SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Makroskładniki na redukcji

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6370

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 273
Witam, z miesiąc temu jak zaczynałem dietę to posłużyłem się tym artykułem: Kliknij do ogarnięcia tematu, tam również dostałem info o moich makrosach pod które ułożyłem pierwszy jadłospis który udostępniłem do oceny. Zostałem szybko zjechany za to że za dużo węglowodanów i przy takiej jej ilości nigdy nie schudnę.
Węglowodany 55% 1992.06kcal = 498.02gram
Białko 15%% 543.29kcal = 135.82gram
Tluszcz 30% 1086.58kcal = 120.73gram

Więc w tym samym wątku popytałem czym powinienem zastąpić kalorie z węgli, powiedzieli że tłuszczem. Moje makrosy na następny miesiąc diety wyglądały tak:
Białko: 212g ,848 kcal
Węglowodany: 255g ,1020 kcal
Tłuszcz: 170g 1530 kcal

Powiem wam że strasznie trudno wyrobić tyle tłuszczu, a oliwą już rzygam. Dodatkowo gdy oglądam różne filmiki np. jak wyliczyć makroskładniki na wycisktv gdzie Mariusz Mróz o tym opowiada, to z podawanych przez niego wzorów wychodzi mi podobnie to tego co wyszło z artykułu o redukcji.

Obecnie chciałbym zmodyfikować te makrosy z artykułu o redukcji w ten sposób żeby na kg masy ciała dać 1g białka i różnice kalorii odjąć z węglowodanów. Prezentowało by się to następująco:

Węglowodany 1624kcal = 406gram
Białko 680 kcal = 170gram
Tluszcz 1086.58kcal = 120.73gram

Zastanawiam się czy by jeszcze nie uciąć tłuszczy do 1g na kg masy ciała. Co myślicie?

Wiek: 15 lat
Waga: 85kg
Wzrost: 193cm
Staż treningowy: 1 miesiąc
Uprawiany sport: Koszykówka 4-5 razy w tygodniu, pływanie 2 razy w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe: żadne
Stan zdrowia: W pełni zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej: Z racji na ograniczone możliwości tylko koszykówka i trening siłowy.
Stosowane preparaty: WPC, BCAA, Multi Pack trec nutrition, w planach kwasy tłuszczowe omega 3 i kazeina.
Stosowane wcześniej diety: Opisane w poście
Wrażliwości na stymulanty: raczej żadne
Możliwości finansowe: Przeciętne
Cel: Zrzucić BF, po nabyciu doświadczenia rozpocząć budowanie masy mięśniowej.

Zmieniony przez - Shammgod w dniu 2014-03-23 12:17:37
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
wrzuć dietę i trening i wszystko się ogarnie
Białko daj ok. 2g/kgmc, tłuszczy 0,8-1g/kgmc STARCZY i resztę bij węglami. Czekam :3
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 273
Trening A
uda: przysiad ze sztangą 3-4 serie, uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu 3-4 serie
plecy: wiosłowanie sztangielkami 4 serie
klatka: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4 serie
barki: wyciskanie sztangielek siedząc 3 serie
triceps: wyciskanie sztangi wąskim chwytem z brzucha 3 serie
biceps: uginanie przedramion ze sztangą 3 serie
brzuch

Trening B
uda: uginanie nóg na maszynie siedząc 3-4 serie, martwy ciąg na prostych nogach 3-4 serie
plecy: wiosłowanie sztangą 4 serie
klatka: wyciskanie sztangielek na ławce skośnej dodatniej 4 serie
barki: wzniosy sztangielek na boki 3 serie
triceps: wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3 serie
biceps: uginanie przedramion chwytem młotkowym 3 serie
brzuch

Trening mięśni brzucha: wzniosy bioder 2 serie, spięcia tułowia 2 serie, russian twist 2 serie
Trening przedramion: uginanie nadgarstków podchwytem 2-3 serie, uginanie nadgarstków nachwytem 2-3 serie
Trening mięśnia kapturowego: szrugsy 3-4 serie
Trening łydek: stawanie na palcach ze sztangą 3-4 serie

Przez ostatnie 1,5 miesiąca robiłem tylko ten trening A bo chciałem dobrze ogarnąć technikę wszystkiego, za niedługo zacznę uczyć się ćwiczeń z treningu B.
Koszykówka trening 4 razy w tygodniu z czego w czwartek mecz więc nie zawsze gram, za to w środy dwa treningi oraz basen we wtorki i piątki.

Co do układania diety myślę że mam to ogarnięte, ale jak ułożę szkielet do nowych makrosów na dniach to wrzucę.

Zmieniony przez - Shammgod w dniu 2014-03-23 17:51:40
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
trening jest ok, jeśli cię nie znudził i widzisz efekty to lecisz dalej, jeśli chcesz zmienić, to śmiało Dietę możesz wrzucić nawet teraz, przecież wypełnienie tego zajmuje 10 minut max
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 273
Ułożenie posiłków zajmuje mi trochę więcej niż 10 min zazwyczaj, w sumie układanie posiłków to mój największy problem.

Apropo efektów to póki co tylko wzrost siły zaobserwowałem.

Zmieniony przez - Shammgod w dniu 2014-03-23 17:54:08
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 273
Dwa treningi
Śniadanie:
Olej słonecznikowy Bartek 35g
Płatki owsiane górskie 30g
Orzechy nerkowca 40g
Mleko 0,5% 200ml
Obiad:
Olej 53g
Ryż basmati 50g
Filet z kurczaka 150g
Kolacja:
Serek wiejski 250g
Olej 43g
Przed treningowy x2
Ryż basmati 50g
Filet z kurczaka 150g
Po treningowy x2
Banan
Mleko 0,5% 200ml
WPC 25g/33g

Jeden trening:
Śniadanie:
Chleb żytni razowy 70g
Jaja kurze x3
Orzechy włoskie 27g
Posiłek II:
Olej 34g
Filet z kurczaka 150g
Makaron durum 50g
Posiłek III:
Olej 34g
Filet z kurczaka 150g
Makaron durum 50g
Posiłek IV:
Olej 30g
ryż basmati 50g
filet z kurczka 150g
Kolacja:
Serek wiejski 250g
Olej słonecznikowy 20g
Przed treningowy:
Ryż basmati 50g
Filet z kurczaka 150g
Po treningowy:
Jabłko
Banan




Tak wyglądał mój jadłospis przez ostatni czas, ale problemu żadnego nie widzę. Sumienna dieta jest od tygodnia dopiero bo wcześniej eksperymentowałem dużo z tym jak by to zgrać z życiem, uczyłem się techniki na siłowni na małych ciężarach więc nie ma z czego być efektów. Problem w tym że tłuszczy za dużo miałem przez ostatni tydzień i muszę to zmienić bo tyle oleju to się nie da jeść. Teraz mam nowe makrosy to zobaczymy jak to zagra.

Zmieniony przez - Shammgod w dniu 2014-03-23 17:59:37
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 273
Nie używam dziennika bo mi nie wygodnie, w tym wątku chodziło tylko o to czy na wysokich węglach można chudnąć, odpowiedź dostałęm i w sumie można zamknąć.

Nowe makrosy wyglądają tak:
3400 kcal
W:425g
B:170g
T:113g

Zmieniony przez - Shammgod w dniu 2014-03-23 18:01:53
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 273
Jak będą problemy to będę pisał, dzięki za pomoc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie BCCA ?

Następny temat

Odżywki

Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Jaki budyń wybrać? Jakie orzechy są najzdrowsze?