SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa nr 2 na poważnie

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 10978

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 469
Witam, Trenuje nie cały rok. 3 miesiące to kalistenika w domu, 8 miesiecy w domowej siłowni. Zrobilem nie wiedząc rekompozycje przez pierwsze 3 miesiące stażu. Potem dowiedziałem sie o diecie "jedz co chcesz" i przeszedłem na masę ale nie wyliczając swojego makro bo wtedy myślałęm ze 3000 kcal to nie dużo patrząc się na inne osoby które jadły po 4500kcal no i sie zalałem, potem zszedłem na niższe kalorie ale ciągle byłem na masie trwało to mniej więcej 5 i pół miesiąca. Potem wszedłem na redukcje gdzies na 2,5 miecha z myślą że wytnę i przejdę na kolejną masę, Tak zrobiłem ale zauważyłem że mam za mało masy mięśniowej żeby wycinać do niskiego bf (wiem dla was to proste dla mnie już też). Więc zrzuciłem 5 kg odsłoniła się kratka lecz kiedy zmierzyłem biceps i było 1 cm mniej. Zakończyłem redukcję. Na masie jestem już 2 tygodnie (reverse diet). Na początku dodałem koło 250kcal i odczekałem 2 tygodnie ruszyłem sie 0,4kg i właśnie dziś dodałem 200 kcal z węgli i tłuszczu. W jeden dzień w tygodniu zamieniam węgle na tłuszcze. Planuje ciągnąc tą masę do kwietnia/maja chyba że sie nie uleje tak strasznie to pociągnę ją dłużej. Licze na 7-10kg na +. Zamierzam wrzucać posty regularnie aby poczuć jakiś obowiązek. Pozdro :D




1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 3119 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69112
Witam na forum
Powodzenia życzę i dodaje do powiadomień
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 2749 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 49845
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 700 Napisanych postów 9047 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 96743
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 469
Po części tak ale wiadomo że nie będę jadł samych fast foodów to bedzie dieta jak dotychczas czyli mniej wiecej 70/30 czyli będę sięgał po to co lubięale nie będe tego wykorzystywal :D
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 700 Napisanych postów 9047 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 96743
IF nie ma za wiele wspólnego z fast foodami
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 3119 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69112
Dawidzior123
Po części tak ale wiadomo że nie będę jadł samych fast foodów to bedzie dieta jak dotychczas czyli mniej wiecej 70/30 czyli będę sięgał po to co lubięale nie będe tego wykorzystywal :D


Chyba pomyliłeś trochę pojęcia.
Podaj makro, plan treningowy, wymiary to coś się dowiemy o Tobie


Zmieniony przez - Mosto w dniu 2016-08-09 06:20:06
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 326 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 7133
Chodziło chyba o IFFYM? Też IF na początku :D

Mimo wszystko będę śledził i wytrwałości :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 571 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7257
IF - protokol zywieniowy polegajacy na wprowadzeniu okresowego postu i krotszego okna zywieniowego
IFFYM - startegia zywieniowa polegajaca na jedzeniu wszystkiego byle spasowalo sie w makro

Pomoglem w jakis sposob ? Daj soga :)

mtzwrn - road to rippedbody / aktualnie: IF:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_mtzwrn__road_to_ripped_body-t1122992.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 469
Tak bede prowadzil IFFYM jak dotychczas troche pomyliły mi sie pojęcia, przepraszam za pomyłkę.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 469
Jak kolega prosił:
Makro: B:159 WW: 351 T: 57 2550 kcal
PLAN :

PONIEDZIALEK:
Martwy 5x5
siady 5x5
sztanga wycisk 5x5
wiosłowanie 3x8
zołnierskie 5x5
biceps młoty 3x8
triceps za głowy 3x6

ŚRODA:
siady low 3x8
hantle wycisk 3x8
focze 4x10
szrugsy przod 3x10
arnoldki 3x12
łydki WK

PIĄTEK:
Martwy sumo: 6x3
siady low 6x3
klatka wyciskanie 6x3
biceps super serie z tricepsem
francuz wąsko 4x8
uginanie Sztanga 4x8
brzuch

WYMIARY: Biceps 34cm
Nadgarstek: 15cm
Przedramie: 28cm
Klatka: 101,5cm
Brzuch:80cm
Udo:54,5
Łydka:35,5
Waga: 64,4 kg Wzrost: 169cm





Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 14:48:08

Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 14:49:18

Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 14:49:49

Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 15:03:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[ART] Budowanie masy cz.IV 'Plan działania-Co zrobić,aby się nie zalać w 2 miesiące'

Następny temat

Jem - nie jem i tabletki.

TOP 20 CrossFiterek z Instagrama TOP 20 CrossFiterek z Instagrama Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz! Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz! Zielona herbata chroni i odmładza skórę Zielona herbata chroni i odmładza skórę 3 ćwiczenia, które niszczą Twoje kolana 3 ćwiczenia, które niszczą Twoje kolana 8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie 8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Ronnie Coleman "The King"  - znamy datę premiery! Ronnie Coleman "The King" - znamy datę premiery!