SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mięśnie pośladkowe

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4469

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 40153
Witam.
Mam taki problemik, otoz masa nog mi ladnie idzie, ale niestety razem z miesniami posladkowymi, tluszczu w tych partiach nie mam zbytnio, wiec problem musze zlikwidowac glownie za pomoca innego treningu albo innych metod, otoz chce zmniejszyc ta partie miesni. Np. teraz na masie mam taki trening nog:
1) wyprosty na czworoglowe 4s 15/12/10/8
2) wyciskanie na skosnej suwnicy 4s 15/12/12/10
3) uginania na dwuglowe na maszynie 4s 12/12/8/8
4) wspiecia na lydki na platformie 3s
5) lydki na suwnicy skosnej 3s
Do treningu plecow dodaje jeszcze wyprosty na rzymskiej 4s w ktorych tez pracuja dwuglowe uda i posladki.

Kurcze, doradzcie mi jak zredukowac miesnie posladkowe, SOGi gwarantowane

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31897 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94056
jak wiem nie da sie zgubić tłuszczu w danej partii ciał . niestety (
ale oto co znalazłem w necie....

1.Bogate w błonnik węglowodany pomogą oszukać głód.

Zawarte w płatkach, kaszach, w chlebie pełnoziarnistym, roślinach strączkowych sprawiają, że nie czujesz się stale głodna. Takiej roli nie odgrywa tłuszcz - dopóki go nie strawisz, nie czujesz się syta. Pokarmy zawierające węglowodany ( nie tylko produkty zbożowe, lecz również owoce), są z reguły bogate w błonnik. Jest on niezbędny, żeby jelita w czasie stosowania diety pracowały normalnie. Jeśli staną się "leniwe" - będziesz cierpieć na zaparcia.

2.Dzienniczek diety.

To najtańsza i najprostsza pomoc przy odchudzaniu- dlatego warto skrupulatnie zapisywać, co i o której godzinie się jadło. Taki pamiętnik pomoże ci przyjrzeć się swoim dietetycznym przyzwyczajeniom, dostrzec błędy i stopniowo je wyeliminować. Gdy pomyślisz, że musisz odnotować w dzienniczku kolejny cukierek, może zamiast niego sięgniesz po surową marchewkę.

3.Każdy sport pomaga zredukować wagę.

Aktywność fizyczna przyśpiesza przemianę materii. Najskuteczniejsze dla spalenia kalorii są sporty wymagające dłuższego, ale niezbyt intensywnego wysiłku, jak jogging, pływanie, jazda na rowerze. ponieważ odchudzając się tracisz nie tylko tłuszcz, ale komórki mięśniowe, ćwiczenia pomagają je odbudować. Będziesz miała zgrabną sylwetkę.

4.Latem łatwiej zeszczupleć.

Gdy na dworze świeci słońce, masz lepszy humor i nie starasz się go poprawić słodką przekąską. Promienie słoneczne sprawiają, że w organizmie podnosi się poziom serotoniny - hormonu odpowiedzialnego za dobre samopoczucie. A to właśnie jeden z warunków, aby kuracja się powiodła. Ale jeżeli zaczniesz ćwiczyć zimą to na lato będzie łatwiej osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

5.W pierwszych dniach diety chudniemy najszybciej.

Nasz organizm traci wtedy dużo wody. W komórkach jest ona związana z węglowodanami. To ich zasób spalamy w początkowym okresie diety odchudzającej, kiedy otrzymujemy mniej energii z pożywienia. Tracąc węglowodany, tracimy też wodę.

6.Częste tracenie i przybieranie na wadze jest niebezpieczne dla zdrowia.

Pod wpływem nieustannych zmian sposobu odżywiania rozregulowuje się system przemiany materii. Ciągłe stosowanie "cudownych" diet naraża na awitaminozę i utratę soli mineralnych. Osłabiona, jesteś bardziej podatna na choroby.

7.Mężczyzną udaję się schudnąć szybciej niż kobietom.

Mają oni większą masę mięśniową, dlatego spalają więcej kalorii- w komórkach mięśniowych ten proces zachodzi szybciej niż w komórkach tłuszczowych. U kobiet tkanki tłuszczowej jest przeważnie więcej.

8.Tuczy przede wszystkim tłuszcz.

Bardzo szybko przekształca się on w ten, który odkłada się na biodrach, pośladkach i udach. Choć każda nadwyżka kalorii prowadzi do nadwagi, jedząc potrawy słodkie i mączne, utyjemy wolniej.

9.Nie można całkowicie zrezygnować z tłuszczu.

Jest on niezbędny, aby organizm mógł przyswoić witaminy A,D,E i K - rozpuszczalne jedynie w tłuszczach. Potrzebujemy też nienasyconych kwasów tłuszczowych, koniecznych, by mogła się odbywać przemiana materii. Wystarczające ilości są jednak w produktach, które nie wydają się tłuste np.w zbożowych.

10.Stosując dietę należy dużo pić.

Łatwiej wydalić wtedy z moczem uboczne produkty przemiany materii. Im więcej pijesz, tym praca nerek jest sprawniejsza. Potrzebujesz co najmniej 2 litry płynów dziennie. Jeśli intensywnie pracujesz fizycznie , powinnaś pić 3 - 4 litrów.

11.Ograniczenie spożycia soli sprzyja utracie wagi.

Sól wchodzi w reakcję chemiczną z wodą, której organizm nie może wówczas wydalić. Nadmiar płynów w tkankach sprawia, że twoja waga pozostaje bez zmian. Poza tym sól obciąża głównie nerki, które w czasie odchudzania, kiedy organizm intensywnie oczyszcza się z toksyn i tak mają dostatecznie dużo pracy.

12.Sauna pomaga wyszczupleć, ale nie zastąpi diety.

Tkanki tłuszczowej nie można wypocić. W saunie pozbywamy się jednak nadmiaru wody, a wraz z nią szkodliwych produktów przemiany materii. Wspomagamy więc odchudzanie - im mniej toksyn zgromadzi się w organizmie, tym szybciej spalimy zapasy tłuszczu.

13.Obfita kolacja to podstawowy wróg szczupłej sylwetki.

Energię, którą dostarczamy organizmowi w ciągu dnia, łatwiej jest mu zużytkować. Po kolacji natomiast zwykle nie mamy już okazji do zbytniej aktywności. Najlepiej zjadać zatem kilka niewielkich posiłków między godziną 7 rano a 19. Utrzymamy wówczas stały poziom energii, co uchroni nas przed atakiem wilczego głodu wieczorem.

14.Drastyczne kuracje grożą efektem jo-jo.

Zwykle po wielkim wygłodzeniu wraca niepohamowany apetyt. To co było przedtem zabronione, teraz zjadamy w ogromnych ilościach. Waga wzrasta wówczas bardzo szybko, ponieważ organizm jest jeszcze nastawiony na trawienie niewielkich porcji. Wszystko, co otrzymuje ponad swoje potrzeby, od razu przetwarza w tkankę tłuszczową.

Pamiętaj jednak, że przed rozpoczęciem diety najlepiej zasięgnij porady dietetyka!


Can U feel that pain in my ass??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 104474
Na masie ich nie zredukujesz , podczas wyciskań nie schodz poniżej kąta prostego między udami a łydkami, wtedy mniej będziesz angazował posladki.





Tekst tygodnia SFD
Cyt."Prosiłbym o treningżeby schudąć mieć mase mięsniową ale gówie mi chodzi o siłe."

"Moderator w dziale Trening"
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 104474
Fu.ckmaster , Norton jest moderatorem "odżywiania"





Tekst tygodnia SFD
Cyt."Prosiłbym o treningżeby schudąć mieć mase mięsniową ale gówie mi chodzi o siłe."

"Moderator w dziale Trening"
napisał(a)
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 208562
Ale mi forum wolno chodzi!!!

Na masie bedzie ciezko, musialbys robic powtorzenia w granicach 20-30, moze by wtedy cos spadlo, ale jezeli to masa to marne szanse. Tak jak brutus, w przysiadach nie schodz nisko i w wyciskaniu na suwnicy nie uginaj pnizej konta 90 st. Co do martwego to moze raczej bardziej uginaj nogi, zminimalizuje to oddzialywanie na dwuglowy i posladkowy.

Pozdrawiam.
Tekst tygodnia SFD: "chcem miec duzego bicepsa w krotkim czasie i nie wyczerpujacym organizm treingu"
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 40153
hehe, dzieki brutus-SOG o ile wejdzie, a myslisz, ze moze by zrezygnowac z ktoregos z tych moich cwiczen a w innym zwiekszyc ilosc powtorzen? co Ty na to?

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

napisał(a)
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 208562
Hmm jezeli to ma byc masa, to optowalbym ewentualnie za seriami tak jak w wyciskaniu, czyli nie 12,10,8,8 tylko 15,12,10,8 ---->przy uginaniu w lezeniu

Pozdrawiam.
Tekst tygodnia SFD: "chcem miec duzego bicepsa w krotkim czasie i nie wyczerpujacym organizm treingu"
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 104474
Siwy ,'kąta' nie 'konta'





Tekst tygodnia SFD
Cyt."Prosiłbym o treningżeby schudąć mieć mase mięsniową ale gówie mi chodzi o siłe."

"Moderator w dziale Trening"
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 40153
a co myslicie o treningu nog co drugi tydzien

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

napisał(a)
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 208562
O kurde, ale walek oczywiscie ze kąta

Przy treningu co drugi tydzien, jedynie spowolnilbys lub ewentualnie zahamowal jakiekolwiek przyrosty.

Pozdrawiam.
Tekst tygodnia SFD: "chcem miec duzego bicepsa w krotkim czasie i nie wyczerpujacym organizm treingu"
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 104474
Musiałbys albo zrezygnowac albo zwiększyc ilośc powt i zmniejszyc cieżar w wyciskaniach ale bez wyciskań to już nie będzie masy. Nie schodż za nisko i próbuj wyizolować uda, pchaj tylko nimi, byc może będziesz musiał zmniejszyc ciężar.Nie odrywaj pleców od oparcia.





Tekst tygodnia SFD
Cyt."Prosiłbym o treningżeby schudąć mieć mase mięsniową ale gówie mi chodzi o siłe."

"Moderator w dziale Trening"
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na siłe.

Następny temat

Ludzie opamiętajcie się!

Bóle stawów, przyczyny i leczenie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Podciąganie nóg na drążku w zwisie Podciąganie nóg na drążku w zwisie Jagody goji - opinie i przepisy Jagody goji - opinie i przepisy Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch Joanna Ucińska - ocena sylwetki Joanna Ucińska - ocena sylwetki ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas!