SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Moje pytania dietetyczne - Dasaka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 918

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 120 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1370
1. Czytałem kiedyś o mleku (nie pamiętam nazwy), które jest oczyszczane z bakterii i tym podobnych poprzez przecedzanie go przez sita. Nie jest więc ani UHT, ani pasteryzowane. Czy ktoś wie, gdzie coś takiego można kupić, bo obchodziłem już większość supermarketów w moim mieście, byłem też w sklepie ze zdrową żywnością i takiego czegoś nie znalazłem.
Poza tym czy można pić mleko nieprzegotowane? Np. czy do płatków owsianych można lać mleko prosto z kartonu? Mówię tu o mleku pasteryzowanym i homogenizowanym 3,2% tłuszczu.

2. Czy cecha produktu "stabilizowany" oznacza, że zawiera on konserwanty?

3. W jakiej kolejności powinno się spożywać poszczególne produkty w posiłku, tj. białka, węglowodany i tłuszcze? Które pierwsze, które kolejne, a które ostatnie?

4. Co zrobić w sytuacji, gdy mam dłużej lekcje w szkole i posiłek II i III (przedtreningowy) dzieli prawie 3,5 h? Czy może podzielić posiłki na mniejsze i zwiększyć ich ilość oraz skrócić czas pomiędzy nimi?
Dieta wygląda następująco:

I posiłek (7:00-7:30)
1. 100g płatków owsianych górskich + 500 ml mleka 3,2% tłuszczu + łyżka kakao
2. Pestki dyni, słonecznika (ok. 30g), 2 orzechy włoskie i 2 migdały
3. Suszone morele (2) i 5 suszonych śliwek
3. Herbata zielona liściasta "Silver Moon"

II posiłek (10:20-10:35)
1. 5 ml oleju z orzechów włoskich
2. Omlet (3 białka + jedno żółtko, jaja duże (L)) smażone na teflonie (bez użycia tłuszczu)
3. 2 kromki chleba razowego cienko posmarowanego masłem orzechowym i posypanego zarodkami pszennymi
4. Danonek "Mega"
5. 1 banan

III posiłek (przedtreningowy) (13:15 - 13:45)
1. 12,5 ml oliwy z oliwek
2. 160 g filetu z piersi kurczaka/indyka (w piątki filetu z mintaja/halibuta)
3. 100 g ryżu brązowego
4. Surówka (brokuły, pomidory, marchew, jabłko, seler, kalafior)- 200g

Przed treningiem (bezpośrednio) - szklanka soku przecierowego marchwiowego (160 ml)

Po treningu (10 min) - szklanka soku przecierowego marchwiowego (160 ml)

IV posiłek (potreningowy) (18:00 - 18:30)
1. 300 g winogron
2. 125 g ryżu brązowego
3. Jogurt naturalny 2%
4. 160 g filetu z piersi kurczaka/indyka (w piątki filetu z mintaja/halibuta)
5. 2,5 ml oleju lnianego

V posiłek (20:30-20:40)
1. Puszka (130g) tuńczyka w sosie własnym

Cel to zwiększenie masy mięśniowej przy jednoczesnej redukcji kilku kilogramów nadwagi.
Dziennie piję ok. 4,5-5 l wody mineralnej.

-----

5. Czy zwykły sok przecierowy marchwiowo-owocowy może pełnić rolę napoju sportowego i czy może służyć do podnoszenia poziomu cukru we krwi po treningu i hamowania procesów anabolicznych? I czy lepiej kupować gotowe soki (zakwaszane), czy może robić je samemu w sokowirówce?

Zmieniony przez - Dasaka. w dniu 2007-11-18 16:57:23
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 120 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1370
Zmieniony przez - Dasaka. w dniu 2010-01-14 09:15:49
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 423 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
NIE WIEM SKĄD WYCIĄGNĄŁEŚ DIETE ALE PROSZE
Dieta wygląda następująco:

I posiłek (7:00-7:30)
1. 100g płatków owsianych górskich + 500 ml mleka 3,2% tłuszczu + łyżka kakao
2. Pestki dyni, słonecznika (ok. 30g), 2 orzechy włoskie i 2 migdały
3. Suszone morele (2) i 5 suszonych śliwek
3. Herbata zielona liściasta "Silver Moon"

II posiłek (10:20-10:35)
1. 5 ml oleju z orzechów włoskich
2. Omlet (3 białka + jedno żółtko, jaja duże (L)) smażone na teflonie (bez użycia tłuszczu)
3. 2 kromki chleba razowego cienko posmarowanego masłem orzechowym i posypanego zarodkami pszennymi


III posiłek (przedtreningowy) (13:15 - 13:45)
1. 12,5 ml oliwy z oliwek
2. 160 g filetu z piersi kurczaka/indyka (w piątki filetu z mintaja/halibuta)
3. 100 g ryżu brązowego
4. Surówka (brokuły, pomidory, marchew, jabłko, seler, kalafior)- 200g



IV posiłek (potreningowy) (18:00 - 18:30)
2. 125 g ryżu brązowego
4. 160 g filetu z piersi kurczaka/indyka (w piątki filetu z mintaja/halibuta)


BEZPOŚREDNIO PO BANAN NA PRZYKŁĄD

V posiłek (20:30-20:40)
1. Puszka (130g) tuńczyka w sosie własnym
DAJ TUTAJ TWARÓG WARZYWA OLIWĘ


Cel to zwiększenie masy mięśniowej przy jednoczesnej redukcji kilku kilogramów nadwagi.


nie da rady robić 2 rzeczy na raz


Dziennie piję ok. 4,5-5 l wody mineralnej.

-----

5. Czy zwykły sok przecierowy marchwiowo-owocowy może pełnić rolę napoju sportowego i czy może służyć do podnoszenia poziomu cukru we krwi po treningu i hamwania procesów anabolicznych? I czy lepiej kupować gotowe soki (zakwaszane), czy może robić je samemu w sokowirówce?

po treningu lepszym wyjściem będzie carbo czy owoc soki warzywne jak najbardziej do posiłków i w ciagu dnia najlepiej z sokowirówki

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

chce schudnąć

Następny temat

jestem chudy chcę to zmienić