SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa nr 2 na poważnie

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11177

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 469
Witam, Trenuje nie cały rok. 3 miesiące to kalistenika w domu, 8 miesiecy w domowej siłowni. Zrobilem nie wiedząc rekompozycje przez pierwsze 3 miesiące stażu. Potem dowiedziałem sie o diecie "jedz co chcesz" i przeszedłem na masę ale nie wyliczając swojego makro bo wtedy myślałęm ze 3000 kcal to nie dużo patrząc się na inne osoby które jadły po 4500kcal no i sie zalałem, potem zszedłem na niższe kalorie ale ciągle byłem na masie trwało to mniej więcej 5 i pół miesiąca. Potem wszedłem na redukcje gdzies na 2,5 miecha z myślą że wytnę i przejdę na kolejną masę, Tak zrobiłem ale zauważyłem że mam za mało masy mięśniowej żeby wycinać do niskiego bf (wiem dla was to proste dla mnie już też). Więc zrzuciłem 5 kg odsłoniła się kratka lecz kiedy zmierzyłem biceps i było 1 cm mniej. Zakończyłem redukcję. Na masie jestem już 2 tygodnie (reverse diet). Na początku dodałem koło 250kcal i odczekałem 2 tygodnie ruszyłem sie 0,4kg i właśnie dziś dodałem 200 kcal z węgli i tłuszczu. W jeden dzień w tygodniu zamieniam węgle na tłuszcze. Planuje ciągnąc tą masę do kwietnia/maja chyba że sie nie uleje tak strasznie to pociągnę ją dłużej. Licze na 7-10kg na +. Zamierzam wrzucać posty regularnie aby poczuć jakiś obowiązek. Pozdro :D




1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 3119 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69144
Witam na forum
Powodzenia życzę i dodaje do powiadomień
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 2752 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 50001
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 710 Napisanych postów 9054 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 97058
IF to bedzie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 469
Po części tak ale wiadomo że nie będę jadł samych fast foodów to bedzie dieta jak dotychczas czyli mniej wiecej 70/30 czyli będę sięgał po to co lubięale nie będe tego wykorzystywal :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 710 Napisanych postów 9054 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 97058
IF nie ma za wiele wspólnego z fast foodami
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 3119 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69144
Dawidzior123
Po części tak ale wiadomo że nie będę jadł samych fast foodów to bedzie dieta jak dotychczas czyli mniej wiecej 70/30 czyli będę sięgał po to co lubięale nie będe tego wykorzystywal :D


Chyba pomyliłeś trochę pojęcia.
Podaj makro, plan treningowy, wymiary to coś się dowiemy o Tobie


Zmieniony przez - Mosto w dniu 2016-08-09 06:20:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 326 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 7133
Chodziło chyba o IFFYM? Też IF na początku :D

Mimo wszystko będę śledził i wytrwałości :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 571 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7257
IF - protokol zywieniowy polegajacy na wprowadzeniu okresowego postu i krotszego okna zywieniowego
IFFYM - startegia zywieniowa polegajaca na jedzeniu wszystkiego byle spasowalo sie w makro

Pomoglem w jakis sposob ? Daj soga :)

mtzwrn - road to rippedbody / aktualnie: IF:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_mtzwrn__road_to_ripped_body-t1122992.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 469
Tak bede prowadzil IFFYM jak dotychczas troche pomyliły mi sie pojęcia, przepraszam za pomyłkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 469
Jak kolega prosił:
Makro: B:159 WW: 351 T: 57 2550 kcal
PLAN :

PONIEDZIALEK:
Martwy 5x5
siady 5x5
sztanga wycisk 5x5
wiosłowanie 3x8
zołnierskie 5x5
biceps młoty 3x8
triceps za głowy 3x6

ŚRODA:
siady low 3x8
hantle wycisk 3x8
focze 4x10
szrugsy przod 3x10
arnoldki 3x12
łydki WK

PIĄTEK:
Martwy sumo: 6x3
siady low 6x3
klatka wyciskanie 6x3
biceps super serie z tricepsem
francuz wąsko 4x8
uginanie Sztanga 4x8
brzuch

WYMIARY: Biceps 34cm
Nadgarstek: 15cm
Przedramie: 28cm
Klatka: 101,5cm
Brzuch:80cm
Udo:54,5
Łydka:35,5
Waga: 64,4 kg Wzrost: 169cm





Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 14:48:08

Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 14:49:18

Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 14:49:49

Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2016-08-09 15:03:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[ART] Budowanie masy cz.IV 'Plan działania-Co zrobić,aby się nie zalać w 2 miesiące'

Następny temat

Jem - nie jem i tabletki.