logo
zamknij zamknij

Nie chudnę help

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 753

0 5 0
napisał(a)
chickenhunter
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 26 lat Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 432
No to może i ja dorzucę swoje 3 groszę i liczę na to, że dowiem się czegoś ciekawego. :)


O MNIE

Kobieta, 25 lat, 167 cm, 59 kg, 25% bf.

Ogólnie jak na to, że ćwiczę dość regularnie ładnych parę lat, a grubasem też nigdy nie byłam, to w sumie trochę żal. Nic się nie zmienia, może poza siłą.

Chciałabym zrzucić parę kg bo coś mi mówi, że gdzieś tam jest fajny kaloryfer ale spod tłuszczu go nie widać xD A dół brzucha to w ogóle wieczna ciąża spożywcza.

Jakiś czas temu stosowałam Thermo Speed Extreme i coś tam poleciało wtedy, chociaż niewiele, ostatnio Animal Cuts i NIC.


DIETA

Do liczenia kalorii dojrzałam dopiero niedawno i teraz jem tak plus minus 2000 kcal, czyli jakieś 300 mniej niż PODOBNO wynosi moje zapotrzebowanie. I to jest tak na styk, więcej nie obetnę, bo nie będę czuć się dobrze.

Diety konkretnej Wam nie podam bo jem różnie, tyle tylko żeby kalorie i makra się mniej więcej zgadzały. Jedyny stały punkt to śniadanie – jogurt naturalny, miarka odżywki, płatki kukurydziane i jakieś rodzynki banan do smaku, i to jem zawsze bo jakoś mi siada z rana. Sypię też do tego zwykle cynamon i ziarna chia.

W praktyce w ciągu dnia wychodzi mi zwykle w stosunku do tego co mam wyliczone – białka za dużo, tłuszcze ok albo trochę za dużo, węglowodanów zdecydowanie za mało. Czyli koniec końców chyba spoko? No i ogólnie zdrowo, zero słodyczy, alkoholu itd. Nabiał wszelaki w dużych ilościach, owoce, mięso ryba czasem.

I nie wiem czy to istotne ale mam tak, że od rana mogę żreć jak szalona (samo śniadanie 850 kcal), tak mniej więcej do 16, potem mi się odechciewa. Kolację jem po treningu ale raczej symboliczną – tylko szejk albo serek wiejski.


TRENING

Zwykle zajęcia funkcjonalne w grupach (trx, pump, etc.), godzina-dwie dziennie, 5-6 dni/tyg. Ostatnio crossfit i to mam zamiar pocisnąć w najbliższym czasie, ew crossfit + jakieś lajtowe cardio potem. Taka typowo siłownia mnie nudzi, tym bardziej bieganie blee.


Nie jestem desperatką chcącą schudnąć za cenę odmawiania sobie wszystkiego, ale może ktoś zasugeruje mi jakąś zmianę nawyków, coś gdzie popełniam błąd? Wiem na pewno, że z dietą rozpisaną co do posiłku nie wytrzymam dłużej niż tydzień, więc skłaniam się raczej w kierunku diety „zdroworozsądkowej” ;)

No to chyba tyle, czekam na baty. :D Będę ogromnie wdzięczna za cały konstruktywny hejt.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2249 Napisanych postów 13139 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 96941
Każdy z nas jada różnie Ale poglądowo prosiłabym byś wrzuciła 2-3 dni http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
W innym wypadku nie jesteśmy w stanie tego ocenić.
Wrzuć też pełną ankietę.
Ponadto nadmiar aktywności (a Ty taką przestawiasz ) nie jest niczym dobrym.
I organizm bywa przewrotny, reaguje nie tak jakbyśmy chcieli.
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1134 Napisanych postów 23686 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 294477
Witam.

Przede wszystkim dostosuj się do wskazówek Agnieszki.
Potrzebny jest szerszy pakiet danych aby podjąć dalszą interakcję.

Notabene termogenik w Twoim przypadku jest zbędny.
Nabiał w dużych ilościach również nie jest pożądany.

Poczekamy zatem na resztę informacji.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
chickenhunter
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 26 lat Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 432
No to będzie coś w tym stylu :)









z tym że tych dni "nabiałowych" raczej więcej niż mięsno-rybnych :P


Zmieniony przez - chickenhunter w dniu 2017-02-13 11:18:15
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2249 Napisanych postów 13139 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 96941
Kluski ze szwabii? Koktajl owocowy? Nie bardzo wiem co to jest...
Dieta na pewno do zmiany, sporo węglowodanów prostych, mało złożonych, wartościowych, dużo białka, mało tłuszczy, mnóstwo nabiału, brak warzyw, tłustego mięsa, ryby, białko czerpiesz tylko z nabiału i wehay
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1134 Napisanych postów 23686 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 294477
Zgadza się.
Dieta jest zdecydowanie do zrewidowania.

W przypadku kobiet głęboki deficyt kaloryczny, a tym samym niedostatek podaż lipidów - a zwłaszcza deficyt tłuszczy nasyconych może doprowadzić do zaburzeń cyklu menstruacyjnego.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
chickenhunter
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 26 lat Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 432
To tak na szybko, co byście przykładowo tutaj dodali, kosztem czego?

A z artykułami się oczywiście zapoznam w wolnej chwili, i będę wyciągać wnioski :D

Ps. blue_hope produkty ze sklepu pod blokiem ;) Kluski - makaron durum 4 jajeczny, koktajl - taki mix z puchy tyle ze bez cukru, przyznaję, akurat słaba opcja :3
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1134 Napisanych postów 23686 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 294477
Bezapelacyjnie należy wyciągnąć w górę ilość lipidów (1.2-1.5g/kg).
Jednocześnie zmniejszając ilość białka do tych 1,8g/kg żeby coś było na talerzu.

Zadbaj o odpowiednią podaż omega-3 wprowadzając do diety tłuste ryby (DHA I EPA) uzupełniając jadłospis roślinnymi produktami (ALA); orzechy włoskie, olej lniany wysokolinolenowy, rzepakowy dobrej jakości. Nasycone również będą mile widziane czyt. tłuste mięsa, olej kokosowy, całe jaja. Oczyść dietę z jakiś klusek, knorów, płatków kukurydzianych, koktaile, ryby z puszki.. ) w to miejsce wprowadzić produkty o wysokiej gęstości odżywcze (patrz linki wyżej). Przy zbilansowanej diecie posiłki powinny być bogate w pełnowartościowe białko, dobrej jakości węglowodany oraz tłuszcze do tego warzywa (różnorodne z całej palety kolorystycznej ) - to takie ogólne porady.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-13 12:27:26

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
chickenhunter
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 26 lat Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 432
Czy coś takiego miałoby większy sens?






Zmieniony przez - chickenhunter w dniu 2017-02-13 21:34:07
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2249 Napisanych postów 13139 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 96941
napisał(a)
chickenhunter
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 26 lat Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 432
Właśnie nic z tych węgli mi nie pasuje do jogurtu naprawdę takie zło te płatki? :<
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsza dieta

Następny temat

Pieczywo WASA

Leksykon suplementacji: l-tyrozyna

Jak dbać o stawy?

Cholesterol i jego frakcje

Wapń w diecie bezmlecznej

Niesportowe wyznania Kamili Rutkowskiej

Suszona serwatka a białko serwatkowe - nie daj się nabrać!

Prohormony - sterydy w kolorowych opakowaniach

Leksykon suplementacji: l-cytrulina