SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mój trening na mase

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 979

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 388
Witam!

Mam ponad 14 lat, ćwicze około 6 tygodni ( z małymi przerwami).

Waże około 65-70kg, a wzrostu mam około 180cm :)

Mój trening na mase jest pierwszym poważnym planem ćwiczeń, czekam na uwagi i rady :)



Poniedziałek
Klata:
Pompki: serii: 5
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: x5
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: x6
PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ: x5

Triceps:
WYCISKANIE „FRANCUSKIE"SZTANGI W SIADZIE: x3
PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA: x4

Środa:
Grzbiet:
PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE): x5
SKŁONY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ NA KARKU (TZW. „DZIEŃ DOBRY"): x4
MARTWY CIĄG": x3

Biceps:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM: x4
7.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO: x4
11.UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE: x3

Piątek:
Bary
- wyciskanie sztangi z przed głowy x4
- wyciskanie sztangi zza głowy x3
- podciąganie sztangi wzdłuż tłowia x4


Dodatkowe:
6 Weidera
rano rower (prócz wtorku po 6km, we wtorek 12 km)

Na sukces trzeba cieżko pracować !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 406 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20331
idz pograc w pilke


rower i 6w tak , cała reszta NIE
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2008
trening max lipa! lipa ! lipa ! lipa ! tym bardziej jak na twoj wiek mozesz cos cwiczyc (NA SILOWNI) ale musi to byc lekki trening max 3 razy w tygodniu jak naprawde chcesz powaznie trenowac to poszukaj gg lub adresu icq do jakiegos speca moze byc np. michail i on moze obdarzy cie łaską i ci cos poradzi ciekawego ale narazie odloz ciezary bo se kuku zrobisz

masz 14 lat i jeszcze cale zycie przed toba to nie spie - rd - ol go !!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2008
nr gg do "Michail" 1971710 tak gdybys nie wiedzial jak znalezc
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 8751 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42589
uuuuuuuuu 14 lat . Idz pograj w cos sobie jeszcze a nie marnuj sobie życia....

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1244 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33909
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SUPER cwiczenie na przedramie!!!!

Następny temat

Problem - Prosze o Wypowiedzi

Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness! Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness!