SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Modyfikacja planu

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1679

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Witam. Mam pytanie dotyczące planu.
Mam 36 lat, 71.5 kg, 175 cm wzrostu. Dieta i suplementy są. Moim celem na początku była ogólna poprawa sylwetki i redukcja wagi. Dosyć dobrze poszło bo z 78 kg zrobiło się 71.5 kg.
Przez trzy miesiące ćwiczyłem systemem Weidera dla początkujących a teraz przez kolejne dwa miesiące również opisanym w książce Weidera systemem 4 x w tygodniu:
Poniedziałek – góra
Wtorek – dół
Środa – przerwa
Czwartek – góra
Piątek – dół
Sobota - wolne
Niedziela – wolne .
Jeżeli trzeba (myślę że wszyscy lepiej zorientowani zetknęli się z książką i planszami 4 i 5) to wkleję plansze z ćwiczeniami.
Teraz zrobiłem sobie tydzień przerwy ponieważ czuję się trochę zmęczony.
Czy można przerobić ten plan na trzy razy w tygodniu bez strat a jednocześnie nie powodując zbytnich obciążeń? Brakuje trochę czasu i muszę coś z tym zrobić.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2770 Napisanych postów 63691 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 524465
Witaj,
na początek proponuje wypełnić ankietę :
http://www.sfd.pl/***REGULAMIN_DZIAŁU,_ANKIETA***-t817850.html
będzie nam łatwiej udzielić konkretnej pomocy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Ok. Dodałem.
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2770 Napisanych postów 63691 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 524465
wypełnij za pomocą kopiuj - wklej
rozpisz cały plan ,bo to co podałeś to tylko schemat
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Nie mogę nic tu wkleić.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Ćwiczyłem według tablic od 1 do 5
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TEST Hi-Tec Creasteron i whey C6 -RedAlert-

Następny temat

Plan treningowy dla 43latka

Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie