SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Musztarda - jak tu się ogarnąć? Pomocy :-)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 741

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1499
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Musztarda
WIEK: 29
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:
miesiąc (w przeszłości biegałam i chodziłam na siłownie, teraz głównie joga przez problemy z kręgosłupem, ale o tym później)
****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 50
WZROST: 157
OBWÓD RAMIENIA: 24
OBWÓD ŁYDKI: 34
OBWÓD UDA: 51,5
OBWÓD BIODER: 92,5
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 78
OBWÓD TALI 68
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 84

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Niby jestem szczupła, ale tak naprawdę to straszna kluska ze mnie. Chcę zrzucić sadełko i trochę ujędrnić ciało, żeby nie było takie sflaczałe. Poza tym zależy mi na pozbyciu się cellulitu i na ładniej pupie

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: alergie (nie pokarmowe)
PRZEBYTE KONTUZJE: przepuklina kręgosłupa szyjnego. bardzo pomogła mi joga. zdecydowanie nie mogę skakać!
WADY POSTAWY: skolioza
ALERGIE: wziewne - kurze, pyłki, mnóstwo tego!
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Nie! Ostatnio jak przestałam brać pigułki nie miałam okresu przez 9 miesięcy. Zrobiono mi szereg badań hormonalnych, wszystkie w normie. Teraz znowu odstawiłam tabsy i nie chce już do nich wracać.
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Od miesiąca nie.
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? na alergie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) 100 lat temu, jak byłam nastką.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
Obecnie od 3 tygodni staram się jeść mniej - moje dzienniki pokazują, że jem 1300 kcal dziennie. Jestem malutka i ta ilość mi wystarcza. Nie chce ograniczać jedzenie bardziej, ale nie chudnę - i tu pojawia się problem. Raz w tygodniu mam cheata i wtedy jem około 1800-2000 kcal. Nie jem słodyczy - tylko gorzką czekoladę i masło orzechowe z jabłkami Unikam białej mąki i makaronów.

Dodałam przykładowe jadłospis. One doskonale odzwierciedla jak jem w tygodniu.
poniedziałek:
kalorie- 1292 białko- 48,53 węglowodany- 161,37 tłuszcze 48,32
piątek: kalorie - 1348, białko- 62, węgle -186, tłuszcze -39

Nie wpisuje do dziennika sałat, zielonych warzyw i pomidorów chociaż je jem codziennie Nie jadam jogurtów 0% - po prostu nie chciało mi się szukać moich, chciałam tylko żeby kaloryczność się zgadzała. jem jogurty naturalne lub activie.


****SPRZĘT**********************************************
brak, ale planuje kupić kettlebell 6kg

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE
nie

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

Próbuje wrócić do biegania - kiedyś biegałam sporo. Teraz biegam dwa razy w tygodniu po 30 min i raz w tygodniu 40/45 min. Więcej nie planuje ze względu na plecy. Moje tempo jest iście żółwie - w pół godziny przebiegam 4 km Kiedyś 5 przebiegałam w 24. Chce pracować nad szybkością i zacząć robić interwały - nie mam czasu na godzinne wybiegania.

Poza tym raz w tygodniu joga
i ćwiczenia w domu - ale bez sprzętu. Moje treningi opierają się na tabacie i w sumie trwają około 35 min. Skupiam się na ćwiczeniach w podporze (w pozycji deski) bo one mnie najbardziej męczą. Poza tym standardowe babskie, oklepane ćwiczenia na tyłek. I tak sobie ćwiczę 2-3 razy w tygodniu w zależności od chęci i czasu.

czyli - 3x bieg, 2/3 x ćwiczenia w domu, 1 x joga


ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem.

zdjęcia robione 3 tygodnie temu - przed zmianami, które wprowadziłam (ograniczeniem kalorii i treningami) wybaczcie białe majtasy - nigdy nie sądziłam, że ktokolwiek zobaczy te foty! Miały być tylko motywacją

Powiedźcie mi proszę, czy to co robię ma sens? Chętnie przyjmę wszelkie porady :)
Pozdrawiam ciepło!
Musztarda :D














Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1099 Napisanych postów 12686 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 206801
witaj

przede wszytskim to jesz za mało.
Na takiej diecie nie ujędrnisz ciała.

Na początek zwiększyłabym kcal do około 1600kcal
około 80g białka, 50-60g tłuszczów i reszta z węglowodanów

kolejna sprawa to dobór produktów w diecie

płatki nestle coś tam
jogurciki
parówki
serki

to średnie wybory

w diecie brakuje
-mięsa
-ryb
-jaj
-kaszy, ryżu, batatów, płatów owsianych, jaglanych
-oliwa z oliwek, awokado, orzechy

u Ciebie wszystke posiłki wyglądają jak przekąski


z ćwiczenw arto byłoby wprowadzić ćwiczenia silowe
i od razu mówię, że nie chodzi mi tutaj o ćwiczenia z wielkimi obciążeniami
jest sporo ćwiczeń wzmacniajacych, któe nie wymagają stosowania obciążenień czy tez duzych obciążeń
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1499
Jak cudownie usłyszeć, że jem za mało :D Rzeczywiście jedząc trochę więcej mam szansę uzyskać lepsze wyniki? super!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1499
Czy kettlebell to dobry pomysł? Myślałam o 6 kg - to mało, dużo? Dziękuję ślicznie za odpowiedź i rady :)
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1352 Napisanych postów 15409 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 216162
To zależy co z tym kb chcesz robić, bo to takie samo narzędzie jak hantla czy sztanga. Nie ukrywam też, że technika pracy z kb jest dość złożona i trudna (no chyba że traktujemy to jedynie jako obciążenie, które trzymamy w dany sposób). Waga 6kg to też - zależy do czego. Na pewno jedno obciążenie na całę ciało się nie sprawdzi.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja budowa ciała

Następny temat

Wyniki badań - krew - proszę o rzut oka :)

Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Stany zapalne organizmu - przyczyny Stany zapalne organizmu - przyczyny Jaki jogurt pitny jest najlepszy i najzdrowszy? Jaki jogurt pitny jest najlepszy i najzdrowszy?