SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Modyfikacja fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 572

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1998
Czesc. Po 6 tygodniach postanowiłem z modyfikowac moj plan. Jestem na redukcji wlasnie 6 tyg i waga poszla 2kg w pasie 3cm. Obecnie jest zastoj wiec dodam po treningu interwały. Diete mam na 2800kcal. Trening taki rozpisalem

A
Przysiady ze sztanga na plecach 12 10 8 8
Wioslowanie podchwyt 12 10 8 8
Wyciskanie sztangi na prostej 12 10 8 8
Seria łączona unoszenie hantli przód i na bok.

Czyli jedno powtórzenie to do przodu i bok tak 10 razy. Zdecydowałem sie na to bo moze postoj w wyciskaniu jest z powodowany przodem barkow ktorych jak cwicze ponad rok to przedniego aktonu nigdy nie ćwiczyłem

Wyciskanie francuskie hantli poj. Siedząc 3x 10 powtórzeń
Uginanie hantli z supinacja 3x10

B

Wyciskanie na suwnicy. 4x staly Wybralem to bo od paru miesiecy robilem rozne rodzaje wykrokow wiec chcialem odmiany
Martwy ciag 12 10 8 8
Wyciskania hantli skos dodatni 3x staly
Wyciskanie hantli na barki 3x10
Pompki ns poręczach 3x10 z taśmami
Uginanie ramion ze sztanga lamana mlotkowo 3x10

Po kazdym treningu interwaly 2 min biegu 12 km/h 1 min 5 km/ h 3x lacznie 9 min. Z tygodnia na tydzien jedna wiecej czyli 12 min.

Pytania techniczne. Czy robiac pompki na poręczach robić je jakby pompujac mięśnie czy wolno w dol i szybko do pelnego wyprostu ramion?

Dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 891
serie łączoną w pierwszym treningu zastąp wyciskaniem żołnierskim, przy redukcji skupiłbym się na technice i kontrolowaniu ciężaru, jeśli jest zastój to delikatnie zmniejsz kalorie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1998
Ohp robilem tez bardzo dlugo. Piorytet to boczny akton i chce cos na przod. Kontrolowany ciezar wiem ale przy pompkach na poreczacz innaczej będzie. Widzr ze nie ktorzy albo szybko robia nie do pelnego wypristu a nie ktorzy co pelnego.
Co do diety nie chce zejsc nizej bo zke czuje sie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 891
izolowane ćwiczenia na barki nie zwiększą Twoich osiągów w wyciskaniu na klatkę, osobiście prostowałbym ręce do końca i maksymalnie napinał mięsień, bez diety będzie ciężko
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1998
Dieta jest przecież
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 891
jeśli nie idzie waga w dół to znaczy że trzeba zmniejszyć kalorie
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1998
Albo zwiększyć intensywność
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5502 Napisanych postów 137374 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 921941
jw kalorie nie do konca mozemy ciac w nieskonczonosc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1998
Plan ok?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na redukcję: dodać aeroby?

Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Makaron wcale nie tuczy! Makaron wcale nie tuczy!