SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Max.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 622

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3219
Wiem, że już pewnie gdzieś to było ale ile % ciężaru maksymalnego powinno stosować się w seriach? (90%)?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1622 Napisanych postów 35870 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 229592
Jaki typ treningu? Stosujesz metode stopniowego przeciazania?

zdr.

Zmieniony przez - georgu w dniu 2009-07-21 14:40:11

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3219
będę robił splita na siłę stosując regresję i nie wiem od jakiego ciężaru zaczynać ;P
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1622 Napisanych postów 35870 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 229592
Partie bedziesz cwiczyl raz w tygodniu

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3219
no tak tak ;P
wcześniej też robiłem splita tylko ukierunkowanego na masę i efekty są ;)
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1622 Napisanych postów 35870 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 229592
Ze masowo jakies efekty byly to ok, ale na sile nie licz... Sile robi sie cwiczac partie 3 razy w tygodniu.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3219
okey, no najwyżej fbw pojadę tylko, że bardziej nakieruje liczbę powtórzeń na siłę i regresję zastosuje, może być?
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1622 Napisanych postów 35870 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 229592
No juz lepiej, ale raczej bym na twoim miejscu o progresji konkretnej pomyslal.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3219
no pomyśle nad progresją, bo na razie to zbieram info żeby sobie jak najlepszy trening ułożyć ;P

osobiście to regresja wydaje mi się lepsza ale może się mylę.
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1622 Napisanych postów 35870 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 229592
Ciezko powiedziec co jest lepsze, a progresja jest duzo bezpieczniejsza... Przy regresji latwo o kontuzje.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o pomoc przy doborze treningu

Następny temat

Prosze o pomoc - Biceps

Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Jaki budyń wybrać? Jakie orzechy są najzdrowsze?