SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Modyfikacja fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 601

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 262 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3461
Czesc. Po 6 tygodniach postanowiłem z modyfikowac moj plan. Jestem na redukcji wlasnie 6 tyg i waga poszla 2kg w pasie 3cm. Obecnie jest zastoj wiec dodam po treningu interwały. Diete mam na 2800kcal. Trening taki rozpisalem

A
Przysiady ze sztanga na plecach 12 10 8 8
Wioslowanie podchwyt 12 10 8 8
Wyciskanie sztangi na prostej 12 10 8 8
Seria łączona unoszenie hantli przód i na bok.

Czyli jedno powtórzenie to do przodu i bok tak 10 razy. Zdecydowałem sie na to bo moze postoj w wyciskaniu jest z powodowany przodem barkow ktorych jak cwicze ponad rok to przedniego aktonu nigdy nie ćwiczyłem

Wyciskanie francuskie hantli poj. Siedząc 3x 10 powtórzeń
Uginanie hantli z supinacja 3x10

B

Wyciskanie na suwnicy. 4x staly Wybralem to bo od paru miesiecy robilem rozne rodzaje wykrokow wiec chcialem odmiany
Martwy ciag 12 10 8 8
Wyciskania hantli skos dodatni 3x staly
Wyciskanie hantli na barki 3x10
Pompki ns poręczach 3x10 z taśmami
Uginanie ramion ze sztanga lamana mlotkowo 3x10

Po kazdym treningu interwaly 2 min biegu 12 km/h 1 min 5 km/ h 3x lacznie 9 min. Z tygodnia na tydzien jedna wiecej czyli 12 min.

Pytania techniczne. Czy robiac pompki na poręczach robić je jakby pompujac mięśnie czy wolno w dol i szybko do pelnego wyprostu ramion?

Dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
serie łączoną w pierwszym treningu zastąp wyciskaniem żołnierskim, przy redukcji skupiłbym się na technice i kontrolowaniu ciężaru, jeśli jest zastój to delikatnie zmniejsz kalorie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 262 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3461
Ohp robilem tez bardzo dlugo. Piorytet to boczny akton i chce cos na przod. Kontrolowany ciezar wiem ale przy pompkach na poreczacz innaczej będzie. Widzr ze nie ktorzy albo szybko robia nie do pelnego wypristu a nie ktorzy co pelnego.
Co do diety nie chce zejsc nizej bo zke czuje sie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
izolowane ćwiczenia na barki nie zwiększą Twoich osiągów w wyciskaniu na klatkę, osobiście prostowałbym ręce do końca i maksymalnie napinał mięsień, bez diety będzie ciężko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 262 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3461
Dieta jest przecież
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
jeśli nie idzie waga w dół to znaczy że trzeba zmniejszyć kalorie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 262 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3461
Albo zwiększyć intensywność
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6045 Napisanych postów 140165 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 990750
jw kalorie nie do konca mozemy ciac w nieskonczonosc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 262 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3461
Plan ok?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na redukcję: dodać aeroby?