SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa do sprawdzenia + kilka pytań

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1185

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8021
Siemka !

Cel : Masa

Waga obecna : 89,5+ KG 1.01.2013=84 kg

Zapotrzebowanie było ustalone na 2600-2700 ale kilka razy przekroczyło spokojnie 3000 bo dieta nie była restrykcyjna ale czas to zmienić bo się bardzo zalewam.

Trening siłowy 3-4 / tydzień [fbw]
Stosowane suplementy :
1) Mono (5g)na czczo DNT , (5g)na czczo DT + (5g)po treningu
2) Magnez przed snem z B6
3) Przed,w trakcie,po zakoczeniu treningu pite BCAA (15g proszku w 2 L wody)-mala porcja zeby troche przyspieszyc regeneracje
4) Baton Colos(jako po treningowy posiłek / na głodniaka
5) Omega 3 z olimpu (gold edition ) do posilku z tluszczami



Inne źródła ww ( zamienniki ) :kasza gryczana prażona , ziemniaki, ryz brązowy , ryz biały

Inne źródła białka : pierś z kurczaka(najczęściej) , mięso z indyka (też często) , wołowina i bardzo bardzo rzadko ryby smażone

Tłuszcze głównie z jajek , oliwa z oliwek , mam także masło orzechowe 90%orzechów ,pestki lub orzechy?

1)Jakie ryby gotowe (puszkowane które mógłbym jeść żeby coś urozmaicić), lub jakieś pomysł na rybę która jest stosunkowo nie droga a treściwa i smaczna .

2)Czy taka ilość warzyw wystarczy ? Ok 1-2 pomidorów , 2 duże marchewki , sałata lodowa , ogórek zwykly ,kukurydza/groszek zielony

3)Czy mogę jeść 2x dziennie JAJECZNICE (ok 7-8 jajek) smażone stosunkowo krotko na oliwie z oliwek ( rano i wieczorem )czy bardzo źle to wpłynie na wątrobę /trzustkę lub na przyrosty masy?

4)Może żeby tłuszcze podbić nie tylko oliwa mógłbym jeść orzechy/pestki jeśli tak to jakie i kiedy najlepiej (w jakim posiłku)

5)Kończę szkołę w tym roku wcześniej bo matura więc jak myślicie do kiedy OPTYMALNIE mogę ciągnąć masówkę żeby przed wakacjami wyciąć sadło ?:D

6)Owoce : jabłka można? wliczając do bilansu od czasu do czasu zjeść?(jak tak to jaka najlepsza pora na takie szaleństwo xD )

Pozdro :)



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 345 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4141
malo wegli

Zmieniony przez - fighterninio w dniu 2013-02-10 10:51:30
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8021
ten 2 posilek (czyli chleb ) to jest do tej jajecznicy tylko oddzielnie mi sie wzielo :P
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 258 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9738
o 9 wrzuc jeszcze jakis posilek. Przed treningiem nie masz zadnego posilku. Na kolacje to zamiast jajek daj twarog poltlusty z jogurtem naturalnym.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 345 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4141
Moim zdaniem za malo wegli masz, podbil bym do 350

1) Łosoś, tuńczyk, makrela, inne ryby wędzone do kupienia w sklepie.
2) Warzyw nigdy za dużo, staraj sie do każdego bogatego posiłku zjadać troche zieleniny.
3) Z tymi jajkami to będziesz miał podzielone opinie, ale wg. mnie co za dużo to nie zdrowo więc co pewien czas zastępował bym je płatkami owsianymi, a na kolacje twarożek półtłusty i co pewien czas możesz wypic jogurt naturalny, ale z głową.
4) Tak, zrozdlo tluszczy to wazna rzecz, podbijaj je orzechami, tlustymi rybami noi oliwka.
5) To już zalezy od wlasnych predyspozycji, mozesz wrzuic zdjecia to osoby z podobna sylwetka dadza Ci rady :)
6) Jabłuszko mozesz zjesc w szkole.

j/w dodaj posiłek przedtreningowy a żeby sie nie otluszczac to aeroby.

Zmieniony przez - fighterninio w dniu 2013-02-10 11:02:19
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8021
ok sprobuje podbic ww co powiecie na : moglbym wrzucic chleb z maslem orzechowym do posilku w szkole? czy niezbyt pasuje ww+tluszcze

figtherninio dzieki za odpowiedzi
tak samo snuffer , thx

czekam jeszcze na odpowiedz na 5 pytanie ile moge tak masowac sobie ? do kwietnia bedzie ok ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8021
a wlasnie co do tych aerobow to mam mieszane uczucia z jednej strony dla mnie nie ma problemu moge robic i nawet lubie ale duzo ludzi mi mowi zeby nie robic bo organizm sie przestawi na spalanie a nie na budowanie masy -.- soooo ?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 258 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9738
Wrzuc chleb ciemny z tunczykiem do tego np pomidor, zamiast tego masla orzechowego

Masowac mozesz ile chcesz

A co do aerobow ja jestem za robieniem, przyspieszysz metabolizm. Ja robie w dni nietreningowe

Zmieniony przez - snuffer w dniu 2013-02-10 11:44:57
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8021
nie da rady z tym tunczykiem , kwitu zabraknie :P

a moze takie cos : http://www.sfd.pl/Placuszki_owsiane-t441175.html  jako posilek w szkole?

Dobra to moze 2 x tygodniowo aeroby po 30 minut - po treningu - bo niski glikogen - lepsze spalanie tluszczu ?

Wiem ze moge masowac ile chce ale kwestia tego zeby nie wygladac jak przez cale zycie (czyli jak grubas) w lato :P tylko pokazac cos wiecej haha ;P wiesz o czym mowie ^^
Tak wiec skoro masuje od stycznia ,luty,marzec,kwiecien--->tak w polowie koniec masowki(DA SIE COS MIESNIA ZBUDOWAC W TAKIM CZASIE wgle ?:D ) ,maj,czerwiec-->redukcja i na lipiec.sierpien bedzie to jakos wygladac mysle :-0 ?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 258 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9738
Placki moga byc moim zdaniem :) jest duzo tanich przepisow na posilki.

Aeroby rob w dni wolne od treningu.

Jesli masz odpowiedni trening to da sie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 345 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4141
podaj swoj przyblizony % bf, lub zdjecie sylwetki. Moim zdaniem mozesz w polowie kwietnia redukcje zaczac i bedzie dobrze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do Oceny > > >

Następny temat

Dieta do poprawy proszę o pomoc

Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej