SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Musztarda - jak tu się ogarnąć? Pomocy :-)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 807

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1615
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Musztarda
WIEK: 29
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:
miesiąc (w przeszłości biegałam i chodziłam na siłownie, teraz głównie joga przez problemy z kręgosłupem, ale o tym później)
****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 50
WZROST: 157
OBWÓD RAMIENIA: 24
OBWÓD ŁYDKI: 34
OBWÓD UDA: 51,5
OBWÓD BIODER: 92,5
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 78
OBWÓD TALI 68
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 84

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Niby jestem szczupła, ale tak naprawdę to straszna kluska ze mnie. Chcę zrzucić sadełko i trochę ujędrnić ciało, żeby nie było takie sflaczałe. Poza tym zależy mi na pozbyciu się cellulitu i na ładniej pupie

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: alergie (nie pokarmowe)
PRZEBYTE KONTUZJE: przepuklina kręgosłupa szyjnego. bardzo pomogła mi joga. zdecydowanie nie mogę skakać!
WADY POSTAWY: skolioza
ALERGIE: wziewne - kurze, pyłki, mnóstwo tego!
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Nie! Ostatnio jak przestałam brać pigułki nie miałam okresu przez 9 miesięcy. Zrobiono mi szereg badań hormonalnych, wszystkie w normie. Teraz znowu odstawiłam tabsy i nie chce już do nich wracać.
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Od miesiąca nie.
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? na alergie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) 100 lat temu, jak byłam nastką.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
Obecnie od 3 tygodni staram się jeść mniej - moje dzienniki pokazują, że jem 1300 kcal dziennie. Jestem malutka i ta ilość mi wystarcza. Nie chce ograniczać jedzenie bardziej, ale nie chudnę - i tu pojawia się problem. Raz w tygodniu mam cheata i wtedy jem około 1800-2000 kcal. Nie jem słodyczy - tylko gorzką czekoladę i masło orzechowe z jabłkami Unikam białej mąki i makaronów.

Dodałam przykładowe jadłospis. One doskonale odzwierciedla jak jem w tygodniu.
poniedziałek:
kalorie- 1292 białko- 48,53 węglowodany- 161,37 tłuszcze 48,32
piątek: kalorie - 1348, białko- 62, węgle -186, tłuszcze -39

Nie wpisuje do dziennika sałat, zielonych warzyw i pomidorów chociaż je jem codziennie Nie jadam jogurtów 0% - po prostu nie chciało mi się szukać moich, chciałam tylko żeby kaloryczność się zgadzała. jem jogurty naturalne lub activie.


****SPRZĘT**********************************************
brak, ale planuje kupić kettlebell 6kg

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE
nie

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

Próbuje wrócić do biegania - kiedyś biegałam sporo. Teraz biegam dwa razy w tygodniu po 30 min i raz w tygodniu 40/45 min. Więcej nie planuje ze względu na plecy. Moje tempo jest iście żółwie - w pół godziny przebiegam 4 km Kiedyś 5 przebiegałam w 24. Chce pracować nad szybkością i zacząć robić interwały - nie mam czasu na godzinne wybiegania.

Poza tym raz w tygodniu joga
i ćwiczenia w domu - ale bez sprzętu. Moje treningi opierają się na tabacie i w sumie trwają około 35 min. Skupiam się na ćwiczeniach w podporze (w pozycji deski) bo one mnie najbardziej męczą. Poza tym standardowe babskie, oklepane ćwiczenia na tyłek. I tak sobie ćwiczę 2-3 razy w tygodniu w zależności od chęci i czasu.

czyli - 3x bieg, 2/3 x ćwiczenia w domu, 1 x joga


ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem.

zdjęcia robione 3 tygodnie temu - przed zmianami, które wprowadziłam (ograniczeniem kalorii i treningami) wybaczcie białe majtasy - nigdy nie sądziłam, że ktokolwiek zobaczy te foty! Miały być tylko motywacją

Powiedźcie mi proszę, czy to co robię ma sens? Chętnie przyjmę wszelkie porady :)
Pozdrawiam ciepło!
Musztarda :D














Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1310 Napisanych postów 13288 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 230399
witaj

przede wszytskim to jesz za mało.
Na takiej diecie nie ujędrnisz ciała.

Na początek zwiększyłabym kcal do około 1600kcal
około 80g białka, 50-60g tłuszczów i reszta z węglowodanów

kolejna sprawa to dobór produktów w diecie

płatki nestle coś tam
jogurciki
parówki
serki

to średnie wybory

w diecie brakuje
-mięsa
-ryb
-jaj
-kaszy, ryżu, batatów, płatów owsianych, jaglanych
-oliwa z oliwek, awokado, orzechy

u Ciebie wszystke posiłki wyglądają jak przekąski


z ćwiczenw arto byłoby wprowadzić ćwiczenia silowe
i od razu mówię, że nie chodzi mi tutaj o ćwiczenia z wielkimi obciążeniami
jest sporo ćwiczeń wzmacniajacych, któe nie wymagają stosowania obciążenień czy tez duzych obciążeń
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1615
Jak cudownie usłyszeć, że jem za mało :D Rzeczywiście jedząc trochę więcej mam szansę uzyskać lepsze wyniki? super!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1615
Czy kettlebell to dobry pomysł? Myślałam o 6 kg - to mało, dużo? Dziękuję ślicznie za odpowiedź i rady :)
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1429 Napisanych postów 15897 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 228460
To zależy co z tym kb chcesz robić, bo to takie samo narzędzie jak hantla czy sztanga. Nie ukrywam też, że technika pracy z kb jest dość złożona i trudna (no chyba że traktujemy to jedynie jako obciążenie, które trzymamy w dany sposób). Waga 6kg to też - zależy do czego. Na pewno jedno obciążenie na całę ciało się nie sprawdzi.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja budowa ciała

Następny temat

Wyniki badań - krew - proszę o rzut oka :)

4 ćwiczenia funkcjonalne na grubość grzbietu 4 ćwiczenia funkcjonalne na grubość grzbietu Ewa Gulik - ocena sylwetki Ewa Gulik - ocena sylwetki Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Clomid podwaja poziom testosteronu! Clomid podwaja poziom testosteronu! Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła! Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła!  Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu