SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa czy redukcja - brzuch zdjęcia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 556

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 215
Witam , trenuje abs II 3x w tygodniu, i nie wiem co robić, bo niedługo lato :D, czy w moim przypadku mam robić masę czy zacząć redukować by było widać mięśnie poniżej wrzucam zdjęcia :

1 brzuch napięty do granic możliwości ;d



2 zdjecie bez napiecia miesni

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Viren Doradca
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Najpierw zbuduj masę mięśniową, zacznij trenować całe ciało, daruj sobie wszelakie programy typu A6W, ABS'y itp. Na lato ale za rok się może wyrobisz.

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 215
Dlaczego mam sobie darować abs? robie pompki z 6-8 serii po 40-50 powtórzeń i trenuje biceps,plecy

czy po roku ćwiczeń jeśli bym sie porządnie przyłożył wygladałbym jak gość z http://www.sfd.pl/Legendarny_ABS_II-t180570-s62.html

Zmieniony przez - wolakseak15 w dniu 2014-04-26 20:18:23
napisał(a)
Viren Doradca
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
http://www.sfd.pl/[Art]Trening_mięśni_brzucha-t949283.html

Polecam przeczytać.

Trenuj normalnie, całe ciało nie żadne pompki i tylko biceps i plecy.

Nikt ci nie odpowie na to pytanie jakbyś wyglądał.

Zmieniony przez - Viren w dniu 2014-04-26 20:57:32

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 343
to 1 zdjęcie zrobiłeś chyba kalkulatorem w piwnicy, bo nic nie można na nim dostrzec

Co do brzucha i upragnionego kaloryfera

Musisz sobie ułożyć dobrze zbilansowaną dietę, to 70% sukcesu, następnie ćwiczyć, pompki i ogólnie ćwiczenia siłowe na podstawie własnego ciężaru ciała są dobre ale na początku, później potrzebne są żelastwa.
odnośnie A6W uważam że jest przereklamowana, strasznie nadwyręża kręgosłup, lepiej ćwiczyć brzuch na poręczach, na drążku, na wyciągu robiąc skłony itp
Trenuj całe ciało równomiernie.
co do Twojego upragnionego wyglądu to niestety na 100% w to lato Twój kaloryfer nie zobaczy światła dziennego ;) za rok przy dobrych treningach i diecie na pewno będziesz z siebie dumny ;)

Na palenie tłuszczu polecam Interwały

A tak jeszcze na marginesie robiąc nawet codziennie po 100seri A6W i ABSu nie będzie widać Twojego kaloryfera, bo będzie ukryty pod Twoim tłuszczem.

Ja osobiście na Twoim miejscu najpierw zrobił bym redukcję, następnie mase i znowu redukcję.

POZDRO
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena treningu na masę (mile widziane korekty)

Następny temat

czy mogę ćwiczyć w wieku 13 lat z obciążeniem ?

Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka! Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Problemy ze stawami - co robić? Problemy ze stawami - co robić? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Mąka kokosowa - właściwości Mąka kokosowa - właściwości Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata!