SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Mój Trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 271

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 100
Siemano Panowie Jestem Kryziu ! ! Właśnie zaczynam się budować . A tutaj prosze was o ocene tego przykładowego dnia treningu czy jest okej . Ćwiczę ponad rok ale nie trzymałem diety , treningi były różne . Noi wiadomo ! Efekty mizerne ! Teraz dieta jest więc można zacząć na serio działać .3200 kcal na start !

To jest trening który zrobiłem dzisiaj ! A chce rozpisać to tak że w poniedziałek robie klatke i biceps ,we wtorek nogi , w czwartek plecy i kaptury a w piątek Barki i triceps !

Barki to moja najslabsza partia więc jeszcze robie sobie x4 serie wznosów w poniedziałek !


*******************
KLATKA /BICEPS /BOK BARKÓW

Wyciskanie na ławce płaskiej 70 kg x 7 x7x6x5
Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 26,5 kg x 9x8x7x6
Rozpiętki na ławce płaskiej 12,5 kg x 12x12x12x12
Brama na klatke 4 serie (nie wiem jaki to ciężar ) x14x13x12x12



Uginanie hantli z rotacją nadgarstka 12,5 kg x 20 15 kg x 20x18x16
Uginanie sztangi stojąc 30kg x 12 35 kg x 8x8
Młotki hantlami siedząc 10 kg x 13 x 13



Wznosy boczne 6 kg x 15x15x12x12

Czy na masie taki trening sie sprawdzi jeśli będe progresował co tydzień/dwa ? Powtórzenia/ciężar?

To jest przykładowy dzień z tygodnia . Czy plan jest ok ? nie jest przeładowany jak ćwicze rok i 6 mięsięcy !?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 906 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15557
a gdzie reszta tygodnia? na klatkę zmniejsz sobie ilość serii do 12, odejmij po jednej serii w każdym ćwiczeniu albo usuń ostatnie lub przedostatnie ćwiczenie. na biceps jedno ćwiczenie wymień na izolowane, zawsze staraj się żeby na każdą partie przynajmniej 1 było ćwiczenie izolowane.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 100
Wywale bramę z klatki . A co do ilozowanego ćwiczenia . czy te młotki nie będą ok ?


Zmieniony przez - OuuJee w dniu 2015-08-31 18:33:29
napisał(a)
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 906 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15557
uginanie ramion na modlitewniku albo w podporze o kolano możesz dać.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 100
Długo robiłem właśnie modlitewnik jako ostatnie ćwiczenie . Wierzchołek bicepsa mam dość spoko . Bardziej skupiam sie teraz na ,,masie'' bicepsa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[BLOG]Artur-blog treningowy

Następny temat

DYSPROPORCJA nóg w stosunku do klatki

Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Anna Nawrot - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne?