SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Modyfikacja mojego Treningu i diety na najlepsze przyrosty czystej masy.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 261

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 322 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7513
Witam mój staż treningowy jakieś 18 miesięcy. W tym zacząłem od 4 miesięcznej redukcji z uwagi iż miałem duże zatłuszczenie w okolicach brzucha. Po redukcji miałęm ok 7-8%bf i powoli cisnąłem z masą dodając 50-100 kcal na tydzień i jadąc 4 dniowym splitem. Jednak z uwagi na częste cheat day-e masa trwała około 11-12 miesięcy po czym %bf skoczył na 19% także obecnie znów redukcja którą planuję zakończyć również w okolicy 8-7%bf. Teraz prosiłbym o pomoc żeby zrobić to z głową bo mięsa to nie wiele wpadło i teraz zastanawiam się dlaczego czy dieta kuleje, czy trening. Regeneracja jest spoko gdyż śpię koło 8 godzin co mi wystarcza. Poniżej podaje trening i dietę.
Trening:
Klatka/Biceps:
Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4s 8 powt.
Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej dodatniej 4s 8 powt.
Rozpiętki na ławce skośnej 4s 15 powt.
Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 4s 17 powt.

Ugianie ramion ma modlitewniku ze sztangą łamaną 4s 8 powt.
Uginanie ramion naprzemian z supinacją stojąc 4s 8 powt.
Uginania młotkowe stojąc lub siedząc 4s 8 powt.

Barki/Triceps:
Wyciskanie sztangielek siedząc 4s 8 powt.
Wyciskanie sztangi z przed głowy stojąc lub siedząc 4s 8 powt.
Unoszenie sztangielek na boki stojąc 4s 15 powt.
Wznosy sztangi pod brodę 4s 15 powt.
Odwrotne rozpietki 4s 120 powt.

Prostowanie ramion na wyciągu nachwytem 4s 15 powt.
Wyciskanie francuskie zza głowy sztangielki oburącz 4s 15 powt.
Prostowanie ramion na wyciągu podchwytem 4s po 15 powt.

Plecy/brzuch:
Ściąganie drążka do klatki szerokim chwytem 4s po 15 powt.
Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 4s 8 powt.
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia nachwytem 4s 8 powt.
Wiosłowanie w siadzie przy bramie 4s 12 powt.
Przenoszenie sztangielki zza głowę leżac na ławce płaskiej 4s 15 powt.

Wznosy nóg do klatki leżac na ławce 3s po 21.
Brzuszki zwykłe na ławeczce 3s po 21.
Spięcia leżąc 3s po 21

Nogi:
Prostowanie nóg na maszynie 4s 15 powt.
Przysiady 5s 10 powt.
front przysiady lub zwykle przysiady 4s 10 powt
Uginanie leżąc lub siedząc na dwójki 4s 12 powt.
Martwy ciag na prostych nogach 3s po 15 powt.
Łydki wznosy na place ze sztangą na karku 4s 15 powt.

-przerwy między seriami i ćwiczeniami ok.1 min,
- dni treningowe:
niedziela: Klatka/Biceps,
poniedziałek: Barki/Triceps,
środa: Plecy/Brzuch
piątek:Nogi

Cardio 35 minut po każdym treningu (4 razy w tygodniu)

Na klatkę głównie mam ćwiczenia na górny akton gdyż przez wystające ramiona nie fajnie to wgląda u góry.


Suplementacja jaką używam to:

W dni treningowe: omega forte nutropharma 2 kaps. z rana, kreatyna 5gr. z rana, bcaa ostrovit pure 7 gram przed treningiem i 7gram podczas treningu, orange triad 1,5 kaps z rana oraz 1,5 kaps. przed snem, 2,5grama mleczanu magnezu 30 minut przed snem.

W dnie nie treningowe:omega forte nutropharma 2 kaps. z rana, kreatyna 5gr. z rana, bcaa ostrovit pure 7 gram z rana, orange triad 1,5 kaps z rana oraz 1,5kaps. wieczór, mleczan magnezu 30 minut przed snem.

Dietę teraz trzymam a cheat daye robię co 3-4 tygodnie. Proszę o porady bo masa nie idzie jak należy a chciałbym po tej redukcji wziąść się porządnie za robienie masy aby nic nie zepsuć. Zastanawiam się co kuleje no chyba że genetyka słaba bo zawsze byłem ektomorfikiem. Mój wiek to 29 lat wzrost 172 cm obecnie waga 72 kg przy bf 14,7% i tak jak mówiłem planuję zejść do 7-8%bf jak przy poprzedniej redukcji i masować z głową jak najdłużej.








Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 322 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7513
Co do diety to wkleiłem 1 dzień bo zamiennie stosuję tylko kurczaka/indyka/wołowe. A makaron na kaszę,ryż oraz zmieniam warzywa i owoce. Czasem wpada ryba czyli łosoś atlantydzki. Reszta bez zmian. Olej niany,smalec,oliwe z oliwek zapisałem na cały dzień a ląduje to wszystkich posiłków. O ile z redukcją nie mam problemu gdyż waga leci spoko w dół to masa to u mnie porażka i nie wiem czy trening słaby czy dieta. Ćwiczenia staram się wykonywać tak aby w każdym robić w ostatniej seri powtórzenie ledwo ledwo i stosować zasadę wolno przy opuszczaniu, szybko przy wypychaniu ciężaru, z techniką tęż nie mam problemu. Obciążenie staram się dodawać z treningu na trening, trening siłowy trwa standarwodo do 1h+ 35 minut cardio na orbitreku ze stałym pulsem 135.








Zmieniony przez - SeBaLy w dniu 2017-03-19 16:37:20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy trening nowe zycie :D

Następny temat

Trening Plyometryczny z pasem obciązeniowym

Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony?