SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mikołaj Ludwin: Przygotowania do MPJ 2015 jesień

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 45197

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 7828 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 150387


Witam serdecznie !

Myślę, że większość już mnie tutaj kojarzy, więc podaruję sobie jakieś dłuższe wstępy... takowy znajdziecie w poprzednim dzienniku treningowym:

http://www.sfd.pl/MIKOŁAJ_LUDWIN__DZIENNIK_TRENINGOWY_nabór_1-t1025280.html

Obecnie

Udało mi się zrealizować cel i zaliczyć kilka startów w sezonie wiosennym 2015 roku - prezentując przy tym satysfakcjonującą formę. Na debiutach kulturystycznych wystartowałem w kulturystyce klasycznej 180cm i zająłem 12 miejsce na 27 zawodników, byłem w półfinale. Nie jest to jakiś rewelacyjny wynik, ale biorąc pod uwagę, że to był debiut i start wśród świetnie przygotowanych seniorów to dało mi to satysfakcję. Razem z trenerem wyciągnęliśmy wnioski i zdecydowaliśmy iść za ciosem - kolejny start odbył się już tydzień później na Pucharze Pucka w Żelistrzewie... tam zająłem w kulturystyce klasycznej open 3 miejsce na 8 zawodników, co było dla mnie miłym zaskoczeniem i fajnym docenieniem wypracowanej formy. Również na tym zawodach wystartowałem w kategorii kulturystyka juniorów wszechwag i udało mi się tam dostać do finału oraz zająć 5 miejsce. W tydzień dość znacząco udało mi się poprawić formę stosując się do wskazówek Artura Ślicznego oraz Sylwii Ślicznej, które wyciągneli na podstawie mojego pierwszego startu i błędów tam popełnionych.

Pierworodnie planowałem 3-4 starty, natomiast po dłuższej rozmowie z trenerem i wyznaczeniu priorytetów zdecydowaliśmy obrać kolejny cel - Mistrzostwa Polski Juniorów docelowo kat. kulturystyka klasyczna. Jest to powód zakończenia mojego wiosennego sezonu startowego - aby moje przygotowania były w 100% optymalne potrzebuję więcej czasu. Jeśli zdecydowałbym się na kolejne starty wiosenne to tego czasu by było mniej, co oznacza gorsze przygotowanie na MPJ - dlatego zdecydowaliśmy zakończyć mój sezon startowy i skupić się już na kolejnym celu.

Wrzucam kilka zdjęć z zawodów, więcej znajdziecie na mojej oficjalnego stronie na facebook: http://www.facebook.com/mikolajludwin






Oficjalnie od dzisiaj rozpoczynam okres roztrenowania, który potrwa do 19.04. To dla mnie ważny okres zarówno dla ciała jak i psychiki. Przygotowania do debiutów dały mi nieco w kość, więc obecnie wracam do "żywych"

Dieta

"Na kartce" to wygląda następująco

1 posiłek: 3 bialka jaj + 2 całe jaja + 15g whey + 100g owsianych + owoce/odrobina dżemu
2 posiłek: 150g fileta z kurczaka + 150g ryżu parboiled/makaronu + 10g olej lniany
3 posiłek: 150g fileta z kurczaka + 150g ryżu parboiled/makaronu + 10g olej lniany
4 posiłek: 150g fileta z kurczaka + 100g ryżu parboiled/makaronu + 10g olej lniany
5 posiłek: 150g łosoś

Kcal: 3045
B: 210g w tym około 160-170g zwierzęcego
T: 75g
W: 380g

To tylko zarys, oczywiście moja dieta w tym okresie będzie bardziej różnorodna. Najchętniej bym zrezygnował obecnie z fileta z kurczaka, ale niestety zakupiłem jakiś czas temu około 20kg z myślą o kolejnych startach na wiosnę więc muszę to jakoś skończyć, ale tak jak mówię dieta teraz i tak będzie dużo bardziej różnorodna, na bierząco będę Was informował jak wygląda dieta z danego dnia głównym założeniem mojej diety w tym okresie jest obniżenie dość znacząco białka, które i tak teraz nie jest tak potrzebne - odciążę układ trawienny i narządy. Kolejnym założeniem to różnorodność i "oszukane" posiłki, które również będę stosował w zależności od formy. Staram się unikać słodyczy i połączeń typu cukier + tłuszcz, zauważyłem, że źle po takiej mieszance się czuję i ma to kiepski wpływ na moją sylwetkę a priorytetem jest też utrzymanie względnie niskiego poziomu otłuszczenia sylwetki, by wrażliwość insulinowa była cały czas na dobrym poziomie i było dobre "wejście" w okres budowania masy.

Trening

Przez najbliższe 2 tygodnie będzie to zwykły split z podziałem na 4 dni treningowe:

A: Klatka, biceps, brzuch
B: Czworogłowe uda, dwugłowe uda, łydka
wolne
C: Barki, tricepsy, brzuch
D: Plecy + tylne aktony barków
wolne
wolne

Szczegółów treningu siłowego nie opisuję, bo każdy trening się teraz od siebie różni. Robię to na co mam ochotę ciężarów nie stosuję zbyt dużych bo również zależy mi teraz na regeneracji ścięgien i stawów, które i tak dostały w okresie startowym i teraz to nieco odczuwam. Żadna kontuzja mi niepotrzebna, więc wolę nie wariować. Tym bardziej w okresie roztrenowania.

Cardio - około 5 sesji po 30-40minut w ciągu całego tygodnia. Utrzymuje to metabolizm na dobrym poziomie, apetyt i poziom otłuszczenia sylwetki. Również ma dobry wpływ na układ krążenia i pracę serca, więc na pewno warto na masie pewnie się to zmieni, bo ileż można kręcić te aeroby

Moja najniższa waga w okresie startowym to 83,7kg na Pucharze Pucka na weryfikacji tyle pokazało... było to 08.03.2015. Dziś - 16.03.2015 waga na czczo wskazała 93,4kg a forma prezentuję się następująco:



pozdro !

Zmieniony przez - arnold69 w dniu 2015-03-16 08:02:47

Zmieniony przez - arnold69 w dniu 2015-03-16 08:04:04

Zgodny z regulaminem.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 2819 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 45255
melduje się :D Nabiło elegancko w ogóle nie widać żeby coś wody podeszło, słabo chyba się najadłeś :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Szacuny 1367 Napisanych postów 9583 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 919838
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 341 Napisanych postów 12628 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 106351
powodzenia kibicuje !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
jestem i ja - powodzonka

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 421 Napisanych postów 2902 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 263838
Obecny. Mikołaj, pamiętasz jaką wagę miałeś, jak rozpoczynałeś redu? Z ciekawości pytam

Zmieniony przez - infernol w dniu 2015-03-16 11:55:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 7828 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 150387
Dzięki Panowie, że jesteście ! Lecimy dalej z tematem

pat34 - nie ma dramatu, ale nogi mam opuchnięte dość mocno staram się trzymać to wszystko w ryzach i mimo wszystko pozwalać sobie na odstępstwa dietetyczne - ale z głową

infernol - witam, tak jest to było około 102,5kg na czczo, ale sporo wody trzymałem bo na początku w 2 tygodnie poszło 7kg.

Zgodny z regulaminem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2596 Napisanych postów 22435 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 489760
bede, powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Szacuny 2220 Napisanych postów 29646 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 193677
cisnij

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 754 Napisanych postów 3319 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 156009
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4839 Napisanych postów 19350 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 632997
Dopiero znalazłem nowy dziennik, będę śledził oczywiście Szkoda tylko że już skończyłeś starty w tym sezonie, miałem nadzieje że się spotkamy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nasi reprezentanci na Debiuty 2015 Gdańsk

Następny temat

Opalanie przed zawodami