SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa ,rozpiska do oceny :D

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 469

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25

Płeć

Mężczyzna

Cel

Masa

Waga

77

Wzrost

178

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Praca fizyczna
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3270
Siemanko Wszystkim ,zmieniłem parę rzeczy w swoim jadłospisie i chciałbym żebyście się wypowiedzieli na temat tej rozpiski .
Posiłki są w miarę dostosowane pod prace ,posiłek o godzinie 9,11.30 jak i o 14 spożywam w pracy .Przed 5 posiłkiem pewnie zobaczycie dość dużą przerwę czterogodzinną ale spowodowane jest to tym iż kończę prace o 16 a trening zaczynam o 16.30 .


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1640 Napisanych postów 26569 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 470113
Witam.

Godziny posiłków mają charakter wysoce indywidualny - dopasuj do siebie.

Oczyść dietę z bułek które notabene dostarczają dużo pustych kalori i tym samym zabierają miejsce produktom o wysokiej gęstości odżywczej. Wprowadź minimum 0,5-1kg warzyw (różnokolorowych) na dzień, podziel sobie na każdy posiłek, do tego wymień suszone owoce na rzecz świeżych. Ponadto widnieje sporo ryżu - urozmaić źródło węglowodanów ponieważ 300g ryżu na dzień może okazać się szkodliwe. Zadbaj również o minimum 20-25g wartościowego białka na posiłek tak aby osiągnąć tak zwany peak leucynowy. Osobiście uszczupliłbym ilość posiłków do 5. Przede wszystkim dieta ma być różnorodna, rotuj składnikami odżywczymi w miarę możliwości, dieta ma pokrywać zapotrzebowania na wszystkie niezbędne składniki odżywcze - spełniać wymagania ustrojowe. Uzupełniaj omega-3 (dha i epa) tłustą rybą 2-3 w tygodniu

Ile wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne do utrzymania masy ciała?
Wstaw zdjęcie sylwetki.

100g płatków owsianych to sporo .. taka porcja może zaburzyć pracę przewodu pokarmowego i zainicjować wzdęciami.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-16 20:30:17
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3133 Napisanych postów 15622 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 144088
Jak Dudee już wspomniał warto byś wstawił zdjęcie sylwetki, gdyż parametry nie wskazują na potrzebę masy.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3270
Wstawiam zdjęcie ,nie jest jakieś super piękne ale chyba widać większość

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3133 Napisanych postów 15622 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 144088
Mało widać prawdę mówiąc Ogólnie widać, zę sylwetka jest bardzo fajna.
Ja raczej typowej masy bym nie robiła, można zrobić lekką redukcję, by odsłonić brzuch, albo np. spróbować z poziomem zero i rekompozycja.



Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-02-17 22:27:20
6

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3270
Wprowadziłem parę zmian ,czy ewentualnie tak będzie okej??

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Redukcyjna do oceny :)

Następny temat

Dieta na masę(?), prośba o pomoc (174cm i 79kg)

Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają