SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa ---> Ocena planu .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2326

napisał(a)
Temat przeniesiony przez QUEBLO z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 680 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6732
Witam wszystkich i mam do was wielką prośbę gdyż układałem koledze plan na masę lecz nie wiem czy jest on odpowiedni i chciałbym się was poradzić

A oto plan :

Poniedzialek:
KLATA
wyciskanie sztangi na ławce poziomoej 12/10/8/6
wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej 10/10
wyciskanie sztangi na skośnej 12/10/8/6
wyciskanie sztangielek na skosnej 10/10
rozpietki na poziomej 10/10
rozpiętki na skośnej 10/10

Wtorek:
TRICEPS PRZEDRAMIE
wyciskanie "francuskie" jednorącz w siadzie 10/8
prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 10/10
pompki w podporze tyłem 15/15
wyciskanie w leżeniu na ławce poziomej wąskim chwytem 12/9/6
uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 10/10
uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 10/10

Środa:
BARKI BRZUCH
wyciskanie szztangi sprzed głowy 12/9/6
wyciskanie sztangi z za głowy 12/9/6
wyciskanie sztangielek nad glowa 10/10
unoszenie hantli bokiem w góre 10/10
podciaganie sztangi wzdłuż tułowia 12/9
unoszenie ramion w przod ze sztanga 12/9
unoszenie ramion w przód z sztangielkami 12/9
unozenie nóg do góry na ławce 20/20/20
skłony leżąc płasko 10/10/10

Czwartek:
PLECY
podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) 12/10/8/6
podciaganie sztangielki w opadzie (wioslowanie) 12/9/6
podciąganie końca sztangi w opadzie 12/10/8/6
skłony ze sztangą na karku 12/10/8
MC 10/8/5
wznosy barków"szrugsy: 20/15/10/10

Piątek:
BICEPS BRZUCH
uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem 12/10/8
uginanie ramion ze sztangielkami stojac 12/9
uginanie ramion ze sztangaielkami chwyt młotkowy 12/9
uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 12/10/8
uginanie ramienia ze sztangielka na modlitewniku 12/9
uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie-podpór o kolano 12/9
uginanie ramion ze sztanga nachwytem stojąc 12/9
skłony na skośnej 10/10/10
scyzoryki 15/15/15

może wam się wydać że dużo ćwiczeń czy coś ale my takie coś lubimy gdy się trening kończy praktycznie brakiem sił !

z góry dzięki ! ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 327
spróbuje sobie ten planik bo wyglada na dobry. :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 680 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6732
oj tutaj mały błąd w MC do zmiany MC : 10,8,8,6,5,5,4 stopniowo zwiększając ciężar oczywiście tak jak w prawie każdym ćwiczeniu jak nie każdym ;)


i zastanawia mnie jeszcze zwiększenie ilości serii tam gdzie jest np : 10,8 czy 12,9 na : 12,10,8 lub 12,9,6

Zmieniony przez - StiX1993 w dniu 2009-11-12 22:09:48
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7377
Jak chcesz kolege zamordowac, to plan jest idealny.

Luuuudzie....W takim treningu klata 12 serii nie więcej...Plecy, nogi po 14 serii...Nie chce mi się nawet poprawiac, bo trzeba by było wszystko od nowa układać...

Polecam dział dla poczatkujących
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
Plan do dupy. PRZEŁADOWANY! Co Ty chłopie wogóle robisz w Treningu dla zaawansowanych?!

ale my takie coś lubimy
Co kraj to obyczaj. Ja tam wolę trening który mi przyniesie coś więcej niż zmęczenie.

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7377
Najzabawniejsze w tym jest to, że na biceps jest najwięcej serii. Widac, że ktoś uprawia tzw.dyskoteke...Chociaż ten trening i tak co najwyżej zaszkodzi komuś.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4452
to ty nie wiesz ze dupy patrza najbardziej na bica

a na powazni. nie ten dzial i plan do smietnika.
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
to ty nie wiesz ze dupy patrza najbardziej na bica
Więc po chvj taki plan w którym ten bic nie urośnie

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 680 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6732
więc napisze ci tak stosowałem 6 miesięcy ten plan a co najlepsze wzrosła też siła a plan był bez jakichkolwiek supli śmiać mi się chce jak widze co piszecie gdyż wciągu 6 miesięcy stosując ten plan : WL + 10-15kg,MC+ ~20kg SQ ~15 kg Bicepsc + 3cm,klata nie wiem ile cm lecz zrobiła wiać ładnie mięśnie klatki

a że wy całe zyćie na 1 ćwiczeniu dziennie to nie moja wina ja się przyzwyczaiłem do trudnego treningu i efekty z niego mam kto nie chce niech nie stosuje a tobie kowal życzę powodzenia i jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytanie napisz na gadu które mam w profilu ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 680 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6732
Wszystko zależy od podejścia do trenigu i jeśli mówicie "Jak chcesz kolege zamordowac" ja dla was "początkujący" dałem rade jechać tym planem on dziś będzie miał zakończony 1 tydzień i nie narzeka a wręcz przeciwnie mówi że odczuwa wszystkie mięśnie i to mu sie podoba.

I rozśmiesza mnie to jak czytam dzienniki treningowe czy opisywane cykle jak chłopak wydaje około 200-300zł na odżywki trenując "dobrym planem na masę" przychodzi mu z 2 cm w bicepsie 2 w udzie 3 klatce + 5kg WL i 2 kg na masie praktycznie bez jakichkolwiek efektów wizualnych

Zmieniony przez - StiX1993 w dniu 2009-11-13 13:37:49
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 159 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 51307
StiX1993 chłopczyku trochę pokory...nie masz pojęcia o treningu,suplementacji...w ogóle o tym "sporcie" więc saię nie kompromituj Jest to "trening" zupełnie z dupy...a jak przeczytałem,że on ma być na mase jeszcze,to już w ogóle heh śmiech na sali! zapraszamy do działu "trening dla początkujących". Masz dopiero 16 lat,więc jeszcze wszystko przed Tobą....

Pozdro!




Zmieniony przez - puzpoz w dniu 2009-11-13 13:50:22

Zmieniony przez - puzpoz w dniu 2009-11-13 13:50:50
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska na masę, 3 dniowa do sprawdzenia.

Następny temat

problem z klatą. nierówno

Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?