SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nie działający NOXPUMP ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2476

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 156
Witam,
chciał bym żeby wypowiedzieli się ludzie którzy mają troszkę pojęcie o różnych "pobudzaczach" czy też przedtrenigówkach. A mianowicie, mój problem polega na tym że nie działa na mnie NOXPUMP. Ćwiczę od prawie roku i postanowiłem spróbować jakiś specyfik działający pobudzająco (torebka 15g). Brałem go z kolegą który ma podobny staż treningowy i na nas obojgu nie zrobił większego wrażenia tj lekko poprawiona koncentracja i może trochę przyspieszone tętno chociaż nie wiem czy już na siłę czegoś niw wyszukiwałem a poza tym żadnych efektów. Wspomnę jeszcze że nie brałem nigdy żadnych przedtreningówek, pobudzaczy itp. Kolega za to brał już jakieś suple i stwierdził że shotgun dał mu większego kopa (brał tylko na jednym trenigu czy dwóch dla spróbowania). I stąd moje pytanie jak to możliwe że tak zachwalany pobudzacz" nie zadziałał na nas praktycznie w ogóle? Dodam że jedliśmy oboje ok 1,5h przed treningiem i nox był wypity 30min przed treningiem. Nox kupiony w normalnym sklepie z suplami. Pan ostrzegał żebym jak na pierwszy raz to wziął sobie pół torebki, ja wziąłem całą :) Co o tym sądzicie ? Dzisiaj kupiłem też noxa ale już gdzie indziej i po treningu napiszę czy był jakiś inny efekt... Zdziwiło mnie że po historiach jak to kolesie brali na trening to niesamowite pobudzenie i jeszcze niektórzy spać nie mogli w nocy Jakie są wasze doświadczenia z tym suplem ? Były jakieś rezultaty po ich użyciu ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.