SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mój trening - proszę sprawdzić, czy dobry?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1380

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 169
Witam,



Po kilku dniach i poszukiwań w końcu ułożyłem sobie plan. Chciałbym abyście spojrzeli, czy jakoś to wygląda. Na siłownie na dzień dzisiejszy mnie nie stać. Robię coś z obciążeniem własnego ciała + bieg. Mój trening jest następujący



Poniedziałek: Trening siłowy

-Rozgrzewka (bieg w miejscu, 20pajacyków, 20skłonów, 20xkrązenie bioder, 5przysiadów, 3pompki)

-Napinanie mięśni brzucha leżąc 12-15 powtórzeń (jeśli po czasie nie będzie to dla mnie wysiłkiem podwyższę poprzeczkę o 3-5x)

-Wykroki na podwyżce 30x

-Program 300 przysiadów http://www.miesnienog.pl/program-300-przysiadow lub przysiady klasyczne 15-20 powtórzeń (po czasie będę podwyższał o 5x)

-Podciąganie na drążku. I znów albo program http://www.podciaganie.pl/ albo 8-10 powtórzeń (po czasie będę zwiększał o 3-5x)

-Pompki klasyczne 10-12x (po czasie podwyższę o 5-10x) lub program http://www.100pompek.pl/

-Pompki boczne - jak w przypadku pompek klasycznych 10-12x lub według programu

-Pompki z klaśnięciem 2-5x (po czasie podwyższę o 3-5x)

-Pompki z nogami na fotelu 10-12x lub według programu, który podałem wyżej

-Wyciskanie. Tu niestety mam tylko bańki. Wyciskanie siedząc 9 serii po 6-12x (po czasie będę zwiększał poprzeczkę)

-Wyciskanie bańki stojąc 9 serii po 6-12x (po czasie będę zwiększał poprzeczkę)

-Wyciskanie bańki tyłem 9 serii po 6-12x (po czasie będę zwiększał poprzeczkę)

-Boks, pompka, wyskok, podciągnięcie na drążku 3-10x

-Walka z cieniem 3-5min

-Rozciągnięcie na koniec



Wtorek: Bieg 35min



Środa: Trening siłowy (taki sam jak w poniedziałek)



Czwartek: Bieg 35min



Piątek: Trening siłowy (taki sam jak w poniedziałek i środę)



Sobota: Regeneracja



Niedziela: Regeneracja





Proszę napisać, czy w dzień siłowy nie jest tego za dużo? Wiele razy miałem tak, że przemęczałem swój organizm i dałem sobie spokój. Tym razem chciałbym, żeby było inaczej. Proszę spojrzeć i powiedzieć co ewentualnie usunąć bądź zmienić. Mój wiek to 18lat, wzrost 173cm a waga z rana to 54kg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4748 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29812
ale jaki masz cel
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 169
gsmt
ale jaki masz cel


Nabranie siły, trochę poprawę bicepsa no i większa kondycja. W przyszłości planuje iść w kierunku MMA.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 823 Napisanych postów 28448 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 241455
za dużo tego.
Poza tym jaki boks i jaka walka z cieniem jak dopiero zamierzasz iść w kierunku mma?
No i nie ma co odwlekać tego...póki jesteś młody i masz czas to teraz idź na mma, potem dopiero nie będziesz miał czasu.

aha i zrezygnuj z tych programów 100pompek,300przysiadów itp. Nie są tak efektywne

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 169
QUEBLO
za dużo tego.

aha i zrezygnuj z tych programów 100pompek,300przysiadów itp. Nie są tak efektywne


Czyli z czego zrezygnować, skoro za dużo? Z programów, ok, rezygnuje. W takim razie ile powinienem robić pompek, przysiadów itp? 30-35 i jak nie będzie to już dla mnie wysiłkiem podwyższę o 5. Dobrze myślę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
Poczytaj podwieszone tematy, tam masz gotowe treningi.
Nie próbuj sam uczyć się wyprowadzania ciosów itp. bo później ciężej ci się będzie oduczyć złych nawyków, niż po prostu nauczyć wszystkiego jak powinieneś.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 169
Venc1Lq
Poczytaj podwieszone tematy, tam masz gotowe treningi.
Nie próbuj sam uczyć się wyprowadzania ciosów itp. bo później ciężej ci się będzie oduczyć złych nawyków, niż po prostu nauczyć wszystkiego jak powinieneś.


Właśnie z podwieszonych tematów na forum ułożyłem powyższy plan.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
To coś słabo czytałeś. :D

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 169
Venc1Lq
To coś słabo czytałeś. :D


Dlaczego? Przecież większość ćwiczeń jest stąd: http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html. 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
No to ja chyba nie rozumiem twojej wypiski. Ale jak Ty tam masz 9 serii po kilka ćwiczeń to nawet nie rozumiem skąd Ty to wytrzasnąłeś.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 169
Venc1Lq
No to ja chyba nie rozumiem twojej wypiski. Ale jak Ty tam masz 9 serii po kilka ćwiczeń to nawet nie rozumiem skąd Ty to wytrzasnąłeś.


W powyższym linku, który podałem wyjąłem ćwiczenia. Jeśli chodzi o serie nic tam o tym nie pisze. Piszę 8-10 powtórzeń, więc tak robię. Serie dodałem sobie sam, bo w temacie nikt o nich nie wspominał.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Opis całego treningu - czy dobry?

Następny temat

Brzuch=rzeźba