logo
zamknij zamknij

Mięśnie są, ale kaloryfera nie ma ;( [zdjęcia]

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2840

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

15 lat

Waga

70 kg

Wzrost

180 cm

Cel treningowy

mieć kaloryfer

Staż treningowy na siłowni

na siłowni brak

Uprawiane inne sporty

taniec(4 godz. tyg.), siatkówka i piłka nożna(5 godz. tyg.)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

hantle

Dieta

własna, unikam słodyczy

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10602 Napisanych postów 42836 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Hej,
może zacznę od początku.
Od listopada jestem na diecie i schudłem 9 kg i aktualne warzę 70 kg i mam wzrostu 180cm. Od początku kwietnia ćwiczę mięśnie brzucha i czuje i widzę poprawę bo są większe i twardsze, ale nie widać bym je miał. Są odczuwalne jak dotnę, ale nie widoczne. Bardzo mnie to martwi bo zdaje mi się są na tyle duże że powinien być chociaż ich zarys.
Nie wiem co robić, czy dalej chudnąć czy ćwiczyć. Bardzo mi zależy na 6-pack do wakacji bym się czymś pochwalić ;) uda mi się?


PS: ćwiczę z tym filmikiem

co drugi dzień.







Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2040 Napisanych postów 35693 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254277
Jesteś gruby.Oczekujesz że mięśnie brzucha przebiją się przez taką warstwę tłuszczu?
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10602 Napisanych postów 42836 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
To ile powinienem jeszcze schudnąć by mieć zarys kaloryfera?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2040 Napisanych postów 35693 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254277
Trening siłowy + dobra dieta(bilans na zero lub lekki minus) + aeroby.

Inaczej kaloryfera nigdy nie ujrzysz.

Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2013-04-14 20:44:35
napisał(a)
solidM
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 178
tak jak kolega mówi bez dobrej diety nie zrobisz nic tak samo z treningiem odpuść ten abs poszukaj coś lepszego na brzuch (a6w też nie polecam) spalić ten zbędny tłuszcz to podstawa! ;)
napisał(a)
ProteinMen
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 384 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3458
wbrew pozorom kaloryfer widać jak jest dobra micha a nie ćwiczenia ^^ ćwiczenie to wzmocnienie ! ^^
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10602 Napisanych postów 42836 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
solidM
tak jak kolega mówi bez dobrej diety nie zrobisz nic tak samo z treningiem odpuść ten abs poszukaj coś lepszego na brzuch (a6w też nie polecam) spalić ten zbędny tłuszcz to podstawa! ;)

a jaki trening polecasz?
napisał(a)
MrBrodnica
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1238
ja jestem zwolennikiem 1 treningu brzucha w tygodniu i robie jedno cwiczenie po 5-6 serii i nie narzekam. sęk tkwi w tym abyś miał ujemny bilans kaloryczny i duzo cardio, pamietaj, ze z brzucha smalec schodzi na koncu.
napisał(a)
kreweta1985
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 120 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 618
Brzuch to jest wyczyn zrobić :/ ja też robię robię i efektów brak :/
napisał(a)
acidrinker
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 625 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8822
eximius7 olej treningi brzucha typu a6w czy inne 6-paki w 5minut gdyż jest to zbędne w Twojej sytuacji, tylko zepnij poślady i wylicz sobie zapotrzebowanie i dietę oraz ułóż trening najlepiej FBW oparty o ciężkie, wielostawowe ćwiczenia typu mc, przysiady, podciągania, wiosłowania które dają największą odpowiedź anaboliczną organizmu i przyspieszają metabolizm, który szybciej spala sadło.
napisał(a)
acidrinker
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 625 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8822
kreweta1985 no i bardzo dobrze :) lepiej ciężką pracą zdobyć to co dobre niż żeby każdy pstryknięciem palca był w formie. Skoro nie widzisz efektów to widocznie coś kuleje w Twoim planie, samo unikanie słodyczy i fast foodów i 30 brzuszków dziennie nie wystarczy. Zasada jest taka że jak dieta z du*y to i efekty z du*y.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc w treningach

Następny temat

ktore wybrac

16.09.2017 „KAMIENNA RZEŹBA 2017” W STRZEGOMIU - WYNIKI

Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie

Co z tymi jajami?

Dlaczego nie należy myć mięsa przed gotowaniem?

Czy słodziki są bezpieczne dla dzieci?

Najczęstsze błędy żywieniowe

5 ćwiczeń core, które poprawią Twoja siłę

Deynn i Majewski nawiedzili Poznań!