SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masowka 16 lat ;)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4394

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Ta, pij wodę, jedz kaszę, ryż

za parę dni po takiej diecie wysiądzie i zwątpi.

Jak Cię zalewa, to pij do oporu colę light. Oszukujesz tak siebie, niby słodkie a nie zalewa

Dogadzaj sobie, nawet na redukcji można. Wystarczy pokombinować. Ale ogólnie to dopyerdol białka i węgli
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13324 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 52165
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Dużej różnicy nie ma?

Chyba jest bardzo znacząca.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47901
light nie ma tych cukrów;) pamiętajmy, że amatorstwo to amatorstwo;) bez przesady
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Dokładnie j/w

poza tym często zawodowcy w okresie przygotowań do zawodów piją colę
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47901
I często robią sobie wolne odcinki;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Polemizowałbym
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 326
Czesc wiec wczoraj pochlonołem :

1- posilek - 8.40 - Omlet z 3 jajek + 120g poledwicy sopockiej + herbata bez cukru
2- posilek - 12.00 - 2 kromki Chleb + mieso mielone wieprzowe + jabłko
3 - posilek 13.00 - Mieso wieprzowe mielone + 100g ziemniakow
4 - posilek - 19.00 - 3 jajka + 3 kromki chleba + maslo + 2 jabłka
5 - posilek - 22.00 - ser biały + 3 kromki chleba + maslo

Bialko - 98
Tluszcze - 67
Wegle - 190
kcal - 1670

W tym ^^^ nie liczylem miesa mielonego i sera bialego poniewaz jest domowej roboty i nie znalazlem w liscie produktow ;)

Piszcie uwagi ;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 326
Wiem ze nie jest to za duzo ale narazie przyzywczajam sie do takiego jedzenia , nigdy tak duzo nie jadlem , brzuch nie wytrzymuje ;D
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Kręć aeroby po treningu, zacznij od 15 min, co tydzień dokładaj 5 min, gdzieś do 40 min
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening 15 lat

Następny temat

Trening HST. DUŻE NIEJASNOŚCI