logo
zamknij zamknij

Masa ,rozpiska do oceny :D

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 373

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25

Płeć

Mężczyzna

Cel

Masa

Waga

77

Wzrost

178

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Praca fizyczna
napisał(a)
ziom3159
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3199
Siemanko Wszystkim ,zmieniłem parę rzeczy w swoim jadłospisie i chciałbym żebyście się wypowiedzieli na temat tej rozpiski .
Posiłki są w miarę dostosowane pod prace ,posiłek o godzinie 9,11.30 jak i o 14 spożywam w pracy .Przed 5 posiłkiem pewnie zobaczycie dość dużą przerwę czterogodzinną ale spowodowane jest to tym iż kończę prace o 16 a trening zaczynam o 16.30 .


Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1079 Napisanych postów 23383 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 258043
Witam.

Godziny posiłków mają charakter wysoce indywidualny - dopasuj do siebie.

Oczyść dietę z bułek które notabene dostarczają dużo pustych kalori i tym samym zabierają miejsce produktom o wysokiej gęstości odżywczej. Wprowadź minimum 0,5-1kg warzyw (różnokolorowych) na dzień, podziel sobie na każdy posiłek, do tego wymień suszone owoce na rzecz świeżych. Ponadto widnieje sporo ryżu - urozmaić źródło węglowodanów ponieważ 300g ryżu na dzień może okazać się szkodliwe. Zadbaj również o minimum 20-25g wartościowego białka na posiłek tak aby osiągnąć tak zwany peak leucynowy. Osobiście uszczupliłbym ilość posiłków do 5. Przede wszystkim dieta ma być różnorodna, rotuj składnikami odżywczymi w miarę możliwości, dieta ma pokrywać zapotrzebowania na wszystkie niezbędne składniki odżywcze - spełniać wymagania ustrojowe. Uzupełniaj omega-3 (dha i epa) tłustą rybą 2-3 w tygodniu

Ile wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne do utrzymania masy ciała?
Wstaw zdjęcie sylwetki.

100g płatków owsianych to sporo .. taka porcja może zaburzyć pracę przewodu pokarmowego i zainicjować wzdęciami.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-16 20:30:17
1

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 12830 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 87026
Jak Dudee już wspomniał warto byś wstawił zdjęcie sylwetki, gdyż parametry nie wskazują na potrzebę masy.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
ziom3159
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3199
Wstawiam zdjęcie ,nie jest jakieś super piękne ale chyba widać większość

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 12830 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 87026
Mało widać prawdę mówiąc Ogólnie widać, zę sylwetka jest bardzo fajna.
Ja raczej typowej masy bym nie robiła, można zrobić lekką redukcję, by odsłonić brzuch, albo np. spróbować z poziomem zero i rekompozycja.



Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-02-17 22:27:20
6

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
ziom3159
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3199
Wprowadziłem parę zmian ,czy ewentualnie tak będzie okej??

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Redukcyjna do oceny :)

Następny temat

Dieta na masę(?), prośba o pomoc (174cm i 79kg)

Kolejne oświadczyny!

Ćwiczenia na maszynach vs wolne ciężary

Ketoza - jak działa, jak na nią przejść i jak trenować?

Spalanie tłuszczu leżąc przed telewizorem

Sałatka z soczewicy

Mariusz Janucik - ocena sylwetki

Głodówka, dieta 1000 kalorii oraz inne mity z pierwszych stron gazet

Kreatyna - czy dobrze ją dawkujesz?