SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa czy redukcja, 7msc stażu, pomocyyy!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 368

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 105
Hej, od dłuższego czasu redukuje, z około 108kg i tkance tłuszczowej powyżej 25% zszedłem do 92.5kg na ten moment oraz formę widoczną na zdjęciach poniżej. Zajeło mi to około 7msc. Pierwsze trzy miesiące robiłem 4 raz w tygodniu FBW, które dało mi całkiem niezłe podstawy to robienia ćwiczeń izolowanych. Następnie przerzuciłem się na splita, którego wykonuje 5 razy w tygodniu. Cała dieta przeprowadzona została systemem IIFYM (if it fits your macros), unikałem śmieciowego jedzenia jak tylko się da, ww proste spożywałem do śniadania i bardzo rzadko po treningu. Nie pamiętam początkowej ilości kalorii, którą spożywałem, w dniu dzisiejszym jem ich 2700, z czego około 1200 biorę z samych węglowodanów. Jako, że samemu ciężko jest mi stwierdzić czy redukować dalej czy zacząć masę, prosiłbym o Waszą opinie. Dodam, że w tym tygodniu zaczeły się pojawiać lekkie spadki siłowe. Zdjęcia i plany poniżej.
http://imgur.com/01eYNax
http://imgur.com/mqJieuY
http://imgur.com/6wra1gd
http://imgur.com/TpMq5AI

Wyniki siłowe:
Wyciskanie gryfu na ławce płaskiej: 105kg
Martwy ciąg: 145kg
Wyciskanie żołnierskie: 55kg
Wioslowanie podchwytem: 60kg (nie mogę sprogresować ciężaru od dłuższego czasu, pomimo zmian ćwiczeń etc.)
Przysiad: 90kg (niestety taki wynik spowodowany brakiem stojaków do przysiadu w piwnicy, gdzie wykonywałem fbw )

FBW: http://imgur.com/Bflj0qK
SPLIT: http://imgur.com/vkTS03o

Co do treningu brzucha, to odkąd ćwiczę na normalnej siłowni robię go zawsze, z wyjątkiem dnia nóg. Jego trening wygląda tak:
-Allahy
-Brzuszki z obciążeniem na ławce ujemnej
-Wznosy nóg
-Spięcia na maszynie
Zawsze robię po 3 ćwiczenia z wyżej podanych, kolejność jest losowa, od czego zachce mi się robić, od tego zaczynam. Każdą serie kończę, gdy nie jestem w stanie wykonać ani jednego powtórzenia więcej.

Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzycie moją prośbę i mi pomożecie :P
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 23462 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94889
Ale ogólnie to o co pytasz?

No i ciężki masz ten gryf jak 105kg ma


Zmieniony przez - adzik123 w dniu 2015-08-27 22:05:06
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 105
Śmieszku Ty Ty :D :D :D
Jak w nazwie tematu, chciałbym zaczerpnąć opinii innych, dowiedzieć się co by zrobili na moim miejscu, czy redukowali by dalej, czy zaczynali by masować :P
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 23462 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94889
Kurcze to jest takie pytanie jak "spodnie zalozyc czarne czy granatowe" - co wolisz, co chcesz, jakie sa Twoje cele.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie o kaptury :)

Następny temat

[BLOG]Skiterr, Masa Ekto 2015

Insulinooporność - czym jest i jak ją rozpoznać? Uwaga kontrola! Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe! Ciasto czekoladowe z kremem i owocami Błędy początkującego: nabijanie kilogramów na wadze Jak zadbać o dłonie? 14-15.10.2017 Międzynarodowy Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness - WYNIKI Fit ryż z dodatkami