SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

NIESAMOWITE SPADKI FORMY >>> co się ze mną dzieje

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3061

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43240 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Głównie to spadki formy mam na klacie.Ćwiczę ją raz w tyg. - pon. CZasami udaje mi się skończyc ćwiczenia ale za tydzień już np. jak robiłem 10 pow. rozpiętek to robie tylko 7 z wielkim trudem.Właśnie miałem tak dzisiaj że nic mi nie szło.Niewiem czego tak się stało że nagle taki spadek.Może dlatego że dzisiaj miałem inny rozkład dnia niz w inne dni (no bo miałem wolne i wstałem zamiast o 7 00 to o 12 00 , zamiast zjeść trzy posiłki przed ćwiczeniem to były to tylko 2)Niewiem sam czego tak jest.Jeszcze do tej pory jakoś sobie z tymi spadkami radziłem: w jednym tyg. kończyłem serie , w drugim już nie kończyłem (1 pow. mniej niż w poprzednim tyg.)nieznaczne te spadki były.Ale ten dzisiejszy to mnie tak dobił że mi sie ćwiczyc odechciało ale kumpel mnie zagrzewał do walki ... na marne bo na nim sie zacząłem wyżywać że ciota itd. itp.
Bardzo prosze o odp. bo to jest dla mnie ponadnadludzko ważne!!!!
SOGI czekają - taka mała zacheta dla leniwych...

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

>>> pozdro <<<
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31897 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94056
ee no stary przeciez t osie dopiero raz zdarzylo, ja mam tez tak nieraz, niwyspany jestem czy prawie wogole ww nie zjem

Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43240 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
nie wiem może dla niektórych jest to gupie... ale ja mam spadki formy na pogode np gdy jest ładna pogoda to robie dobry trening... a jesli jest zima a jest powyżej zera bez śniegu jesczez jak czasme deszcz pada to mi nic nie wychodzi... ostatnio każdy trening kończe zanim wykonam ćwiczenia bo chce mi sie spać i najchętniej bym se zjadł coś tłustego bym sie położył i przespał ten czas. co innego gdy spadnie śniegu dużo i jest mrozik lub jeśli robi sie ciepło na dworze. wtedy przychodzi mi siła i ćwicze lepiej niż w takie dni jak np dzisiaj czy w sobote i wogóle [przez ostatni czas
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 9203 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29034
tak to prawda, roznie bywa i nie ma co sie zalamywac - kazdy ma lepsze i gorsze dni, po prostu trzeba byc zawsze optymista:)

<<< Wszystko zaczyna się w umyśle... >>>

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43240 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Powiadacie że to normalka.I siła mi pyknie na następny tydzień do góry?? A jeszcze mam takie pytanko.Wiem że nie odpowiedni dział ale tak przy okazji.Czy jak jem po treningu 50g gainera mct z olimpu (ma w 100g 20 g białka i chyba 70pare węgli)i do tego jeszcze banan i 2 wafle ryżowe a godz. po treningu ryż z jabłkami lub tuńczyk np. to czy mój organizm dotanie wystarczajacą iloś budulca(biała)aby odbudowac zniszczone włukna mięśniowe??

SOGI LECĄ JUŻ PRAWIE...

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU


>>> pozdro <<<
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43240 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Czyli aby tych spadków nie było(lub aby były jak najmniejsze) to potrzebuje węgli??? GAINER MCT JAK ZNALAZŁ??

>>> pozdro <<<
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43240 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
odpowie mi ktoś?????????????????

>>> pozdro <<<
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31897 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94056
po treningu odrazu zjedz ok 0,5 g /kg ciała wegli i troche bialka (tyle co w gainerze masz) a DO godziny po trenningu PELNY POSILEK zawierajacy wegle zlozone + troche mniej niz 0,5 g/ kg ciała białka

Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie.

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

JEŻELI GDZIEŚ JUŻ ODPOWIADAŁEŚ NA TE PYTANIA- WKLEJ PROSZĘ LINKA OD ODPOWIEDZI

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43240 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Dzięki ****master .Łap soga. Michael sorki ale nie chce mi sie kolejny raz z żędu pisać tego szablonu czy jak tam.Wsumie w pewnym sensie odpowiedzieliście mi już na moje pytanko.Ale mam jeszcze jedno małe.Czy jeżeli nie idzie danego dnia na siłce to mam zmiejszyć serie,pow. i ciężar czy zostawić tak jak jest i sie trudzić (i nie zrobić pełnych seri)???????

MICHAEL TY TEZ ŁAP SOGA BO MI JUŻ DUŻO POMOGŁES A OD NIEDAWNA MAM ABONAMENT TAKŻE ROZDAJE TE SOGI!!!!!!!
Proszę bardzo o odp.

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

>>> pozdro <<<
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43240 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
aha powiedzcie mi jeszcze jakie węgle ma np. gainer mct olimpu:złożone czy proste?????????????? CZY POPROSTU NAJODPOWIEDNIEJSZE??


WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

>>> pozdro <<<
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co to powoduje

Następny temat

Trening na siłę pomocy !!!

Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym