SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa czy żeźba?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 746

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Waga

82

Wzrost

183

Cel treningowy

Ogólny rozwój

Staż treningowy na siłowni

od 1.5 miesiaca cwicze FBW

Uprawiane inne sporty

Od 4 miesiecy przynajmniej 4 razy w tygodniu biegam lub jezdze na rowerze.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

GRYF mocno łamany, sztangielki,prowizoryczna ławeczka, 45kg obciążeń

Dieta

Jak narazie stosuje swoja wlasna diete.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1018
Witam. Moim celem jest w jak najkrótszym czasie podkreslenie swoich mieśni oraz zgubienie troche tluszczyku(którego troche posiadam) i tu pojawiaja sie moje pytania.
1) Jakie ćwiczenia mam stosować by w jak najkrótszym czasie uwidocznić swoje mieśnie. Do tej pory stosowałem plan:

A
Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s 15/15/15
Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 2s 15/15
Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s 15/15/15
Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s 15/15/15
Triceps:Pompki odwrotne 2s 15/15
Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s 15/15
Mięśnie brzucha: Brzuszki na ławce rzymskiej 3s 20/20/20
B
Nogi:Przysiad wykroczny 3s 15/15/15/
Plecy:Martwy Ciąg 3s.po15
Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s 15/15/15
Barki:Wznosy ramion bokiem stojąc 2s po15
Wznosy ramion w opadzie tułowia 2s 15/15
Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s 15/15
Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s 15/15
Mięśnie brzucha: Brzuszki na ławce rzymskiej 3s 20/20/20

Ćwicze co 2 dni(po kazdym treningu biegam ok. 30 min lub wybieram sie na rower ok. 1h). Prosze tez uwzględnić iz moj sprzet jest ograniczony (wymienilem wyzej).

2) Czy częstsze ćwiczenia przyśpieszą rozrost moich mięśni czy najlepiej ćwiczyc co 2 dzień?

3) Zazwyczaj cwicze ok. godziny 17, czy to dobra pora na ćwiczenia?
Chodze do szkoly wiec zbytnio nie mam wczesniej czasu ale moze lepiej ćwiczyc jakoś przed snem?

4) W moim przypadku lepiej jechać w żeźbe czy w mase?
Pytam sie gdyż bede zmuszony ulozyć sobie diete i właśnie nie wiem w ktora z tych 2 form mam sie stawic.
W CELU LEPSZEJ POMOCY JESTEM W STANIE WRZUCIC ZDJECIE.
Jeżeli macie jakies propozycje lub uwagi co do moich treningow prosze pisac, KAZDA (sensowna) WYPOWIEDZ WYNAGRODZE SOG-iem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 201
1.zmniejsz powtórzenia , stosuj 4 serie na każdą partię , zwiększ ciężar , stosuj progresję.Brzuch nawet odpuść bo ćwiczysz go przy innych ćwiczeniach.
2.Ćwicz 3x tygodniowo , dobrze technicznie , stosuj diete , bedą efekty
3. Ok 17 to dobry czas.
4.Fotka
napisał(a)
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3085 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19258
słownik bo sam tytuł powala
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1018
johnyyy
1.zmniejsz powtórzenia , stosuj 4 serie na każdą partię , zwiększ ciężar , stosuj progresję.Brzuch nawet odpuść bo ćwiczysz go przy innych ćwiczeniach.
2.Ćwicz 3x tygodniowo , dobrze technicznie , stosuj diete , bedą efekty
3. Ok 17 to dobry czas.
4.Fotka


Fotka moze nie jest profesjonalna ale jest.



Ojj nie wiem co mi sie ubzdurało ze rzeźba przez ż, przepraszam za pomyłkę, najlepszym moze sie zdarzyć. Teraz nie wiem jak to poprawic.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 649 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5424
żeby robić rzeźbę to trzeba najpierw coś zbudować a więc rób masę
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1018
A mógł byś mi jeszcze powiedzieć czy mój plan treningowy sie do tego nadaje?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 649 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5424
o tym czy trening jest na masę czy na rzeźbę decyduje dieta a trening moze być taki sam na te dwa warianty. W planie B na triceps daj wyciskanie wąsko zamiast francuza i do pleców dodaj podciąganie na drążku
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 201
Masuj.Trening w miarę.Ułóż dietę i wcinaj dużo i zdrowo :) Powodzenia
napisał(a)
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3085 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19258
nie ma co przepraszać taka uwaga na przyszłość
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

porada dotyczaca planu na mase

Następny temat

Paweł , Strong man , początki- moc .

Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Larissa Reis w ciąży! Larissa Reis w ciąży! Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe