SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Makro, kalorie i "szkielet" diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1225

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 358 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11131
Witam.
Jak wspomniałem w poprzednim temacie nie liczę kalorii. Jednak po przeczytaniu kilku tematów i z ciekawości dzisiaj sobie jakoś to mniej więcej przeliczyłem.
Mój sposób żywienia wygląda następująco:
1):ok60g owsianki+ok.230ml mleka+banan
2):100g ryżu+1 duża lub 2 mniejsze ćwiartki z kurczaka+jakieś warzywa
3)50g ryżu+ćwiartka z kury
4)j.w.

+w pracy jakieś tam kanapki czy inne przekąski (przeważnie jakieś 2 bułki z wędliną czy coś w tym stylu) jakieś 400-500 kcal ok.100wegli i ok.15g białka dokładnie nie liczyłem,ale pewnie coś koło tego wyjdzie

Nie znalazłem w kalkulatorze ćwiartek, więc policzyłem jako udka.
Jak wrzuciłem to do kalkulatora wyszło mi ok.2700kcal ok.180g białka(w zależności ile tych ćwiartek wejdzie,policzyłem 280g 1 ćwiartkę ), węglowodany ok.210, tłuszcze ok.90

Wydaje mi się, że pasuje troszkę podbić węgle żeby tych kcal było trochę więcej.

Obliczyłem kalkulatorem zapotrzebownie bmr ok1800kcal, żeby utrzymać wagę ok.3000kcal, ok120b, ok430w i 100t
I teraz się zastanawiam czy wierzyć tym kalkulatorom czy nie przejmować się tym, bo mimo tego, że według tych obliczeń nie powinienem notować progresu, od 22.08 do dnia dzisiejszego progres przedstawia się następująco:
Bic +1cm
Klata +2-3cm
Pas bez większych zmian, może +1cm ale pojawiają się mięśnie brzucha
Udo +2cm

Nie wiem czy to dobry wynik czy słaby i co o tym wszystkim myśleć, dlatego czekam na wasze opinie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2888 Napisanych postów 64180 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527607
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 358 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11131
Z tego wzoru bmr wychodzi jakieś 1738, a całość 3074kcal, czyli praktycznie to samo co tam.
1
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2888 Napisanych postów 64180 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527607
Czyli będzie to prawidłowe . Teraz jeszcze musisz ustalić sobie rozkład makroskladnikow .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 358 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11131
Czyli nieco zmniejszyć podaż białka i zwiększyć węgli wg kalkulatora.


Zmieniony przez - shooto w dniu 2017-10-29 19:46:35
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2888 Napisanych postów 64180 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527607
Przyjmujesz na początek proporcje
2g białka / kg 1g tłuszczy /kg i reszta weglowodanow
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 358 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11131
To mi wyjdzie jakieś 2g z kawałkiem białka, jakieś 1.2g tłuszczy, reszte właduję w węgle i gra. Czyli wychodzi na to, że jem w miarę odpowiednio tylko muszę węgli dorzucić.
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2888 Napisanych postów 64180 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527607
Ćwiartka z kury to co to jest ? Chyba nie kurczak z grila ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 358 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11131
Coś jak udko tylko, że większe. Nie z grilla.
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2811 Napisanych postów 14840 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 131602
Nie potrzebnie otwierasz nowe tematy, zadawaj pytanie następnym razem w jednym

Jeśli jadasz udko, to wbijaj w michę "mięso z ud kurczaka"
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 358 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11131
To zmienia nieco postać rzeczy. Wychodzi na to, że muszę ogarnąć to jedzenie w pracy albo kupić jakiegoś gainera. Myślicie, że warto dorzucić suple? Nie ukrywam, że chodzi też o to żeby ciąć koszty.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wpływ obróbki na witaminy i minerały

Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad? Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad?