SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa, spalanie (dieta, trening, suplementacja)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1435

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Waga

92

Wzrost

190

Staż treningowy

10 miesięcy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 938
Witam szanownych forumowiczów!

Z góry chciałbym zaznaczyć, że pomimo młodego wieku nie jestem "sezonowcem" i podchodzę do tego sportu poważnie (chciałbym uzyskać dobre wyniki).

Przeczytałem dosyć dużo tematów na temat robienia masy i jednoczesnego spalania tłuszczu, ale ile ludzi tyle opinii. Jedni twierdzą, że to niemożliwe, drudzy natomiast twierdzą, że są na to sposoby. Bardzo proszę o poważne podejście i wypowiedzenie się na ten temat kompetentnych osób. Czy można dorzucić do tego jazdę na rowerze? (oczywiście jeśli istnieje możliwość robienia masy i spalania)

(Dieta i trening prowadzone dopiero od 11.03.13)

Dieta: (w szkole dochodzi 1 posiłek (kasza/ryż + pierś + warzywa)


Trening:
11.03.13: he Advanced GBC Program (czas trwania: 4 tygodnie)

od 09.04.13:
PN.KLATKA+TRICEPS

1.Wyciskanie hantli na ławce skośnej w gore 4x12/10/10/8
2.Wyciskanie ciężaru na suwnicy lezac na lawce prostej 3x15/12/10
3.Sciaganie linek wyciągu gornego+ ściąganie linek wyciągu dolnego(angazuje dolna czesc klatki)3x10-10/8-8/6-6
4.Przenoszenie hatneli zza glowa lezac w poprzek ławki 3x12/10/10
5.Wypychanie ciężaru siedząc na maszynie szeroko-wasko3x10-10/8-8/ostatnia seria do upadku mięśniowego czyli maksymalna ilość ruchow jaka zdołasz zrobic

TRICEPS:
1.Wyciaskanie francuskie hantali zza glowa 4x12/10/10/8
2.Wyciskanie francuskie gryfu lezac lawka skosnie w gore3x12/10/8
3.Prostowanie wyciągu gornego nachwytem i podchwytem 3x12-12/10-10/8-8
4.Pompki na poreczach 3x12/10/maksymalna ilość ruchow

WT.wolne
SR.BARKI+KAPTURY+ŁYDKI

1.Unoszenie hantli w gore siedząc na lawce 4x12/10/10/8
2.Unoszenie hantli przed siebie siedząc na lawce+unosznie hantli w Tyl w opadzie tulowia(cwicznie angażujące tylna akton obręczy barkowej)3x12-12/10-10/8-8
3.Unoszenie hantali na boki stojac3x12/10/10
4.Wyciskanie ciężaru w gore na maszynie do ćwiczeń na miesnie naramienne 3x12/12/max.

1.Szrugsy z handelkami 4x15/12/10/8

1.Spiecia na palce stojac z ciezarem3x15/12/10
2.Spiecia na palce siedząc na maszynie3x12/10/max
CZW.NOGI +Brzuch
1.Przysiady z ciezarem trzymanym na karku 4x12/10/8/6
2.Wykroki z hantlami 3x12/10/8
3.Prostowanie nog na laweczce rzymskiej+Odwodzenie nog i przywodzenie do siebie(dwugłowe ud)3x12-12/10-10/8-8

1.Allachy z linkami wyciągu gornego 3x12/10/8
2.Unoszenie nog w zwisie do klatki piersiowej 3x10/10/8
3.Unoszenie nog do gory lezac na plecach 4x20/20/15/10
4.Spiecia brzucha lezac4x25/20/15/10

PT.WOLNE

SOBOTA:PLECY+BICEPS
1.Podciaganie na drazu 4x10/10/10/max
2.Wioslowanie sztanga w delikatnym opadzie tulowia 3x12/10/8
3.Sciaganie linki wyciągu gornego siedząc 3x12/10/10
4.Przyciaganie linki wyciągu dolnego siedząc waski chwyt 3x12/10/8
5.Unoszeni tulowia w opadzie na maszynie 3x10/10/10

1.Unoszenie przedramion z gryfem prostym stojac 4x12/10/8/6
2.Unoszenie hantli siedząc na lawce skośnej 45’ na przemian stronnie 3x12/10/8
3.Modlitwnik 3x15/12/10
4.Unoszenie hantli chwyt mlotkowy 3x12/10/10

Suplementacja: Carbo po treningu (1g/1kg), aminokwasy (3 przed i 3 po treningu)


Warto zaznaczyć, że odrzucam wszelkie używki oraz słodycze. Trzymam się ściśle diety.



Zmieniony przez - Erwiin w dniu 2013-04-12 21:15:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
wstaw jeszcze podsumowanie diety.

Teoretycznie jest możliwość recompa, ale trzeba dobrze znać swój organizm i wiedzieć jak reaguje.

plan treningowy PRZEŁADOWANY

Zmieniony przez - paramaribo2 w dniu 2013-04-12 21:34:37

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 938
Kcal: 2911
b: 222
ww: 401
tł: 39

Co rozumiesz pod pojęciem "przeładowany"?

Zmieniony przez - Erwiin w dniu 2013-04-12 21:44:34

Zmieniony przez - Erwiin w dniu 2013-04-12 21:44:58
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4860 Napisanych postów 134064 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 775273
za duzo cwiczen, za duzo serii i iepskie polaczenia partii
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 938
A czy moglibyście coś zaproponować co pozmieniać? Ten trening i dieta zostały rozpisane przez trenera, który oczywiście ukończył specjalne kursy i nawet studiuje w tym kierunku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
no to kiepski ten trener.
Masz 4 dni. ja ćwiczę tak:
klatka + biceps
plecy + przedramiona
nogi (z łydkami)
barki + triceps

na duże partie 12-16 serii, na małe 9-12 przy czym celował bym w te niższe wartości.

co do diety to na pewno:
- za mało tłuszczy, minimum 1 gram na kg masy ciała
- jogurt naturalny daj normalny, a nie jakiś odtłuszczony nie wiadomo jak
- twaróg też półtłusty zamiast chudego.
- utnij trochę białka (tak do 200g)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 938
Hmm dziękuję za cenną uwagę. Dam jeszcze koledze do takiej oceny (nie temu co mi układał) i jeśli coś się zmieni to wstawię tutaj. Tymczasem chciałbym zapytać jak to jest z tym spalaniem i budową masy. Czy da się sprawdzić jak zadziałałby na mnie recomp?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
recomp to nie jest coś co się sprawdza. Dieta idealnie ułożona pod Ciebie może dać efekt budowy masy i spalania tłuszczu (w pewnym stopniu) na raz.

Lepiej daj nam do oceny, a nie koledze :)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 938
Ten kolega pracuje na siłowni jako trener i też się zajmuje układaniem. Znam go i zrozumcie, chciałbym żeby nie tylko 2 osoby z forum oceniły tylko ktoś jeszcze Ale Wam bardzo dziękuję za poradę i biorę pod uwagę wasze porady. Jeszcze tutaj wstawię (być może poprawioną) dietę i trening. Jak tylko dostanę wiadomość od znajomego to wrócę tutaj
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
na wszelki wypadek wstaw, a tylko 2 osoby odpowiedziały, bo reszta by się musiała potarzać :)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 938
Ok. Poleciał sog
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki spalacz tłuszczu dla cwiczacego ?

Następny temat

Trening "Wojskowy"

Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy? Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy?  Morgan Mikenas-  fitnesska, która nie goli się od roku Morgan Mikenas- fitnesska, która nie goli się od roku Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Skuteczny spalacz tłuszczu - Rewolucyjny REDOX Extreme Skuteczny spalacz tłuszczu - Rewolucyjny REDOX Extreme Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów?