logo
zamknij zamknij

Masa-trening-redukcja

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1177

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

będzie potem

Wiek

15

Waga

47

Wzrost

163

Staż treningowy

tydzień

Obwód pasa

73

Obwód klatki piersiowej

80

Obwód uda

44

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Zapasy,

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

zapasy, basen, a6w, bieganie, tenis stołowy

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

żadna

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

spore

Cel/problem/opis

Nabrać masy mięśniowej i zwiększyć siłe
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam mam 15 lat, ważę 47kg ( czyli niedowaga )i mam 163cm wzrostu. Na klatke max. 35kg wycisne. Zapotrzebowanie kalorii moje to 2400, i czytałem o masie i ułożyłem sobie dietę na masę na podstawie tych 10 wskazówek żywienia itd. Mam diete z 2900 kcal, zapotrzebowanie białka mam 94G a w diecie mam białka 95g. Niedługo wakacje więc chciałbym jakoś wyglądać, nie chcę się spaść. Posiadam swój włąsny sprzęt. Mam ławeczkę skośną, poziomą , Hantle 4 , 6 , 8 , 15 KG. Gryf łamany, sztangę prostą 180cm, sprzęt na nogi wyciąg na plecy. Mam sporo obciążenia o to się nie martwie. Odżywki : Do tego czasu biorę sobie tylko 1 kaps. Gold Omega 3 i 1 kaps. Kolagenu po śniadaniu.Mam dietę w 6 posiłków dziennie co 3 godziny. Chcę ćwiczyć w czwartek klatkę i plecy, a w sobotę biceps i triceps. 1 trening na siłowni = 1godz.Chodzę również na zapasy Pon,Środ,Piąt. Jakie mam dostępy do odżywek : 1kg carbo, 900g białka serwatkowego z aminokwasami, Kolagen, Omega 3 i Vitaminy z Olimpu te co mają to kolorowe logo :). I ile stosować tą dietę na masę ile mam przytyć.Co mam potem zrobić po masie? Redukcję? Tylko nie wiem jak czy jak skończę to dięte na masę to zrobić sobie nową i zacząć jakieś aeroby, ograniczyć węgle w diecie, więcej przyswajać białka do diety? Mój trening na biceps to : Hantle na kolanie 4x10 , Hantle nie opierając o kolano 4x10 , Hantle w uchwycie młotowym z suplinacją 3x10, Hantle w uchwycie młotowym 3x10, Gryf łamany 3x10, i na wytrzymałość mam takie wiosłowanie hantlami 3x2min czy to nie zamało? I triceps to wyciąg mam : 5x10, Wyciskanie francuskie to 4x10 potem opieram się o ławkę rękami nogi wystawiam daleko złączone i opuszczam tłów tak mam 3x15 i nakońcu biorę hantle podchwytem i wypycham do tyłu 4x10. Czy jak skończę masę to wykonywać a6w? Jak w ogóle wpływa a6w bo jedni mówią, że krzywi kręgosłup, inni że jest bardzo dobra? Czekam na odpowiedzi :)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
OzzyMG
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 605 Napisanych postów 36336 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 289291
http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr  - wrzuć zapotrzebowanie

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html  - Wrzuć dietę

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Współczynnik BMR 1427.01
Aby utrzymać wagę
Kalorie 2461.59
Węglowodany 55% 1353.87kcal = 338.47gram
Białko 15%% 369.24kcal = 92.31gram
Tluszcz 30% 738.48kcal = 82.05gram
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
diete wrzuć
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
spoko zaraz będzie
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
[ T ] - tłuszcz / [ W ] - węglowodany / [ B ] - białko / [ I ] - ilość / [ K ] - kcal
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Posiłek nr 1
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Przepraszam ale coś mi się dzieje z komputerem..
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Posiłek nr1 : 6;30
Jaja kurze całe 100g - K - 121 - B - 11g - T - 8g - W - 0 w takie kolejnosci będe pisał wszystko.
Płatki kukurydziane 100g- 363 6 2 77
Mleko Łaciate 2% 200g - Mlekpol g 100 6 4 9
GOLD Omega3 1g 18 0 2 0

Posiłek nr 2 9 :30
Warzywa na patelnię - d'aucy 220g 86 4 1 15
Kasza gryczana 60g 202 8 2 38
Banan 100g 95 1 0 21

Posiłek nr3 12:30
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42819 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Posiłek nr3 12:30
szkolny obiad nie wiem co jest zawsze zupa i jakieś drugie danie losowe

Posiłek nr4 15:30
Łosoś norweski świeży 60g 97 12 6 0
Ryż brązowy 60g 193 4 1 41
Baton Lion 100g 482 7 22 64

Posiłek nr 5 18:30
Ryż biały 60g 206 4 0 46
Jabłko 100g 46 0 0 10
Gotowana pierś z kurczaka 60g 90 20 1 0

Posiłek nr6 21:30
Jogurt wiśnia - Danone 300g 249 6 5 44
Banan 100g 95 1 0 22
napisał(a)
OzzyMG
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 605 Napisanych postów 36336 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 289291
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html

Wrzuć zrzut ekranu

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Klatka pomoc

Następny temat

Masa-trening-redukcja

5 ćwiczeń core, które poprawią Twoja siłę

Najczęstsze błędy żywieniowe

Deynn i Majewski nawiedzili Poznań!

Najbardziej znani i rozpoznawalni dietetycy w Polsce ( w dodatku przystojni)

Wołowina vs. drób - porównanie okiem dietetyka

Olej kokosowy i kontrowersje z nim związane

Dlaczego nie należy myć mięsa przed gotowaniem?

Placki do tortilli - porównanie okiem dietetyka