SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

NIEGRUBY dziennik treningowy / Masa - siła - sprawność

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6598

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1205 Wiek 6 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12066
Od razu dodam, że przez interwały rozumiem przemienny bieg/marsz na bieżni. Dobrze rozumuję?

W celu kontynuacji rozumowania, warto przeczytać:

http://www.sfd.pl/Interwały_od_A_do_Zet_-_poradnik_teoria_i_praktyka_cz_1-t489753.html

http://www.sfd.pl/Interwały_od_A_do_Zet__poradnik_teoria_i_praktyka_cz_2-t489754.html
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Co do interwałów i kondycji:
http://www.body-factory.pl/showthread.php?p=88609#post88609
http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568

Moim zdaniem na razie daruj sobie te interwały i skup się na treningu. Ewentualnie wrzuć sobie coś kondycyjnego w dni wolne od siłowni. Ewentualnie (2) pobiegaj sobie po planie A, czyli tam gdzie nie obciążasz pleców i nóg.
Ale przede wszystkim nie ustawiaj sobie zbyt wysoko poprzeczki, bo może się to skończyć przedwczesną rezygnacją.


Plany są realne, tyle, że dojście do takiego wyniku w MC to parę miesięcy, a do analogicznego w WL- parę lat.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Lol

@unplugged- dałeś część 1 i 2, a ja 3
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1205 Wiek 6 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12066
Paniedarku (czy jak tam się odmieniasz) uprasza się o końcówkę przynależną do płci

mea culpa- 3 części nie mogłam na tę okoliczność znaleźć
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44246 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Plany są realne, tyle, że dojście do takiego wyniku w MC to parę miesięcy, a do analogicznego w WL- parę lat.

Nigdzie mi się nie spieszy.

Dzięki za linki - po powrocie z treningu poczytam.:)

W takim razie po treningu A 20 minut szybkiego marszu - w celu wzmocnienia kostki.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Uprzejmie i szczerze proszę o wybaczenie popełnionego przeze mnie błędu. Wynikł on nie z braku znajomości fleksji, a zwykłego niedopatrzenia. Z użytych przez Ciebie bezosobowych form nie dało się wywnioskować płci interlokutora, a ja nie zadałem sobie trudu zajrzenia do profilu. Niepomny, zdałem się na statystkę i założyłem, że odpisuję rozmówcy, a nie rozmówczyni.
Niniejszym raz jeszcze ponawiam moją prośbę o przebaczenie- obiecuję poprawę i deklaruję, iż mój haniebny wyczyn był natury jednorazowej.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44246 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
29.09.2011, czwartek
Tak więc jestem po pierwszym treningu, który wyglądał tak:
-wyciskanie skos 10x35kg, 10x40kg, 10x45kg. Ostatnia seria po dłuższym odpoczynku.
-wyciskanie sztangielek płasko 12x12,5kg, 10x15kg
-rozpiętki 10x8kg, 10x10kg

-wyciskanie sztangielek na barki 10x12,5kg, 8x15kg, 10x12,5
-unoszenie sztangielek w opadzie 15x3kg, 12x4kg

-wyciskanie francuskie sztangi 4x13kg
-przyciąganie kolan do klatki w zwisie na drążku (obciążenie 5kg) 3x12powtórzeń
-rozciąganie 15min

Ogólnie jestem zadowolony z takiego zestawu ćwiczeń. Dzisiejszy trening przypominał trochę błądzenie w ciemności w poszukiwaniu odpowiedniego ciężaru, aby wykonać 10 ciężkich powtórzeń. Teraz już mniej więcej wiem jak to wygląda, od następnego będę mógł pracować nad wysoką intensywnością.
Czas gonił - siłownię już zamykali (22.00), więc dziś aerobów nie było.

Miska, czyli jak jadam
Poniżej to co dziś jadłem, aby dać ogólny pogląd na sposób w jaki odżywiam się na codzień.

-śniadanie, 7.00: owsianka + odżywka białkowa, witaniny+minerały, suplement na stawy
-drugie śniadanie, 9.30: sałatka z kurczakiem (kurczak, oliwki, sałata, pomidor, grzanki, sos)
-obiad, 13.00: kurczak (pierś), ryż, brokuły, surówka
-drugi obiad, 18.30: kurczak (pierś), makaron, pomidory
-po treningu: odżywka białkowa
-do 40 minut po treningu: tuńczyk (puszka), oliwki, pomidory, ząbek czosnku

Dziś akurat zjadłem śniadanie w wersji fast (owsianka+odżywka). Jeśli mam parę minut więcej z reguły smażę omlet: 4 jajka, płatki owsiane, słonecznik, rodzynki lub robię jajecznicę z tych samych składników.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Gdzie są węglowodany po treningu?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44246 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dobre pytanie.;)
Z jednej strony węglowodany po treningu muszą być dostarczone, z drugiej węglowodany przed snem to podobno nie najlepszy pomysł.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Pora treningu nie ma tu nic do rzeczy. Węgle po wysiłku muszą być.


Nawiasem mówiąc: są różne koncepcje posiłku przed snem. Standardowy to białko / białko+tłuszcz, ale jest też opcja zjedzenia samych węgli (niski ig) przed snem, a białka rano. (rzuć okiem na badania naukowe bodajże czy odżywianie).
Nie próbowałem do tej pory, ale kusi mnie, bo po węglach się ponoć bosko śpi.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

metoda-treningowa-8x8-vincea-gironda DO OCENY

Następny temat

Czy taki plan nie zamęczy?

Trzymaj swój apetyt w ryzach! Trzymaj swój apetyt w ryzach! Nikotyna jako środek dopingujący Nikotyna jako środek dopingujący Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Nie żyje Tim De Wever Nie żyje Tim De Wever Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki Paweł Głuchowski wraca do gry! Paweł Głuchowski wraca do gry!