logo
zamknij zamknij

Najlepsza kreatyna dla początkującego

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1310

0 5 0
napisał(a)
K4mill
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Cześć !

Ćwicze na siłowni od 2 miesięcy 4 razy w tygodniu. Od tego czasu zaobserwowałem wzrost siły i trochę masy (ekto). Nie trzymam diety, biorę białko i rozglądam się nad jakąs kreatyna ale jest tego tyle ze jestem totalnie w tym zielony i nie wiem co wybrać. Mam 17 lat 180cm 68kg.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
emenems
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 6892 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58852
Zwykły monohydrat się nada: http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33277.html?gclid=CNzY37CSsdICFVVkGQodc1IJjA
Radzę jednak położyć nacisk na odżywianie. Bez kalorii i makroskładników żadne suple nie popchną rozwoju sylwetki.
napisał(a)
yamate
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 397
To jest to co się często teraz spotyka młody chłopak 17l ,diety nie ogarnia i sięga po suple myśli ze będzie wielki ,to jest smutne.
napisał(a)
K_PS
Ekspert
Szacuny 3980 Napisanych postów 34870 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 253187
postaraj sie najpierw dopiąć filary, pozniej mysl o suplach

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert