logo
zamknij zamknij

Najlepsze ćwiczenie na brzuch

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22827

0 5 0
napisał(a)
GumoLudzik
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 335
No to mam takie pytanie. Jakie ćwiczenie lepiej wzmacnia brzuch niż brzuszki (chodzi mi o ćwiczenie budujące mięśnie)? Robienie brzuszków stało się dla manie za łatwe chciałby zastąpić tym ćwiczeniem w moim treningu brzuszki. Prosił bym o ćwiczenie bez używania obciążeń ,bo mam 14 lat.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
MagickY
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 964 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20076
Unoszenie nóg w zwisie
napisał(a)
GumoLudzik
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 335
Miałem taki zamiar ,ale ręce mam za słabe i więcej niż 15 podnoszeń nie zrobię. Musze poczekać aż ręce wzmocnie ,ale czasu nie chce tracić.
napisał(a)
MagickY
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 964 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20076
http://www.sfd.pl/Brzuch_Sław_i_Ich_Treningi_Polecam_!!!-t245343.html 

Tu może znajdziesz jakiś plan. Zapewne skuteczny
napisał(a)
GumoLudzik
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 335
Ja mam już ułożony trening tylko muszę brzuszki czymś zastąpić. Mój trening zawiera:
-brzuszki 600 <<<< to zastąpić
-unoszenie nóg w pozycji leżącej 50
-Skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 350
-unoszenie nóg w pozycji leżącej 90

Ćwiczę 6 dni w tygodniu rano
Zmieniony przez - GumoLudzik w dniu 2008-06-22 10:54:18

Zmieniony przez - GumoLudzik w dniu 2008-06-22 10:57:44
napisał(a)
bar czysty
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 135 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1595
moze brzuszki w zwisie? w klasztorze shaolin tak podobno cwiczyli stawiasz beczke/miednice z woda na ziemi, u gory przymocowujesz takie samo puste naczynie, bierzesz filizanke, zawieszasz sie na drazku i przenosisz wode
powodzenia

Gdy czlowiek stoi prosto, to i cien sie nie zgina.
Słodze herbate kreatyna.

napisał(a)
M@rian1518
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 345 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3956
Robienie 600 brzuszków na raz to przesada

Kto powiedział, że im więcej tym lepiej...

może tak...

unoszenie nóg w leżeniu 2s 20
Wznosy nóg w zwisie 2s 12 (skoro 15 dasz maxymalnie)
Spięcia tułowia 2s MAX

a dieta jest?

Zmieniony przez - M@rian1518 w dniu 2008-06-22 12:18:26

"...Ambicja spotyka się z uznaniem i zachwytem, wyrzeczenia są tutaj jedynym zgrzytem..."

napisał(a)
DawideQ
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 610 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9028
Wcale nie przesada.. ja co 2 dzien na treningu robie ok 550 powtorzen :) wznosy nóg, w zwisie praca, brzuszki na skos i zwykle z obciazeniem, unoszenia nog w lezeniu itp :) a brzuch pompuje mi sie swietnie :)
napisał(a)
MagickY
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 964 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20076
Kolega ma racje , 600 brzuszków to przesada
Palisz w ten sposób mięśnie. 3 razy w tygodniu wystarczy taki trening:

Aeroby

Unoszenie nóg w zwisie / Unoszenie nóg w leżeniu 3serie (jak łatwo Ci idzie to daj sobie między stopy jakieś niewielkie obciążenie)

Brzuszki zwykłe/na ławce 3 serie (też lepiej robić z obciążeniem niż po 600 powtórzeń)

Jak z dietą?

Zmieniony przez - MagickY w dniu 2008-06-22 12:44:12
napisał(a)
GumoLudzik
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 335
Skoro się tak rozpisaliśmy to ja może przedstawię wam cały trening bo mi ktoś mówił że się przetrenowuje.
Harmonogram na Ręce:
-pompki 80
-ławka 100
-drążek 15

Harmonogram na nogi
(celem jest zwiększenie wyskoku)Trening znany pod nazwą air alert 2: (wszystko o tym treningu w zamieszczonym linku)
- http://www.michaeljordan.pl/trening_air_alert_2.php

Harmonogram na brzuch
-brzuszki 600 <<<< to zastąpić
-unoszenie nóg w pozycji leżącej 50
-Skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 350
-unoszenie nóg w pozycji leżącej 90

I Abs 2 jestem na 7 poziomie

Plan rozmieszczenia treningu w tygodniu:
................8:00.......15:00.........22:00
Poniedziałek.....ja......air alert2......abs 2
wtorek...........ja......air alert2......abs 2
środa............ja......air alert2......nic
czwartek.........ja......air alert2......abs 2
piątek...........ja......air alert2......abs 2
sobota...........nic.....air alert2......nic
niedziela........ja......air alert2......nic

Dieta wysoko mleczna i owocowa :)

A jeśli chodzi o te brzuszki to 600 brzuszków daje taki sam efekt jak 15 podnoszeń nóg w zwisie ??


Zmieniony przez - GumoLudzik w dniu 2008-06-22 13:44:27

Zmieniony przez - GumoLudzik w dniu 2008-06-22 13:45:22

Zmieniony przez - GumoLudzik w dniu 2008-06-22 18:45:58
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW 2x razy w tygodniu

Następny temat

Klatka odstaje od reszty !!

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Kreatyna a spadki - jak im przeciwdziałać?

Salted caramel brownie bez pieczenia

Wafle kukurydziane z twarogową pastą

Jogurty naturalne - porównanie okiem dietetyka

Siedem symptomów przetrenowania