logo
zamknij zamknij

Moja budowa ciała

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1017

0 5 0
napisał(a)
wandziawandzia
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 458
Witam. Proszę o opinie. Mam budowę ciała typu endo. Ostatnio i tak już ważę o 5kg mniej ale. Mój mężczyzna twierdzi że ćwiczenia siłowe typu martwy, przysiady i inne ćwiczenia z obciążeniem wpływają niekorzystnie na moją budowę. Twierdzi że mam szerokie plecy i że to się powiększa. Moim zdaniem nie. Uwazam że jeżeli zgubie tłuszcz z siebie to zostanie na mnie jedynie ładna i wysmuklona sylwetka. Mam jeszcze sporo tkanki tłuszczowej ale to zniknie. Czy moje ciało nadal pozostanie "duże"? Poza tym jeżeli ćwiczę na ciezarach np. Martwy z obciążeniem 27 kg i fajnie przy tym sie zmęczenie to jak mam teraz przejść na dźwiganie samej sztangi :) poza tym efekty dzięki ciezarom a samym cardio no wiadomo jakie sa. Po siłowni sylwetka jest.. lepsza. Poniżej przedstawię zdjęcia. Przed i po. Czy w obecnej sytuacji moje plecy są aż tak duze? Będzie to wyglądało bardziej kobieco po zgubieniu tłuszczu?






****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: wandziawandzia
WIEK: 24
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: od 2014 przez 3 miesiące ćwiczenia na domowej siłowni 2x w tyg, przerwa i powtórka w 2015 i 2016 przed wakacjami. Obecnie 2017 od lutego cardio i siłownia od marca 2x w tyg.

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 62.5
WZROST: 160
OBWÓD RAMIENIA: 20
OBWÓD ŁYDKI: 37,5
OBWÓD UDA: 57
OBWÓD BIODER: 90
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 88
OBWÓD TALI 72
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 80


****CEL*************************************************
Schudnąć do 58 moze, zalezyi wyrzeźbić nogi i tyłek zgubić tkankę tluszczowa

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: białko mleka, 14 kwietnia idę na badania
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Tak
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko gdy mam za mało z diety
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) liczenie kalorii

****DIETA*************************************************

1900kcal taki mam cel, tworzę dietę niedługo zaktualizuje dane

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Chudne

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: nie

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING


SIłowo 2 razy w tygodniu
Cardio 3 razy w tygodniu
Rest: weekendy



Zmieniony przez - wandziawandzia w dniu 2017-04-04 08:19:33
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1303 Napisanych postów 21590 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221537
MC z 27 kg to nie jest dużo. Proces budowy mięśni u kobiety jest dość powolny. Jeśli Twój facet wyobraża sobie że rozrośniesz się do gabarytów umięśnionego faceta to żyje w jakimś innym wymiarze. Ja tam nie widzę nadmiaru mięśni. Moim zdaniem właśnie potrzebny tej sylwetce trening siłowy.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Paatik
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 693 Wiek 47 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 53917
Z gustami faceta się nie dyskutuje... Plecy wydają się bardzo proporcjonalne do reszty. Gdyby dolna bielizna była lepiej dobrana to byłoby lepiej widać proporcje plecy/talia/biodra. A tak to gatki robią dodatkowe wcięcia i oko nie wie gdzie talii szukać:)
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 921 Napisanych postów 6082 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 172630
No to jeszcze ja, oprócz tej prawdy, którą Night napisał w sumie mężczyzna jest ok, bo wnoszę, że dbając o to, żebyś się za bardzo nie umięśnila, nie pozwoli Ci podnieść zgrzewki wodu, a potem zabroni nosić potomstwo na rękach... 27 kg w MC to żaden ciężar i mówię to ja, Lady over 40
2

http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
wandziawandzia
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 458
Bielizna specjalnie ta sama aby było widać "przed" i "po" jak leży specjalnie ciasna


Zmieniony przez - wandziawandzia w dniu 2017-04-04 09:23:07
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 872 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21810
nie masz szerokich pleców, ot normalne plecy. no i nie wierzę że po ciągu z 27 kg udało Ci się je jakoś hiper rozbududować. budowanie mięśni u kobiety ćwiczącej naturalnie to trochę jak walka z wiatrakami - można próbować a to ciężka i zmudna robota, której efektów nie zobaczy się bardzo szybko, a już na pewno nie spektakularnie. no i do zbudowania mięśni potrzeba diety ponad zapotrzebowanie kaloryczne - o diecie nic nie wspominasz jak ona wygląda.
napisał(a)
wandziawandzia
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 458
Właśnie o takie wypowiedź mi chodziło. Pragnę uzmysłowić mojemu mężczyźnie że to, że wyglądam teraz na "duża" kobietę jest spowodowane tylko i wyłącznie faktem że mam dużo fatu na sobie. Cardio fajnie zadziałało, zrzucilam kilka cm w obwodzie a teraz chce skupić się na silowni :) jak mnie denerwują opinie facetow że ciężary są dla facetów a kobieta to tylko cardio ma kręcić. Dramat. Dzięki za wypowiedzi :)
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 921 Napisanych postów 6082 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 172630
To jacyś niedokształceni ci faceci, bez urazy. Mnie po dwóch latach cwiczen nieco poszerzyly się plwcy, ale to z korzyścia dla sylwetki, bo stała się bardziej proporcjonalna. I mimo iz ważę więcej niz na początku, jestem zdecydowanie bardziej "kompaktowa" . Dziewczyny występujace w zawodach sylwetkowych w kat.bikini targają ciężary i są filigranowe (abstrah**ąc od tego, czy o to w tym sporcie chodzi). Grunt to dobry plan treningowy i technika ćwiczen, zeby sobie krzywdy nie zrobic.

http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
wandziawandzia
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 458
Dokładnie. Przecież nie będę wyglądać jak Schwarzenegger po martwym ciągu. Kobieta może wykonywać wszystkie ćwiczenia :)
napisał(a)
wandziawandzia
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 458
Czy ten trening siłowy będzie OK pod moją budowę ciała (zdjęcia w pierwszym poście)
Trening obwodowy, 2x w tygodniu, na początek 3 obwody. Do tego 2x w tygodniu bieganie ok. 10 km - (brak czasu na łączenie siłowych z bieganiem)

MIĘSIEŃ NARAMIENNY - wyciskanie sztangielek siedząc na ławeczce

TRÓJGŁOWY RAMIENIA - prostowanie przedramion z hantlami w opadzie tułowia

DWUGŁOWY RAMIENIA - uginanie przedramion ze sztangą

SKOŚNY BRZUCHA - przenoszenie nóg na boki leżąc

PROSTY BRZUCHA - scyzoryki

CZWOROGŁOWY UDA - przysiady ze sztangą na karku

DWUGŁOWY UDA - uginanie nóg na ławeczce leżąc z hantlem pomiędzy stopami

POŚLADKI - Hip-Thrust

KLATKA - wyciskanie sztangi na ławeczce

NAJSZERSZY GRZBIETU/PROSTOWNIK - wiosłowanie sztangą







Zmieniony przez - wandziawandzia w dniu 2017-04-07 14:51:50

Zmieniony przez - wandziawandzia w dniu 2017-04-07 14:54:01
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1303 Napisanych postów 21590 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221537
Tylko kolejność kiepskawa. Nie zaczyna się treningu od takich detali jak barki czy ramiona. Raczej nogi lub mięśnie klatki piersiowej czy grzbietu a na koniec drobnica. Poza tym mięśni skośnych brzucha bym nie ćwiczył oddzielnie. One sobie popracują jako stabilizatory np. w przysiadzie czy wiośle.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta LC

Następny temat

Musztarda - jak tu się ogarnąć? Pomocy :-)

Najważniejsze witaminy dla trenujących na siłowni

Diana Dudziak zmotywowana przez głodnego sąsiada!

Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

Rower, orbitrek, schody, bieżnia?

Trening na siłowni a miesiączka - czy można ćwiczyć?

Dieta redukcyjna a poziom testosteronu

Magnez - źródła w diecie

Magdalena Koral weźmie ślub!