SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa czy redukcja

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3804

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 1872 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 146356
Witam nazywam się Daniel chcialbym się poradzić was czy dalej robić redukcję czy może zacząć powoli budować masę mięśniową.Redukcje zacząłem od stycznia i jem teraz 2000-1800kcal dziennie. Bardzo proszę was o pomoc. Pozdrawiam! :)




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 113 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6484
jak bym był na twoim miejscu, to bym zrobił krótk redukcje (ok 1,5 miesiaca) a potem bym sie wzial za budowanie masy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 3262 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10507
Witam Hellboys

Na tym etapie proponuje wziąć się za robienie beztłuszczowej masy mięśniowej. Proces cały trwa co prawda dłużej ale są również ogromne plusy, nie musisz zmieniać co chwilę garderoby a i redukcja tkanki tłuszczowej "końcowej" trwa znacznie krócej niżeli normalnie. Zastanów się nad tym i daj znać. Jeżeli będziesz potrzebował pomocy daj znać chętnie pomogę.

Zmieniony przez - Nitroman w dniu 2014-09-11 11:58:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 1872 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 146356
Oczywiście ! Jeżeli masz czas i ochotę chętnie przyjmę pomoc i będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 3262 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10507
Witam Hellboys

Proponuje w takim razie abyś wylicz swoje obecne zapotrzebowanie kaloryczne. Twoja CPM (Całkowita Przemiana Materii) będzie dla Ciebie docelową ilością kcal którą będziesz spożywał dziennie przy budowie beztłuszczowej masy mięśniowej. Ważnym aspektem tego procesu będzie również połączenie treningu siłowego z treningiem tlenowym, po to abyś mógł kontrolować poziom tkanki tłuszczowej i trzymał ją zawsze na niskim poziomie. Jaki rodzaj treningu siłowego wykonywałeś dotychczas ? Jeżeli masz jakieś konkretne pytania pisz. Chętnie Ci pomogę dalej. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 149
nad czym tu się zastanawiać, trza ułożyć dietę i zap*****lać na siłowni warto też dodać sesje crossfitu, więcej da niż aeroby zarówno na silę jak i wytrzymałość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1290 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 37515
chyba masa ale zrobic deep vlcd na 2 tyg hmm wybierz sam bo ciężko ocenić jak się czujesz itp

chin up:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc przy ustaleniu i regualcji diety i ćwiczeń

Następny temat

Koniec Redukcji -> Cel Masa , dieta + trening do oceny