logo
zamknij zamknij

Najlepsza kreatyna dla początkującego

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1310

0 5 0
napisał(a)
K4mill
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Cześć !

Ćwicze na siłowni od 2 miesięcy 4 razy w tygodniu. Od tego czasu zaobserwowałem wzrost siły i trochę masy (ekto). Nie trzymam diety, biorę białko i rozglądam się nad jakąs kreatyna ale jest tego tyle ze jestem totalnie w tym zielony i nie wiem co wybrać. Mam 17 lat 180cm 68kg.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
emenems
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 6892 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58852
Zwykły monohydrat się nada: http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33277.html?gclid=CNzY37CSsdICFVVkGQodc1IJjA
Radzę jednak położyć nacisk na odżywianie. Bez kalorii i makroskładników żadne suple nie popchną rozwoju sylwetki.
napisał(a)
yamate
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 397
To jest to co się często teraz spotyka młody chłopak 17l ,diety nie ogarnia i sięga po suple myśli ze będzie wielki ,to jest smutne.
napisał(a)
K_PS
Ekspert
Szacuny 3980 Napisanych postów 34870 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 253187
postaraj sie najpierw dopiąć filary, pozniej mysl o suplach

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4330 Napisanych postów 131146 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 627074
jw dopnij diete a efekty beda znakomite.
dorzucenie kreatyny tylko i wylacznie, nie pomoze zbytnio
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4229 Napisanych postów 91902 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 563101
potrenuj jeszcze normalnie do nowego roku szkolnego i wtedy pomysl o kreatynie, narazie to jeszcze masz spory naturalny potencjał

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
K4mill
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Chodzi głownie o to,że poźno chodze spać, wcześnie wstaje w szkole jestem do 15, wracam do domu o 16 jem obiad mam chwile oddechu ( w tym czasie potrzebuje sie chwile położyć) i o 17;20 juz spadam na trening . Moje treningi są tylko i wyłącznie siłowe na wszystkie partie ciała i czasami brakuje tej energi i "pompy".


Zmieniony przez - K4mill w dniu 2017-03-01 16:15:56
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4330 Napisanych postów 131146 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 627074
liczy sie jeszcze to co zjadasz, nie tylko sam rozklad posilkow.
kreatyna nie da pompy, tak to nie dziala niestety
napisał(a)
K4mill
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Dobra to na razie kupie białko i bcaa bedzie ok?
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4229 Napisanych postów 91902 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 563101
jak będziesz odpowiednio stosował to ok

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
K4mill
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreatyna - kiedy brać

Następny temat

Muscle Mass Maker, kiedy?

Wafle kukurydziane z twarogową pastą

Jogurty naturalne - porównanie okiem dietetyka

Kreatyna a spadki - jak im przeciwdziałać?

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii

Trening okluzyjny, HIT czy KIT?

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Anna Fiodor - ocena sylwetki

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka