SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mpawelm - "Pain is temporary" - dziennik

temat działu:

FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4344

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 101 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2765
Ej ej zwolnijcie. Jak dla mnie crossfit to ogólnorozwojówka-na co komu zwiększać mase jak np używa CS oprócz treningów Kick Boxingu i nie chce ważyć więcej? Każdy ma swój cel to nie bodyboulding.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86633
mpawelm
Boże w jaki sposób szlifowales ? Opierając sie na czym? Sam zrobiłeś technikę?


Trenowałem z różnymi ludźmi (też z 3boju) i uczyłem się. W największej mierze to praca - nagranie filmów i porównanie z najlepszymi na świecie (klatka po klatce). Po iluś set powtórzeniach można złapać technikę wielu ruchów.

mpawelm
Chciałbym zejść do +\- 12 bf żeby przy masie na jesien nie dobijac tłuszczu do tłuszczu. Fajna sylwetka sie chwalisz, tak samo maksami, tylko dla mnie jest przesądzona, i niespecjalnie mi pasuje zwłaszcza ze w koszykówce takie rozmiary bedą przeszkadzać


To nie jest przesadzone, w niczym mi nie przeszkadza i nie spowalnia. Z czasem zobaczysz, ile mięśni musisz wrzucić by cokolwiek było u Ciebie widać. W koszykówce to akurat wielka zaleta (zobacz dziennik treningowy HARDEMED NA B-F - on też gra w kosza!), podobnie jak w sportach walki i innych dyscyplinach.

##

Masutatsu - niekoniecznie, możesz być wiele razy skuteczniejszy będąc cięższym. Nie każdego ograniczają kategorie wagowe - patrz K-1. Tak się składa, że w SW siedzę naście lat - tłumacz mi dalej ;)

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2012-07-14 17:20:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 706
Czyli zaprzeczasz sam sobie. Robiłeś niepoprawnie ucząc sie i odradzasz tej nauki innym. uczyles sie techniki porównując do filmików(przy jakościach youtubowych - klatka po klatce? ) Nie każdy ma okazje ćwiczyć z trójboistami, nie każdy ma okazje jeździć rowerem z Armstrongiem i grac w kosza z Jordanem. Ja zresztą robie podobnie. Bo jeszcze nikt nie Urodził sie naturalnym talentem tylko każdy ma to na co sobie zapracował

W koszykówce ważny jest pierwszy krok i start-stop. Nie ważne ze pędzisz jak lokomotywa 60km/h ważne jak szybko zrobisz 2 pierwsze kroki. Prosta matematyka. O wiele mniej pracy trzeba wykonać żeby ruszyć mniej kg. Jak rozpedzisz Duza masę jest łatwiej, ale trzeba najpierw ja rozpędzić. Nie mam jak teraz sprawd8, ile twój kolega ma wzrostu i na jakiej pozycji gra(w lidze prowadzony przez trenera?, na podwórku ? gra w kosza to dosyć ogólne pojecie!) bo od pewnego wzrostu im wiecej mięśni- im jesteś szerszy -tym lepiej . zreszta wystarczy zobaczyć jakie sylwetki maja niszy zawodnicy w profesjonalnych ligach.

Nie chce mieć 50cm w łapie i 100kg,ale nie chce mieć tez 31(z tego poziomu startowałem 7 miechów temu). po kilku miesiącach nie bede mial techniki trójboisty - tylko trzeba spytać własnie tego trójboistę ile ciezaru poprzenosił zeby robić to ksiązkowo. Słowo klucz- ĆWICZYŁ.
Bo gadanie nie rób tego nigdy - bo nie umiesz to dupa a nie gadanie.

ćwicz - ucz się - rozwijaj




Zmieniony przez - mpawelm w dniu 2012-07-14 18:15:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 706
Znalezione w necie
"Koszykarza bolą nogi, ręce, barki i wszystkie inne mięśnie, lecz najbardziej boli, kiedy gratulujesz zwycięzcy."


dzień 4 (14 lipca)

bardzo intensywny dzien. w końcu troche pospałem - do 7.30 :)

Dzien pod znakiem Streetballa.
poziom dosyć wysoki, chodź niektóre grupy - wielki usmiech na twarzy.
My nie trafiliśmy najgorzej 2 średniaków - 1 mocny zespól.
Ze średniakami nie było problemu. Przed ostatnim spotkaniem okazało sie ze z grupy wychodzi tylko najlepszy. Niestety z zespołem w ktorym grał między innymi wychowanek Benettonu Treviso - kręcący sie teraz po klubach naszej rodzinnej ekstraklasy - nie mielismy czego szukac. Chociaż mecz był na styku przegrana 4-6 była małym sukcesem(jak tak wogole można nazwać porażke...) No i z kilkoma nowymi siniakami mogłem wracać do domu;/

dzisiejszy WOD:

