Temat został odczytany 2161 razy

Michał Romańczyk - Droga do startów w kulturystyce

zgłoś naruszenie
  • PrzeGibon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12012
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 230020
  • Trenuje: 12 lat
Tak juz przypakowalem ze nawet bez pompy w domu wygladam jakbym wpadl do reaktora w czarnobylu



























ale tylko górna połową ciała


Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2017-03-23 22:49:50
[http://www.portrety24.ugu.pl/] moje rysunki

Zobacz tez tu-->> [https://www.youtube.com/watch?v=Lh6z83Ak3yw]

BLOG: [http://www.sfd.pl/Michał_Romańczyk__Droga_do_startów_w_kulturystyce-t1137439.html]
1490305575000
zgłoś naruszenie
  • PrzeGibon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12012
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 230020
  • Trenuje: 12 lat
A serio to nie idzie mi tzn idzie ale nie to co chce. Ja chcialem sile zrobic, a przypompowalo mnie tak ze reka niedlugo glowe dogoni. Jak widac w porownaniu do poprzedniego tygodnia jestem podlany.. bo postanowilem dowalic kcal i jem juz 7 workow ryzu, 1kg filetow z kurczaka, 200g wolowiny i do tego jeszcze jajka, warzywa i czesto jeden posilek w kfc. A wszystko dopijam oliwa z oliwek. Jak widac nie podzialalo... bo dalej mnie ciezary gniotą i jedynie pociagnalem wode


W zadnym cwiczeniu nie ma obecnie sily.


Dalsze dodawanie kcal raczej nic nie pomoze i bedzie wrecz idiotyzmem. Jedyne co mi przychodzi do glowy to dodac inse ale wtedy waga yebnie do gory a juz i tak w tym tyg waze za duzo. Nie podoba mi sie to.



I przy okazji takie info: rano na czczo jak zmierze obwod talii to centymetr twierdzi ze mam 78cm, a wieczorem potrafie miec nawet 85-87cm Wierzcie dalej slawnym youtuberom. Przeciez oni prawda wam mowia A jakby ktos pytal co biore to: dokladnie to samo co naturalni na youtube. To samiusko bierzemy




Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2017-03-23 23:20:57
[http://www.portrety24.ugu.pl/] moje rysunki

Zobacz tez tu-->> [https://www.youtube.com/watch?v=Lh6z83Ak3yw]

BLOG: [http://www.sfd.pl/Michał_Romańczyk__Droga_do_startów_w_kulturystyce-t1137439.html]
1490306382000
zgłoś naruszenie
  • PrzeGibon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12012
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 230020
  • Trenuje: 12 lat
dzisiaj cos lipa


w piatek na plaskiej wyebalem 130x7 albo 8 przy 78kg wagi co by znaczylo ze bez problemu powinno isc 155


dzisiaj znowu plaska i k***a 130x5


tak sie wk***ilem ze ide zaraz do kfc


pozniej po klatce robilem barki i hantlami 45kg ledwo 9 razy a push press 80kg x 9 i 90kg x 6

Liczylem ze setka zrobie dzisiaj a tu choooya.... boli wszystko i niewyspany i slaby jakis taki


Wiem ze robiac barki po klatce nie moglem sie spodziewac cudow ale ewidentnie dzisiaj nie ma powera w niczym bo nawet jak podnosilem z podlogi ciezary to bylo czuc zmeczenie





PS wyglad sie zgadza.... Ostatnio ciagle wygladam zayebiscie i jestem duzy ale cos sila kuleje. Chyba za czesto cwicze


Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2017-03-26 18:09:31
[http://www.portrety24.ugu.pl/] moje rysunki

Zobacz tez tu-->> [https://www.youtube.com/watch?v=Lh6z83Ak3yw]

BLOG: [http://www.sfd.pl/Michał_Romańczyk__Droga_do_startów_w_kulturystyce-t1137439.html]
1490543989000
zgłoś naruszenie
  • PrzeGibon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12012
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 230020
  • Trenuje: 12 lat
b smart z tesciem ? zdjecie sciągniete z internetu


[http://www.portrety24.ugu.pl/] moje rysunki

Zobacz tez tu-->> [https://www.youtube.com/watch?v=Lh6z83Ak3yw]

BLOG: [http://www.sfd.pl/Michał_Romańczyk__Droga_do_startów_w_kulturystyce-t1137439.html]
1490556050000
zgłoś naruszenie
  • FranekMaj
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 29
Jakiej suplementacji używasz? :) (nie czytałem całego tematu)
1490603178000
zgłoś naruszenie
  • stojeden
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3662
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 5 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 23550
  • Trenuje: sport - od 7 roku życia, siłownia - 4 rok
PrzeGibon napisał(a):

Chyba za czesto cwicze



Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2017-03-26 18:09:31



Moze byc to powod, bo o cun tez trzeba zadbac.
kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!
1490607275000
zgłoś naruszenie
  • PrzeGibon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12012
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 230020
  • Trenuje: 12 lat
FranekMaj napisał(a):

Jakiej suplementacji używasz? :) (nie czytałem całego tematu)




Zawsze biore: 1tabs zincas forte na noc, magnez kilka razy dziennie, witamine c minimum 1g dziennie, jak sie zle czuje to dochodze do 10g, acard 1 tabs.


Co jakis czas biore: potas: kalipoz albo potazek 1 tabs dziennie.


to chyba tyle



towaru nie napisze bo to indywidualna kwestia






stojeden napisał(a):

PrzeGibon napisał(a):

Chyba za czesto cwicze






Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2017-03-26 18:09:31



Moze byc to powod, bo o cun tez trzeba zadbac.





no zgadza sie, teraz robie tydzien przerwy bo zajechany jestem... i wlasnie nie tyle chodzi o miesnie co o centralny uklad nerwowy i odrobine moze tkanke laczna



aaaa i do supelementacji mysle dodac ashwagandhe i melatonine bo no jest troche problem ze spaniem zasypiam dopiero kolo 5 czasami nawet 7 nad ranem. Jak spie potem do 15 to jest ok, ale jak z jakiegos powodu jestem na nogach wczesniej to troche zombie. Wczorajszy trening byl wlasnie po nieprzespanej nocy i moze dlatego taka lipa.


Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2017-03-27 18:03:38
[http://www.portrety24.ugu.pl/] moje rysunki

Zobacz tez tu-->> [https://www.youtube.com/watch?v=Lh6z83Ak3yw]

BLOG: [http://www.sfd.pl/Michał_Romańczyk__Droga_do_startów_w_kulturystyce-t1137439.html]
1490630031000