SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Muay Thai + Silownia + bieganie ?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2748

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1868
witam tak jak w temacie chcialem zapytac o te trzy rzeczy a mianowicie ! zaczynam treningi MT 3 razy w tyg chcialbym rowniez zaczac chodzic na silownie w celi nabrania sily + masy mam odpowiednia diete + odzywki i kreatyne do tego chce biegac przynajmniej po 40 min 2 ,3 razy chodzi o wytrzymalosc i kondycje dodam jeszcze ze nie zalezy mi na wielkim przybraniu na masie a jedynie kilka kilogramow a reszta obracac w rzezbe moj wiek to 21 lat 72 kg 180 cm wzrostu pozdrawiam

SenOd~BkO

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1868
przepraszam za błedy troszke mi sie spieszylo

SenOd~BkO

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 186 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7063
Radziłbym lepiej sformułować pytanie.,;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3506 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34768
http://www.sfd.pl/[ART]_Siłownia_i_siła_fizyczna_w_sportach_walki-t407439.html

Jaki staz na silowni?
Ja na Twoim miejscu rozlozylbym to na mikocykle czyli nie robie na raz masy, wytrzymalosciowki na bieganiu i muay thai tylko wszystko robie po kolei.
Masy przy 3 treningach muay thai oraz 3 biegach po 40min raczej nie zrobisz.
Zacznij od silowni + odpowiednia dieta z dodatnim bilansem. Kilka kg. pewnie szybko zlapiesz. Przez ten czas ogranicz muay thai do minimum badz ustaw diete na duzym bilansie dodatnim - bieganie narazie odstaw.
Gdy juz zdobedziesz swoje zamierzone kilka kilogramow skup sie na muay thai oraz biegach lecz nie zapominaj o diecie aby nie bylo spadkow

Zmieniony przez - Marcin_VB w dniu 2009-01-31 11:00:59

Newsy MMA, K-1 i nie tylko - www.fight24.pl zapraszam!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 224 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7140
jw.

Nie da sie zrobic wszystkiego na raz. Musisz albo wybrać sobie priorytety albo podzielić treningi na cykle tak jak napisał Marcin.

A tak na marginesie to jeśli nie miałeś do tej pory zbyt długiego stażu w sztukach walki czy na siłowni to może byc Ci ciężko zrobić taki trening nawet z dietą. Jakby nie było to miałbyś wtedy jakieś 8-9 treningów w tygodniu a 10-oma to przygotowują sie zawodnicy z dużym doświadczeniem, wagonem supli i sztabem ludzi za sobą he he

Pozdro

Si vis pacem, para bellum!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 4645 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16509
Napisz staż i uzupełnij profil...

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1719 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34072
napisz w jakie dni masz to MT. jesli dopiero zaczynasz przygode z MT to zapomnij na chwile o silowni bo miesnie nie wyrobia, a wiadomo, ze tez potrzebuja czasu na regeneracje. daj im sie przyzwyczaic do innego niz silownia (jesli masz jakies wczesniejsze doswiadczenie) rodzaju wysilku. z bieganiem tez bym dal se siana bo nogi i tak beda w szoku po 3xMT w tygodniu. a kiedy juz treningi MT przestana cie wykanczac dorzuc silownie raz w tygodniu zamiast treningu MT.
ciezko jest tak troche na slepo pisac, daj znac w jakie dni masz te treningi i czy masz jakies wczesniejsze doswiadczenie.

They are the weakest, however strong, who have no faith in themselves or their own.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 349 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2366
Senod chodź sobie na MT te 3 razy w tyg a jakies 3 dni, poza tymi z MT, zorganizuj sobie na bieganie i siłkę i bedzie git , tylko pamietaj, żeby po każdym bieganiu sie rozciągnąć .Najlepiej biegaj z rana, a na popołudnie siłka.Dobra dieta i kretayna dadzą masę, ja intensywniej trenowałem i zrobilem w ciągu roku ok.10 kg beztłuszczowej masy mięsniwoej.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1868
Mój staż na silowni wyglada tak ze trenowalem przez miesiac zanim wyjechalem zagranice i moge powiedziec ze bardzo szybko przybieram na masie ! staz w sztukach walki wynosi 0 :( mysle ze bede chodzil na treningi 3 razy w tyg. i bede korzystał z diety bez supli musze do tego dozucic strething ! narazie odpuszcze silownie chociaz bardzo tego nie chce :(

SenOd~BkO

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1868
aha zapomnialem ! treningi MT odbywaja sie pon,sr,ptk, o godzinie 18 :) jeszcze jedno pytanie a jesli bym chodzil na silownie w celu przybrania sily a nie masy to tez odpada ?

SenOd~BkO

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 349 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2366
no to w wt, czw, sob. rob siłke i biegi, chcesz robic na siłe rób na siłe, ja nie widzę problemu, siła na siłce tez mi poszła, nie wiem ile, bo nie mierze, bo mnie to wali, ale zwiekszyłem obciazenie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Judo

Następny temat

Pagon na pasie.

Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Krwiak, przyczyny i leczenie Krwiak, przyczyny i leczenie Przedtreningówka domowej roboty Przedtreningówka domowej roboty