SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mój trening - do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 314

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

71.6

Wzrost

186

Cel treningowy

siła
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 127
Witam , chciałbym przedstawić mój sposób na trening bez jakiegokolwiek sprzętu. Jade nim przez 4 miesiące
-moje wymiary sprzed 4 miesiecy
biceps (29cm)
waga: 66.6 - 66.8 przy zwroście 186cm
przedramienia nie pamietam.
Trening zaczynam mała rozgrzewką jak wstane , 30 pompek zwykłych.
a teraz do sedna,jak wszędzie się da po pompkach robie po 21 pompek z rękoma wąsko , nastepnie pompki na nadgarstkach od 20 - 30powtorzen(świetne na przedramie) pompki na triceps z użyciem 2 krzeseł miejwiecej po 25-30 powtorzen , i co najmniej minute czasu nożyce. I oto ten cykl powtarzam jak często się da ćwiczenia robione na zmiane . oczywiście trening bez przerw , CODZIENNIE ćwicze , może się to wydawać troche dziwne (a gdzie czas na regeneracje?) o toż z tym treningiem robionym kazdej wolnej chwili nie odczuwam żadnych zakwasów ani nic kolejnego dnia. przez 4 miesiące biceps z 29 urosł na 34 a waga 71.6kg . Jestem świadomy że są o wiele lepsze ćwiczenia i wogóle , ale efekty naprawde widać i to bez zadnego sprzętu do ćwiczeń. Czas treningu? ciężko mi powiedzieć nazwał bym nieokreślony bo cały czas jak cos robie w domu to zaraz lece cos popompować , bo to naprawde przyjemne :D z góry dziękuje za przeczytanie , proszę o wyrozumiałą ocenę.

Zmieniony przez - fetoslaw w dniu 2013-04-17 00:39:30
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1283 Napisanych postów 24381 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 358546
http://www.sfd.pl/Trening_w_domowych_warunkach-f308.html 

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOCY!

Następny temat

Plan treningowy do oceny 2

Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka