SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Młodzik, proszę o podpowiedz.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 724

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38
Witam wszystkich.
Mam do was kilka pytań gdyż jestem totalnie zielony z tego wszystkiego więc proszę o nie wyśmiewanie się czy cokolwiek, tylko o pomoc najlepiej doświadczonych choć każda pomoc się przyda.

Mianowice drodzy panowie/panie z góry mówię, że mam 17-naście lat i chciałbym jakoś poprawić swój wygląd tzn. ważę 74,5kg mam 181wzrostu i chiałbym poprawic swoją figure mianowicie rzeźbę w przyszłości może jakaś masa i coś więcej ale tu nasuwa się pytanie czy teraz przy mojej masie 74,5kg można coś rzeźbić?
Następne co wy byście polecali gdy mi teraz chodzi tylko o konkretną rzeźbę i siłe jeżeli to potrzebne to moge powiedzieć, że mam dostęp do siłowni a w domu do podstawowego sprzety (tzn. hantle nic poza tym ;\) i mam bardzo mały staż treningowy(siłownia) jedyne co trenował to Muay Thai przez 4 lata.

Prosze o odpowiedzi.

Waga: 74,5

Wzrost: 181

Cel treningowy: rzeźba, siła

Staż treningowy na słowni: zerowy

Uprawiane inne sporty: Muay Thai

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): hantle

Dieta: nie mam

Przeciwskaznania medyczne: nie mam

Zażywane suplementy: nie zażywam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Masa a potem rzeźba.

Trenujesz dalej MC ?

Na początek 10 wskazówek zywieniowych i jakieś ACT można zrobić, masz drążek lub coś do podciągania ?