4km tylko ze co 2 min 20 pompek i 20 przysiadów

czas 36:09 - trochę rozczarowuje, ale miałem już sporo w nogach - WOD na pewno do sporego poprawienia....

jedyny minus tego dnia to fakt, ze zapomniałem 2 sniadania na turniej i trzeba było wciac sałatke z grilowanym kurczakiem z burger kinga(bez sosu) która wyglada wg informacji z netu tak:

Nutrition Facts
Serving Size 1 salad (344.0 g)
Amount Per Serving
Calories 210
Calories from Fat 63
Total Carbohydrates 12.0g4%
Dietary Fiber 2.0g8%
Sugars 3.0g
Protein 26.0g

mówi sie trudno-zyje dalej - tak czy siak wliczone do bilansu



Zmieniony przez - mpawelm w dniu 2012-07-14 20:19:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86633
Ale ja uczyłem się najprostszych ruchów (tak jak pisałem - po kolei), a nie atakowałem od razu najbardziej złożone boje. Rozumiesz tą subtelną różnicę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1508 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20196
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1508 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20196
Pisałeś na początku, że WODy bierzesz z fejsa. Mógłbyś dać linka do profilu?


EDIT: dubel sie trafił. Sry.

Zmieniony przez - Lapson1 w dniu 2012-07-14 20:29:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 706
ciekawe dlaczego odpowiadasz na ta cześć na która Ci jest wygodnie. Najprostszych ruchów czyli od czego powinienem zacząć ? bo po prostu zachowujesz sie jak Tomaszewski - wielkie ego - tylko krytyka- zero porad i rozwiązań... diety nie skomentowałes słowem, tylko jedno - daj sobie spokoj - myślałem ze jedna z mocnych stron CF jest społeczność która sobie pomaga a nie sciaga do ziemi i depcze.
no chyba ze "biegaj - a ciężary zostaw zawodowcom..."

Lapson nie wiem czy to nie jest przypadkiem jakaś "konkurencja" więc priv :)

Zmieniony przez - mpawelm w dniu 2012-07-14 20:33:36

Zmieniony przez - mpawelm w dniu 2012-07-14 20:35:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86633
Pisałem parę razy od czego powinieneś zacząć, na pewno nie od zarzutu siłowego - reszta z tego WODA co robiłeś jest raczej OK. Boje dynamiczne trzeba zaczynać od najprostszych ruchów - mc ze szrugsem, potem high pulls, na samym końcu zarzut. Inne podobnie. Stopniowo, pisałem cofnij się i zobacz.

Dieta - nie ma co "ciąć", dowaliłbym węgli, zmniejszył nieco białko i robił masę. Ale skoro wiesz lepiej, że masowanie zaszkodzi to tnij dalej. Imo nie ma sensu i nie ma z czego.

?Jakbyś zarabiał na życie koszem to miałoby może znaczenie, ale nie wiem ile kg musiałbyś złapać by to spowolniło... Biegałeś kiedyś 10x10? To polega na zwrotach i szybkości, wykręcam czas w granicach 28 sek. z groszami. Znam może 2 szybszych gości, ważą po 15-20 kg mniej ode mnie, robią 0,5-0,8 sek szybciej. Niekoniecznie masa musi spowalniać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 706
w koszykówce biega się sprintem "linie" nie na czas zeby sie pochwalić ale pobic kolegów z zespołu bo przegrani maja kare. a ostatnio na testach do policji 5x10 bodajze. 1:18 cały tor - 3 wynik na jakieś 50 osób - bez przygotowania jakiegokolwiek widząc tor pierwszy raz na oczy - wiec chyba nie jest źle.



Widzisz to jest pierwszy post z 5 stron które piszemy z którego czegos sie dowiedziałem, oprócz tego jak szybko biegasz i jaka masz sylwetke i z kim cwiczyłes...

twoje wyniki sa mało miarodajne - bo z tego co widze jestes freakiem - dojscie do takiej formy z fizyczno-sprawnosciowo-wydolnosciowej przy takiej masie to ogrom pracy - zdecydowanie "łatwiej" osiągnę sylwetkę fit która bedzie współgrała z moimi celami, niz sylwetke kulturysty - na której kompletnie mi nie zalezy.

Dlaczego redukcja ? mam około 16% bf zaczne masować od razu - skoczy do góry - a nie chce wyglądać jak jak zalane miśki z polskich siłowni - dlatego chce sciagnac tłuszcz(a nie dodawać do tego co mam kolejny - starajac sie przy tym zrzucic jak najmniej kg - zeby na jesień przejść na dietę o wiele bardziej kaloryczna, wrzucajac przez 4-5 miesiecy (w planach listopad- marzec) jakies 92-95kg przy jak najmniejszym wzroście fatu.

btw: ze streetballa - nie ma ze boli łatwe punkty mimo "hebla do ziemi" :)






Zmieniony przez - mpawelm w dniu 2012-07-14 21:34:03
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co o tym sadzicie

Następny temat

WOD do oceny