SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Moja pierwsza dieta. Prosze o ocene.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1660

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 312 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4086
Witam. Przeczytałem wiele postów dotyczących diety i ułożyłem dietę, jednak nie jestem ekspertem w tej dziedzinie więc proszę o jej ocenę i skorygowanie.
Moje dzienne zapotrzebowanie energetyczne wynosi 2300 kcal ale jestem ektomorfikiem więc uważam, że powinnie doliczyć więcej niż 500 kcal. Co o tym sądzicie?
Dieta:
Śniadanie:
- płatki owsiane 100g
- rodzynki 20g
- orzechy włoskie 50g
- mleko 1.5% 300 ml = 300g
Śniadanie w szkole:
- cztery duże pajdy chleba ze słonecznikiem i jakimiś innymi ziarnami (m. in. soja) 8 pojedynczych kromek = ok. 300g
- masło (zwykłe z tłuszczów zwierzęcych ps. margaryny nie ruszam :-/ ) jest nim posmarowana każda kromka i nie wiem ile to waży
- 4 plasterki szynki z indyka (po jednym na każdą pajde) też nei wiem ile to waży
- sałata na każdą pajdę
- jakiś owoc np. jabłko
Obiad:
- kasza gryczana 100g
- pierś z kurczaka 100g
- oliwa z oliwek 10g
- surówka
ps.1 oliwą mam polać kaszę czy dodać ja do sałatki?
ps.2 10 g oliwy to chyba ok. jedna łyżka stołowa?
Zaraz po treningu
- Carbo 50g rozpuszczone w 0,5 litra wody
Do 1 godziny po treningu
- ryż 100g
- twaróg chudy 80g
- łyżka dżemu 15g
- mleko 1.5% 250 ml = 250g
ps. polecacie wymieszać te wszystkie skladniki razem ze sobą?
Posiłek antykatabolityczny (ok. godziny 24)
- ser biały 50g
- oliwa z oliwek (polewam nią ser) 10g
- pół puszki tuńczyka ok. 125g które zjadam z dwiema kromkami chleba z ziarnami ok. 60g

I teraz moje pytania:
- do szkoły biore codziennie butelke wody mineralnej 1.5 litra i na treningu wypijam (łącznie z roztworem z Carbo) 1.5 litra wody. Czy to nie za mało?
- w dni nietreningowe nie bedę brał Carbo ale czy posiłek potreningowym mam zjeść mniej więcej w porze jego jedzenia ok. 19?
- posiłek potreningowy jest przedostatnim posiłkiem, następny mam ok. 24. Co proponujecie wrzucić między tymi posiłkami?

Proszę o ocenę tej diety. Zaznaczam, że tranu nie będe zażywał bo to co spożyje to zwracam a tabletki za drogie. Jestem dosyć szczupły i zależy mi na nabraniu jakiejkolwiek masy z zaznaczeniem, że najbrdziej zależy mi na mięśniowej dlatego nie bądźcie zbyt surowi co do tłuszczu

Z góry dziękuje za komentarze.
Pozdrawiam.

MILF Hunter

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1921 Napisanych postów 49714 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 446149
Witam. Przeczytałem wiele postów dotyczących diety i ułożyłem dietę, jednak nie jestem ekspertem w tej dziedzinie więc proszę o jej ocenę i skorygowanie.
Moje dzienne zapotrzebowanie energetyczne wynosi 2300 kcal ale jestem ektomorfikiem więc uważam, że powinnie doliczyć więcej niż 500 kcal. Co o tym sądzicie? OK MOZE BYC 500
Dieta:
Śniadanie:
- płatki owsiane 100g
- rodzynki 20g
- orzechy włoskie 50g
- mleko 1.5% 300 ml = 300g
Śniadanie w szkole:
- cztery duże pajdy chleba ze słonecznikiem i jakimiś innymi ziarnami (m. in. soja) 8 pojedynczych kromek = ok. 300g
- masło (zwykłe z tłuszczów zwierzęcych ps. margaryny nie ruszam :-/ ) jest nim posmarowana każda kromka i nie wiem ile to waży
- 4 plasterki szynki z indyka (po jednym na każdą pajde) też nei wiem ile to waży
- sałata na każdą pajdę
- jakiś owoc np. jabłko
Obiad:
- kasza gryczana 100g
- pierś z kurczaka 100g
- oliwa z oliwek 10g
- surówka
ps.1 oliwą mam polać kaszę czy dodać ja do sałatki? JAK CHCESZ
ps.2 10 g oliwy to chyba ok. jedna łyżka stołowa? TAK
Zaraz po treningu
- Carbo 50g rozpuszczone w 0,5 litra wody
Do 1 godziny po treningu DAJ OK 30MIN PO TRENINGU
- ryż 100g
- twaróg chudy 80g
- łyżka dżemu 15g
- mleko 1.5% 250 ml = 250g
ps. polecacie wymieszać te wszystkie skladniki razem ze sobą? JAK LUBISZ
Posiłek antykatabolityczny (ok. godziny 24) PRZESUN WCZESNIEJ TEN POSILEK LEPIEJ
- ser biały 50g
- oliwa z oliwek (polewam nią ser) 10g
- pół puszki tuńczyka ok. 125g które zjadam z dwiema kromkami chleba z ziarnami ok. 60g

I teraz moje pytania:
- do szkoły biore codziennie butelke wody mineralnej 1.5 litra i na treningu wypijam (łącznie z roztworem z Carbo) 1.5 litra wody. Czy to nie za mało? TROCHE MALO, MOZESZ DAC WIECEJ
- w dni nietreningowe nie bedę brał Carbo ale czy posiłek potreningowym mam zjeść mniej więcej w porze jego jedzenia ok. 19? NIE MUSISZ W OGOLE TYCH 50G WW DODAWA W DNI NIETRENINGOWE LUB ROZBIC NA POSILKI
- posiłek potreningowy jest przedostatnim posiłkiem, następny mam ok. 24. Co proponujecie wrzucić między tymi posiłkami? PROPONUJE PRZESUNĄC POSIEK O 24 WCZESNIEJ

Proszę o ocenę tej diety. Zaznaczam, że tranu nie będe zażywał bo to co spożyje to zwracam a tabletki za drogie. Jestem dosyć szczupły i zależy mi na nabraniu jakiejkolwiek masy z zaznaczeniem, że najbrdziej zależy mi na mięśniowej dlatego nie bądźcie zbyt surowi co do tłuszczu tO KUP LNIANY JAK NIE TRAN I TŁUSTA RYBE DAJ CZASAMI.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 587 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 63972
Doloz bialka do sniadania(np.ser bialy ch.,jajka,odz.bialkowa)bo jest go za malo a reszta jak prawi Domer

POzdrO
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 161 Napisanych postów 12851 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43217
jw.

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 312 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4086
Dzięki panowie. O to właśnie mi chodziło. Do śniadania dorzuce jeszcze jedno jajko kurze ugotowane na twardo + troszke majonezu bo samo jest zbyt suche.
Przyznałbym SOGi ale nie mam abona :-/

MILF Hunter

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 312 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4086
Moge do twarogu ktory jem dwa razy dziennie dorzucic po malej lyzeczce cukru? Smakowo bedzie lepszy.

MILF Hunter

napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 722 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2272 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20288
ja twaróg robie z miodem jest zdrowszy i lepszy w smaku...

...

napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 722 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 312 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4086
Mam problem bo stosuje diete drugi dzien i caly czas czuje niedosyt jedzenia. Jak jem np. obiad to jem orkeslona porcje i jestem najedzony i to porzadnie ale juz pogodzinie mam ochote cos zjesc. Co proponujecie zmienic abym nie odczuwal niedosytu?

MILF Hunter

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 9203 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29034
wiecej blonnika - warzywa, produkty zbozowe pelnoziarniste. wiecej tluszczy, kosztem wegli, i ogolnie wegle o nizszym IG...

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta low carbo

Następny temat

jaki ma to sklad

Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Jakie węglowodany wybrać? Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Trening na masę - 5 złotych zasad Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki