SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mój pierwszy trening, czy dobrze ułożny ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 575

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26
Witam :].

To mój pierwszy post na forum i już od razu zawracam wam głowę moimi problemami. Otóż, na siłownie chodzę już od 4,5 miesiąca jednak nie jestem do końca zadowolony z mojego planu. Co należy w nim zmienić aby uzyskać lepszy rezultat, szczególnie jeżeli chodzi o klatę i plecy.

Poniedziałek
BICEPS:
Wyciskanie hantli na kolanie-3x10 na każdą rękę
Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem-3x10
Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku-3x10
Uginanie ramion ze sztangielką na modlitewnkiu-3x10

TRICEPS:
Wyciskanie francuskie oburącz 3x10
Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3x12
Wyciskanie wąskim uchwytem 12,10,8,8

ŚRODA
KLATKA:
Wyciskanie sztangi w leżeniu, poziomo 12,10,8,8
"Rozpiętki" z hantlami na ławeczce poziomej 3x10
"Rozpiętki" z hantlami pod kątem 3x10
Wyciskanie sztangi w skosie 12,10,10,8

PLECY:
Przyciąganie linki, siedząc 3x10
"Wiosłowanie" sztangą 3x10
Ściąganie drążka, szerokim uchwytem 3x10
Podciąganie sztangielki w opadzie 3x10

PIĄTEK
To samo co na bic i tric, plus do tego nogi.



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 98

Wzrost: 193

Cel treningowy: podkreślenie mięśni, szczególnie bic, tric i klata oraz redukcja tłuszczy.

Staż treningowy na słowni: 5 miesięcy

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full osprzęt

Dieta: Brak (jeszcze)

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 482 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1177
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26
O co dokładnie chodzi ? Może jakieś porady odnośnie poprawy treningu ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 482 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1177
Laczysz katke z plecami a triceps z bicepsem. Laczy sie mala partie z duza. A u Ciebie jest na odwrot.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2350 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 41976
Plecy - biceps - przedramię
Klatka - triceps
barki - nog
Tak to powinno wyglądać :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26
Ok, dzięki za wszystkie rady i porady :]. Mam jeszcze pytanie co do wykonywania ćwiczeń, lepiej robić je powoli czy jednak szybciej i więcej ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

buryburek / cel masa

Następny temat

pomoc i rada

Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie Żony Mr. Olympia Żony Mr. Olympia Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Dlaczego warto używać soli? Dlaczego warto używać soli? Trenuj jak profesjonalny kulturysta! Trenuj jak profesjonalny kulturysta! Krzysztof Piekarz na wakacjach Krzysztof Piekarz na wakacjach Powtórzenia oszukane Powtórzenia oszukane Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu