SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

MMA i rozbudowa sylwetki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 718

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Wiek 127 dni Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 47
Witam wszystkich, mam oto taki problem ponieważ od następnego tygodnia wybieram się na treningi MMA 2 lub 3 razy w tygodniu (2 lub 3 razy ponieważ często mam jazdy na prawo jazdy w piątki a ciężko o inne terminy) i chce do tego przybrać na masie i wyrobić sobie jak najlepiej potrafię sylwetkę w około 4 miechy ;) Mam zakład z kumplem w ramach motywacji :D A więc jaki rozkład i rodzaj treningu pozwoli mi na przybranie na masie aby stać się taki bardziej atletyczny, wiecie o co chodzi, sylwetka takiego fightera, szerokie ramiona, plecy, brzuch, klata etc.??? Mam troszeczkę tluszczyku na brzuchu którego chciałbym się pozbyć i odsłonić mięśnie. Dodam że codziennie rano jem shake z jogurtu naturalnego i owoców (około 300-400 ml) w szkole kurczaka z ryżem i warzywami, po szkole różnie, nawet to co w szkole a wieczorem głównie tak 5 jajek, teraz coraz więcej. Ogólnie staram się jeść dużo po prostu. Jakiś czas wcześniej już trenowałem mma, wiem że to jest dla mnie lecz miałem parę problemów i nie mogłem po prostu kontynuować tego.
Na razie moja rozpiska tygodniowa wyglądała tak że:

Poniedziałek: Interwał "tomahawk" plus brzuch w domu (na spalenie tkanki tłuszczowej)
Wt: Technika na worku treningowym lub treningi i sparingi z kolegą
Śr: Trening siłowy z hantlami (dostępne tylko 2x 15 kg, 1x10, 1x5) + brzuch. Planuje przenieść się na siłownie, zobaczę jeszcze jak to wyjdzie z możliwościami
Czw: Piramidka wytrzymałościowa pull up/dip na wzmocnienie pleców, trica i klaty plus brzuch
Pt: wolne (jazda albo praca)
Sbt: To co we wtorek
Nd: To co w czwartek

Dodam jeszcze że treningi zacznę od następnego tygodnia 2-3 razy w tygodniu więc będzie to pon-śr-pt



Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-11 20:31:01
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 878 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 86120
Morderco,
za pomocą takich treningów, interwałów i treningów wytrzymałościowych nie rozbudujesz za bardzo muskulatury. Ale tłuszcz spalisz prawie na pewno jeśli nie będziesz jadł za dużo. Ile masz lat i jakie wymiary? Jaki staż treningowy?



Zmieniony przez - Mellopl w dniu 2018-06-11 23:18:00

FLUCTUAT NEC MERGITUR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13010
Na czyms takim super masy nie bedzie, ale tez podales za malo informacji i jakos chaotycznie to wszystko napisales.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Wiek 127 dni Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 47
Lat 18, dwa miesiące mma, 5 miesięcy street workout z tego co mogę dokładnie określić a tak ogólnie jestem cały czas aktywny ruchowo, wielu dyscyplin próbowałem. Wymiary podam wkrótce, piszę to przed snem ;) tak wiem dość chaotycznie ponieważ co do tej sprawy to dużo siedzi mi w głowie i sam już nie wiem po prostu co się przyda co nie :D a te wymiary jak podać, napinać mięśnie czy na luzaku? Np ramie (biceps) itd


Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-12 00:04:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13010
W 4 miesiace bedzie ciezko zrobic mase i jeszcze ją ''wyrobić'' plus za duzo aktywnosci zeby dobrze przymasować no i na dodatek czasu malo.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 878 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 86120
Tak jak mówi Anisk.
NIe mierz się, nie potrzeba.

Ja bym na Twoim miejscu postawił na lekką redukcję, to bardziej realistyczne. Zrzucisz brzuch i odsłonisz trochę mięśni.

FLUCTUAT NEC MERGITUR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Wiek 127 dni Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 47
Czyli trenować takim systemem jak dotychczas?

Ogólnie jak widziałem po moich kolegach to oni chodzili na mma i na siłkę i widać po nich że są naprawdę tacy w miare duzi i wytrenowani w walce. Nie mam pojęcia jak oni to dokladnie zrobili


Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-12 06:48:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6182 Napisanych postów 140878 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1030262
jest cos takiego, jak periodyzacja treningowa.
nie da sie robic wszystkiego na raz, zwlaszcza jak czasu jest niewiele.
musisz podzileic sobie cele i treningi na rozne mezocykle:
masa, redukcja, wytrzymalosc itd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Wiek 127 dni Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 47
Kurcze chciałbym właśnie urosnąć trochę plus do tego trenować sztuki walki bo kocham to normalnie :c a 2 razy w tygodniu SW i 3 razy trening siłowy na mase (mocna pompa)?


Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-12 11:14:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 7 Wiek 127 dni Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 47
Plus nie za bardzo mam pojęcie jak to ułożyć. Poczytałem o tym lecz trochę mi się to miesza, nie wiem jakie ćwiczenia dobrać, po prostu mętlik w głowie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13010
Przy takiej aktywnosci nie masz szans zrobić masy, masa ma to do siebie, że trzeba robić ją spokojnie i rozłożyć na jakaś ilosc czasu bo kazda chęć przyspieszania kończy sie zazwyczaj zalaniem i cala sylwetka idzie w zlym kierunku, dlatego odrzuć SW skoro i tak trenujesz sztuki walki, nie jest Ci to potrzebne. Zostaw 3x w tygodniu trening siłowy ale jezeli chcesz dawać z siebie 100% na treningach sztuk walki to jest tam takie spalanie kalorii i zajazd organizmu, ze potem nie bedzie szans o zrobieniu dobrej jakosciowo masy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ilość serii na partie