SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Madzianna87- podsumowanie str.12/start str.33

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 35983

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez obliques z działu Ladies droga do formy i edukacja. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Witam,
Dzienniczek zakladam przede wszystkim dla siebie jako motywator do systematycznosci i sledzenia postepow ale wszelkie uwagi, komentarze, krytyka i pochwaly mile widziane :D. Zawsze sie sporo ruszalam i lubie aktywnosc fizyczna oraz zdrowe odzywianie ale teraz czuje ze czas nadac temu rece i nogi i wycisnac z siebie jak najwiecej nie uszkadzajac sie przy okazji. Glowne cele to zmierzyc sie ze soba, zwiekszyc wytrzymalosc, sile i jakosc ciala. Nie mam konkretnego idealu sylwetki do ktorego daze ale jak co nieco sie poprawi do czerwca 2014 (slubuje) to tez nie bede narzekac hehe :)

Wiek : 26
Waga : 60
Wzrost : 172
Obwód w biuście(1) : 86
Obwód pod biustem : 70
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 68
Obwód na wysokości pępka : 76.5
Obwód bioder (3): 91
Obwód uda w najszerszym miejscu: L 55 P 55.5
Obwód łydki : 35
W którym miejscu najszybciej tyjesz : od okolo 8 lat waze tyle samo ale najwiecej tluszczyku mam na brzuchu i boczkach, wiec chyba tam
W którym miejscu najszybciej chudniesz : Ramiona, biust (i tak prawie go juz nie mam)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Do 14 roku zycia gralam intensywnie w tenisa ale potem ze wzgledu na kontuzje nadgarstka musialam przestac. Od tamtej pory chwytam sie wszystkiego po trochu, wszelkiego rodzaju fitnessy i silownia (maszyny przez 1,5 roku z trenerem), basen, pol roku brazylijskie jiujitsu b intensywnie, potem wszelakie programy dywanowe jak chalean extreme, turbo fire, insanity itp. Lubie tez joge i taniec dla funu (jak często) 4-5 razy w tygodniu
Co lubisz jeść na śniadanie: kasze jaglana, platki owsiane, omlet-sniadania lubie na slodko
Co lubisz jeść na obiad : straczki, miesiwo, kasza gryczana, ziemniory , zupy 'gesciochy' ( krem ze straczkow i warzyw + gotowane miecho) uwielbiam makarony ale nie moge :( wszelkie warzywa mile widziane
Co jako przekąskę : owoce+kefir+migdaly/orzechy
Co jako deser : pieczone jablka z cynamonem, ciasteczka owsiane, twarog z miodem i orzechami,
Ograniczenia żywieniowe : nie cierpie ryb ani zadnych owocow morza. Od wielkiego dzwonu wmusze w siebie lososia ale nic wiecej. dlatego wspomagam sie olejem lnianym zeby podniesc troche omega-3

Stan zdrowia: ogolnie b dobry oprocz Hashimoto (taki maly szczegolik)
czy regularnie miesiączkujesz: tak (co roku odstawiam tabsy na ok 2 miesiace zeby sprawdzic czy wszystko dziala jak nalezy)
czy bierzesz tabletki hormonalne: antykoncepcja hormonalna – wiem ze nie wskazana ale raczej nie zrezygnuje :/
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: j.w
czy rodziłaś:nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: wlasciwie to wszystko lubie i ciezary i wytrzymki, nie cierpie biegac ale lubie sobie czasem zbiorowo popodrygiwac na jakims fitnesie/tancach dla towarzystwa i dobrego humoru :D
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Whey – poniewaz nie jem ryb i malo miesa nie udaje mi sie dobic bialka z samej diety, wiec sobie lubie chlapnac rano 20-30 g whey'a :)
Stosowane wcześniej diety : Nie stosowalam zadnych diet poza miesiacem przed matura 8 lat temu kiedy nie moglam jesc ze stresu i 'schudlam' 6kg ale wrocilam szybko do normy w czasie wakacji :) Ogolnie do tej pory ani nie zajadamalam sie smieciowym jedzeniem ale tez jak mialam na cos ochote to sobie nie odmawialam.

Hashimoto mam w bardzo lagodnej postaci, widac co prawda sa zmiany widoczne na USG ale T3 i T4 w normie,TSH i przeciwciala podwyzszone ale b. nieznacznie i po konsultacji z endokrynologiem stwierdzialam ze nie bede na razie brac hormonow, szczegolnie jesli nie planuje zachodzic w ciaze w najblizszym czasie. Wzielam sie troche za walke naturalnymi metodami, ograniczam gluten- nie jem makaronow (chlip chlip), kuskusu i pieke chleb bg. Ale tez bez przesady nie kupuje wszystkiego na polce gluten free bo bym poszla z torbami. Jesli chodzi o nabial to mleko zastapilam mlekiem krowie migdalowym lub z orzechow laskowych do porannej kawki. Natomiast kefir i wlasnorecznie robiony bialy ser zostawilam, nie wiem czy slusznie ale ciezko mi sie pozbyc. Nie potrafie tez zrezygnowac z warzyw krzyzowych ale mam nadzieje ze ich zalety przewyzszaja ewentualny brak wspolpracy z moja tarczyca. Niestety mieszkam w szwecji a tu mieso kosztuje fortune dlatego jem okolo 3-4 razy w tygodniu, reszte zastepuje strakami. Wogole jedzenie jest tu bardzo drogie i w duzym miescie praktycznie nie ma dostepu do zywnosci 'niesupermarketowej'

Trening: Od polowy pazdziernika bede miec dostep do silki full sprzet wtedy wroce do silowki, na razie cwicze sobie w domu z kettlami 3xtyg + 2x interwaly dywanowe (burpees, pajacyki i tego typu podrygi). Oprocz tego 1x porzadna godzinna sesja rozciagania calego ciala z callanetics bo jestem strasznie zardzewiala. Takze szalu nie ma ale mam nadzieje ze tragedii tez nie :)

Odzywianie
BMR=1410
dzienne zapotrzebowanie 2200
Wczesniej nie liczylam kalorii ale jak tak podsumowalam pare dni to wychodzilo b roznie od 1700 do 2500, takze musze to unormowac tak na 2000 chyba na dobry poczatek.

Wklejam 3 ostatnie jadlospisy, wczesniej nie prowadzialam dziennika i jadlam 'na oko'
Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-09-04 12:16:35




Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-09-04 12:19:39




Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-09-04 12:21:40




Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-09-04 12:22:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Wysylam zdjecia sylwetki czyli plaskodupie i jedna noga krotsza :)










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
To wiemy na czym stoimy, tylko ie rozumiem stwierdzenia ograniczam gluten, tu nie ma ograniczania, cos co uczula albo si enei je albo je, i co znaczy gluten free produkty, a po co, skoro wile zboz jest z natury gluten free a produktow gotowych kupowac nei trzeba.
Co do miesa i ryb zawsze sa tanie odmiany , ale diety nie masz zlej,
I rozgladaj sie nie jest prawda ze nie ma dostepu, jest zawsze tylko trzeba sie nauczyc szukac.

To powodzenianapisz swoj plan treningowy,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Jak milo zobaczyc pierwszy komentarz :)

Gluten wywalilam zupelnie ale 1,5 tyg temu dlatego napisalam ze ograniczam, stwierdzenie *jestem na diecie bezglutenowej* brzmialo dla mnie zbyt szumnie :) Na razie czuje sie bardzo dobrze, zero klopotow z trawieniem i niech tak zostanie

Mialam dostac karnet na silke za miesiac a dostalam juz dzis! jutro ide sie rozejrzec, rzucam kettle w kat i bede robic 1 trening FBW, jutro zdam relacje. Dzis byly interwaly 20 min.

Miska prawie identyczna jak wczoraj ale zawsze gotuje na 2 dni bo nie mam czasu czesciej

Obliques kazala szukac zdrowego miecha to poszukalam i zamowilam 13,5 kg wolowiny prosto z farmy, za 2 tyg przywioza mi do domu :) Gdzie ja to upchne? (Kusil mnie tez pakiecik 1/4 wolu =72 kg ale na to chyba jeszcze przyjdzie czas....)


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Pierwszy wypad na silownie zaliczony, niestety trener jest tylko w godzinach 9-17, a ja moge isc albo kolo 7 rano albo po 18, dlatego nastepnym razem nagram filmy z cwiczeniami do oceny techniki. Dzis raczej orientacyjnie, starlam sie dobrac odp ciezary itp. Cwiczylo mi sie dobrze ale zaczelam sie zastanawiac czy nie powinnam zaczac od treningu dla zielonych na maszynach...Niby 'zupelnie zielona' nie jestem ale moze dobrze zaczac od podstaw i od punktu A. No i typowe cw silowe z treneren robilam ostatnio 4 lata temu a wtedy bylam mloda i glupia i uwazalam to za straszne nudy


miska taka srednia, troche nie przemyslana i mocno kombinowana









Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-09-06 23:25:31

Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-09-06 23:26:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
W weekend michy nie liczylam ale byla czysta. Wrzucam kolejne dni:)

Dzis trening A. Tym razem naogladalam sie filmow instruktarzowych, przylozylam sie porzadnie do techniki i nie bylo tak rozowo:

A. Przysiady 15x5, 15x7,5 (+sztanga)
B1. Wypchniecia sztangi skos gora 15x5 15x7,5 (na suwnicy)
B2. Drazek wyciagu gornego do brzucha 15x15, 15x20
C1 Wyprosty nog w siadzie 15x17.5 15x20
C2 Wznosy tulowia 2x15
Plank 20 sek

Czy ktos moglby mi podpowiedziec jaki mam typ figury ? Gruszka?







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
W weekend michy nie liczylam ale byla czysta. Wrzucam kolejne dni:)

Dzis trening A. Tym razem naogladalam sie filmow instruktarzowych, przylozylam sie porzadnie do techniki i nie bylo tak rozowo:

A. Przysiady 15x5, 15x7,5 (+sztanga)
B1. Wypchniecia sztangi skos gora 15x5 15x7,5 (na suwnicy)
B2. Drazek wyciagu gornego do brzucha 15x15, 15x20
C1 Wyprosty nog w siadzie 15x17.5 15x20
C2 Wznosy tulowia 2x15
Plank 20 sek

Czy ktos moglby mi podpowiedziec jaki mam typ figury ? Gruszka?


wrzucam tez filmy do oceny techniki (To nie sa ciezary z ktorymi cwiczylam tylko duzo lzejsze )- kazda wskazowka sie przyda, szcegolnie plank wyglada tragicznie, nie umiem sie pozbyc garba :PP








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
zalegle michy



















Zmieniony przez - Madzianna87 w dniu 2013-09-17 22:27:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2265 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47186
Cwiczenia :
13.09 trening B

14.09 Callanetics
15.09 Marszobieg po lesie 20min
17.09 trening A




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2292 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 108601
Ostatni filmik ( z MC ?) masz ustawiony jako prywatny. A tak w ogóle to powodzenia .

"Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady, bo wiara w siebie to połowa sukcesu".

Dziennik:
http://www.sfd.pl/[FIT]amadi__W_pogoni_za_zdrową_sylwetką_podsum/str.36,54_-t930827-s54.html

ART:
Dieta bez glutenu:
http://www.sfd.pl/Dieta_bez_glutenu__czyli_co_Ladies_powinna_wiedzieć.-t940054.html#post0 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
OKi, widze ze dzilasz dzielnie
sluchaj ... plank masz pozycje wygieta w luk, powinnas zrobic tilt do przodu biodrami
przysiad calkie niezle chociaz ten ciezar to smiesznie maly jest i nie stanowi dla ciebei zadnego wyzwania, ot takie aero z przysiadow, masz na silowni stojak? czy tylko tak krecilas ukryta?

MC nie widac co amadi napisala

Poczytam co oczekujesz i sprawdzimy co si eda poprawic jeszcze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

anubiś jest gejem !!!

Następny temat

Redukcja - prosze o porady i pomoc..