Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 72229 razy
  • Autor

    Mój sposób na szybkie schudnięcie 5 kg...

  • Milka_18
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 134
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 2992

    Wysłano 08 lipca 2004 12:32

    zgłoś naruszenie

    Specjalnie nie chciałam schudnąć, tylko mieć lepszą kondycje itp. ale przy okazji zrzuciłąm ponad 5 kg ( a ćwicze intensywnie od około 2 tygodni!!!!!).Jeśli ktoś chce szybko schudnąć to polecam. Mój "rozkład ćwiczeń" wygląda następująco: rano( o godz. 8-9) chodze biegać (ok. 30 min.),po obiedzie jeżdze czasami na rowerze i od 19 do 21( czasami dłużej) zaglądam do siłowni. Na "dłuższą metę" jest to troche męczące, ale skuteczne! 5 kg to wcale nie jest tak dużo, ale to tylko waga... Widać różnice na nogach i to wcale nie taką małą... Uda są szczuplejsze (kolana zgrabniejsze) i wogóle... Wydaje mi się jednak, że to nie jest zasługa samej aktywności fizycznej. Ważna jest też diata- chleb zastąpiłam waflami ryżowymi, nie jem słodyczy, tłustych wędlin, ziemniaków, nie używam cukru. Do wszystkiego można się jednak przyzwyczaić

    Pozdrawiam
    -Milka_18-

  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 08 lipca 2004 12:35

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • attika
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1032
    • Wiek: 42 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 6937

    Wysłano 08 lipca 2004 12:35

    zgłoś naruszenie
    szczęściara
  • Piękny Zbyszek
    Seewy
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 20776
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: nie mam pojecia - pare ladnych lat ;)
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 201171
    • Status:Specjalista

    Wysłano 08 lipca 2004 14:31

    zgłoś naruszenie
    ciekawe ile z tego to miesnie spadlo
    FITNESS ACADEMY King Square Kraków


    "Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."
  •  
    SFD

      Wysłano 08 lipca 2004 15:11

      zgłoś naruszenie
      Pod warunkiem, ze troche tych miesni tam bylo Ja mysle, ze to w najwiekszej mierze ubytek wody.
      Milka, zmniejsz troche intensywnosc, bo na dluzsza mete nie dasz rady i nie oczekuj az tak gwaltownych rezultatow, a mam nadzieje, ze za pol roku tez napiszesz, ze do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic

      Zmieniony przez - jagodka w dniu 2004-07-08 15:11:40
    • Lucjusz
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 69
      • Na forum: 9 lat
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 3985

      Wysłano 08 lipca 2004 16:39

      zgłoś naruszenie
      I tak codziennie? - to trzeba mieć troszkę czasu (i chęci )
      A co do diety to nie widzę sensu zastąpienia chleba waflami ryżowymi Ale może mi się wydaje...
    • Milka_18
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 134
      • Na forum: 9 lat
      • LPA: 2992

      Wysłano 08 lipca 2004 17:15

      zgłoś naruszenie
      Ćwicze bo lubie, nie mam żadnych oczekiwać (a spadek wagi był nieplanowany). Jak narazie to idzie mi dobrze, kondycja też się poprawiła (co widze np. po wynikach w bieganiu). Szczerze to nie mam zamiaru tak przez cały czas charować bo zdaje sobie sprawe z tego, że można się w ten sposób zamęczyć, ćwicze teraz, póki mam na to czas, bo w roku szkolnym to już nie będę go miała aż tyle.

      Pozdrawiam
      -Milka_18-

    • Robson69
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 821
      • Wiek: 25 lat
      • Na forum: 10 lat
      • Trenuje: 0.5
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 6454

      Wysłano 10 lipca 2004 04:21

      zgłoś naruszenie
      5kg - 2kg woda 1 to miesnie i pozostalosci to tluszcz Jak wrocisz na normalna diete to powiedz ile przytylas...

    • ta
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 39
      • Wiek: 31 lat
      • Na forum: 9 lat
      • Płeć: Kobieta
      • LPA: 2080

      Wysłano 15 lipca 2004 15:29

      zgłoś naruszenie
      bez sensu taka charow poznie jak nie bedzisz miala czasu cwiczyc to wszystko ci wruci przynajmniej dwukrotnie.Wyprubowywalam to na sobie lepiej troche zmniejsz tepo
      xxx
    •  
      SFD

        Wysłano 15 lipca 2004 15:55

        zgłoś naruszenie
        Krótka uwaga na temat tego wracania wagi, czyli popularnego jojo :

        - długotrwałe bycie na diecie wprowadza organizm w stan pogotowia ktory objawia się tym, że przy pierwszej okazji gdy pojawia się nadmiar kalorii organizm odkłada je na zapas w postaci tłuszczu aby posiadać rezerwy energetyczne na wypadek ponownego spadku poziomu kalorii dostarczanych w diecie

        - dosyć skuteczną metodą uniknięcia jojo jest stosowanie naprzemiennych okresów deficytu kalorycznego i okresów spożycia liczby kalorii równej lub nieco wyższej od dapotrzebowania. Metoda ta, zwana zig-zag sprowadza sie do bycia na diecie przez 2-3 dni a następnie odpuszczeniu diety na 1 dzien (plus wszelkie podobne warianty)

        - nie jest prawdą że rezygnacja z ćwiczeń musi się skończyć nieuchronnym jojo - zaprzestając ćwiczeń na jakiś czas wystarczy zmniejszyć kaloryczność diety o tyle ile pochłaniały te ćwiczenia. Na dłuższą metę jednak warto ćwiczyć gdyż bez ćwiczeń czeka nas spadek masy mięśniowej a co za tym idzie zmniejszenie podstawowej przemiany materii. Jeśli tego spadku nie uwzględnimy poprzez kolejne zmniejszenie ilości spożywanych kalorii to znowu ryzykujemy tycie

      • Milka_18
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 134
        • Na forum: 9 lat
        • LPA: 2992

        Wysłano 15 lipca 2004 17:08

        zgłoś naruszenie
        Dzięki Tyka, przyda mi się to.Mam zamiar ćwiczyć cały czas, może od września mniej intensywnie (co drugi dzień) ale nie będę przerywać bo zależy mi na tym, aby siła mi nie spadła, a wręcz przeciwnie.

        Pozdrawiam
        -Milka_18-

        OSF - targi