SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa, spalanie (dieta, trening, suplementacja)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1528

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Waga

92

Wzrost

190

Staż treningowy

10 miesięcy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 938
Witam szanownych forumowiczów!

Z góry chciałbym zaznaczyć, że pomimo młodego wieku nie jestem "sezonowcem" i podchodzę do tego sportu poważnie (chciałbym uzyskać dobre wyniki).

Przeczytałem dosyć dużo tematów na temat robienia masy i jednoczesnego spalania tłuszczu, ale ile ludzi tyle opinii. Jedni twierdzą, że to niemożliwe, drudzy natomiast twierdzą, że są na to sposoby. Bardzo proszę o poważne podejście i wypowiedzenie się na ten temat kompetentnych osób. Czy można dorzucić do tego jazdę na rowerze? (oczywiście jeśli istnieje możliwość robienia masy i spalania)

(Dieta i trening prowadzone dopiero od 11.03.13)

Dieta: (w szkole dochodzi 1 posiłek (kasza/ryż + pierś + warzywa)


Trening:
11.03.13: he Advanced GBC Program (czas trwania: 4 tygodnie)

od 09.04.13:
PN.KLATKA+TRICEPS

1.Wyciskanie hantli na ławce skośnej w gore 4x12/10/10/8
2.Wyciskanie ciężaru na suwnicy lezac na lawce prostej 3x15/12/10
3.Sciaganie linek wyciągu gornego+ ściąganie linek wyciągu dolnego(angazuje dolna czesc klatki)3x10-10/8-8/6-6
4.Przenoszenie hatneli zza glowa lezac w poprzek ławki 3x12/10/10
5.Wypychanie ciężaru siedząc na maszynie szeroko-wasko3x10-10/8-8/ostatnia seria do upadku mięśniowego czyli maksymalna ilość ruchow jaka zdołasz zrobic

TRICEPS:
1.Wyciaskanie francuskie hantali zza glowa 4x12/10/10/8
2.Wyciskanie francuskie gryfu lezac lawka skosnie w gore3x12/10/8
3.Prostowanie wyciągu gornego nachwytem i podchwytem 3x12-12/10-10/8-8
4.Pompki na poreczach 3x12/10/maksymalna ilość ruchow

WT.wolne
SR.BARKI+KAPTURY+ŁYDKI

1.Unoszenie hantli w gore siedząc na lawce 4x12/10/10/8
2.Unoszenie hantli przed siebie siedząc na lawce+unosznie hantli w Tyl w opadzie tulowia(cwicznie angażujące tylna akton obręczy barkowej)3x12-12/10-10/8-8
3.Unoszenie hantali na boki stojac3x12/10/10
4.Wyciskanie ciężaru w gore na maszynie do ćwiczeń na miesnie naramienne 3x12/12/max.

1.Szrugsy z handelkami 4x15/12/10/8

1.Spiecia na palce stojac z ciezarem3x15/12/10
2.Spiecia na palce siedząc na maszynie3x12/10/max
CZW.NOGI +Brzuch
1.Przysiady z ciezarem trzymanym na karku 4x12/10/8/6
2.Wykroki z hantlami 3x12/10/8
3.Prostowanie nog na laweczce rzymskiej+Odwodzenie nog i przywodzenie do siebie(dwugłowe ud)3x12-12/10-10/8-8

1.Allachy z linkami wyciągu gornego 3x12/10/8
2.Unoszenie nog w zwisie do klatki piersiowej 3x10/10/8
3.Unoszenie nog do gory lezac na plecach 4x20/20/15/10
4.Spiecia brzucha lezac4x25/20/15/10

PT.WOLNE

SOBOTA:PLECY+BICEPS
1.Podciaganie na drazu 4x10/10/10/max
2.Wioslowanie sztanga w delikatnym opadzie tulowia 3x12/10/8
3.Sciaganie linki wyciągu gornego siedząc 3x12/10/10
4.Przyciaganie linki wyciągu dolnego siedząc waski chwyt 3x12/10/8
5.Unoszeni tulowia w opadzie na maszynie 3x10/10/10

1.Unoszenie przedramion z gryfem prostym stojac 4x12/10/8/6
2.Unoszenie hantli siedząc na lawce skośnej 45’ na przemian stronnie 3x12/10/8
3.Modlitwnik 3x15/12/10
4.Unoszenie hantli chwyt mlotkowy 3x12/10/10

Suplementacja: Carbo po treningu (1g/1kg), aminokwasy (3 przed i 3 po treningu)


Warto zaznaczyć, że odrzucam wszelkie używki oraz słodycze. Trzymam się ściśle diety.



Zmieniony przez - Erwiin w dniu 2013-04-12 21:15:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
wstaw jeszcze podsumowanie diety.

Teoretycznie jest możliwość recompa, ale trzeba dobrze znać swój organizm i wiedzieć jak reaguje.

plan treningowy PRZEŁADOWANY

Zmieniony przez - paramaribo2 w dniu 2013-04-12 21:34:37

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 938
Kcal: 2911
b: 222
ww: 401
tł: 39

Co rozumiesz pod pojęciem "przeładowany"?

Zmieniony przez - Erwiin w dniu 2013-04-12 21:44:34

Zmieniony przez - Erwiin w dniu 2013-04-12 21:44:58
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5754 Napisanych postów 138704 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960511
za duzo cwiczen, za duzo serii i iepskie polaczenia partii
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 938
A czy moglibyście coś zaproponować co pozmieniać? Ten trening i dieta zostały rozpisane przez trenera, który oczywiście ukończył specjalne kursy i nawet studiuje w tym kierunku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
no to kiepski ten trener.
Masz 4 dni. ja ćwiczę tak:
klatka + biceps
plecy + przedramiona
nogi (z łydkami)
barki + triceps

na duże partie 12-16 serii, na małe 9-12 przy czym celował bym w te niższe wartości.

co do diety to na pewno:
- za mało tłuszczy, minimum 1 gram na kg masy ciała
- jogurt naturalny daj normalny, a nie jakiś odtłuszczony nie wiadomo jak
- twaróg też półtłusty zamiast chudego.
- utnij trochę białka (tak do 200g)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 938
Hmm dziękuję za cenną uwagę. Dam jeszcze koledze do takiej oceny (nie temu co mi układał) i jeśli coś się zmieni to wstawię tutaj. Tymczasem chciałbym zapytać jak to jest z tym spalaniem i budową masy. Czy da się sprawdzić jak zadziałałby na mnie recomp?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
recomp to nie jest coś co się sprawdza. Dieta idealnie ułożona pod Ciebie może dać efekt budowy masy i spalania tłuszczu (w pewnym stopniu) na raz.

Lepiej daj nam do oceny, a nie koledze :)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 938
Ten kolega pracuje na siłowni jako trener i też się zajmuje układaniem. Znam go i zrozumcie, chciałbym żeby nie tylko 2 osoby z forum oceniły tylko ktoś jeszcze Ale Wam bardzo dziękuję za poradę i biorę pod uwagę wasze porady. Jeszcze tutaj wstawię (być może poprawioną) dietę i trening. Jak tylko dostanę wiadomość od znajomego to wrócę tutaj
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
na wszelki wypadek wstaw, a tylko 2 osoby odpowiedziały, bo reszta by się musiała potarzać :)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 938
Ok. Poleciał sog
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki spalacz tłuszczu dla cwiczacego ?

Następny temat

Trening "Wojskowy"

Ranking IFBB 2018 - Wellness Fitness Ranking IFBB 2018 - Wellness Fitness Czy warto trenować podczas upałów? Czy warto trenować podczas upałów? Chili con carne Chili con carne Monique Ricardo: Od zawodniczki bikini do mistrzyni BJJ Monique Ricardo: Od zawodniczki bikini do mistrzyni BJJ Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej