SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mój plan tygodnia do oceny i komentarza

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 627

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1
Witam,
Mam 17 lat i chciałem zaprezentować wam mój plan tygodnia oraz poddać go Waszej ocenie. Można powiedzieć, że zaczynam dopiero przygodę z poważniejszymi ćwiczeniami, choć wcześniej już chodziłem na siłownie. Więc tak:

Pon.
8-14.20 - Szkoła
15/16-17/18 - Siłownia
19 - A6W

Wt.

8-14.20 - Szkoła
16/17 - A6w
20.30 - 22.00 - Trening (Piłka nożna)

Śr.
8-14.20 - Szkoła
15/16-17/18 - Siłownia
19 - A6W

Czw.
8-14.20 - Szkoła
19 - A6W

Pt.
8-14.20 - Szkoła
15/16-17/18 - Siłownia
19 - A6W

Tak wygląda (mniej więcej) mój tydzień A6W dopiero zaczynam jestem na 4. dniu. Na siłowni trening ustalił mi instruktor (rzeźba/siła)

I - Klata , plecy , bieg (40 min)
II - Biceps, triceps, barki, nogi , bieg (40 min) - na bieg czasami nie mam już sił ;D

W piłkę nożną na serio (w klubie) zacząłem grać od jakichś 2 lat. Jak na razie sobotę i niedzielę mam wolną ale to przez porę roku. Już niedługo orliki będą otwarte i do tego tygodnia wskoczą jeszcze jakieś 2-3 razy tygodniowo wizyty na orliku.

Reszta danych :

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 17
Waga: 75
Wzrost: ok.1,78m

Nie wiem czy o czymś zapomniałem jeśli tak to dopiszę resztę informacji, jeśli będzie potrzeba wstawię zdjęcie. Z góry dziękuje ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 164
może jakos dokladniej opiszesz swoj plan jakie cwiczenia ile serii itp?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1003
a6w nawet nie rob bo wiecej sobie naszkodzisz niz pomozesz. Przereklamowany i dobry do przepalenia miesni. Zrob lepiej brzuch dwa razy w tygodniu dobry trening z kilku cwiczen zebys kazda grupe mial zaliczona i bedzie lepiej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

grupa mięsnie - jak dobrać?

Następny temat

*************DO WYWALENIA*************

Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Chlebek bananowy z orzechami Chlebek bananowy z orzechami Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light