SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Lipne techniki Wing Tsun

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 152386

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 421 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5101
no to co do smiertelnych technik - myslisz ze trafic kogos ze szczelna garda bokserska, piescia w twarz jest latwo? Nie nie jest. A co dopiero palcem w oko. Predzej ten palec sie polamie. Mozesz zripostowac ze palec w oko pojdzie w momencie, kiedy przeciwnik bedzie unieruchomiony przez Ciebie. Taak, juz widze jak tradycjonalista unieruchamia niezlego grapplera

Radziol - te ufc i wszystkie filmiki to sciema, walki sa ukladane, a poza tym zaden prawdziwy mistrz tam, nie walczy, bo sie do tego poziomu nie znizy. Dlatego pozostaje niepokonany

Zmieniony przez - Ponton666 w dniu 2008-12-02 20:55:49

Odpowiedni czlowiek w nieodpowiednim miejscu

http://spameria.net 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1078 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10596
Nie znasz sie Ponton. Podchodzisz do kola i mówisz ,, stary ja nic do Ciebie nie mam'' on opuszcza garde a Ty ciach!!! wsadzasz mu palca w oko.

Siła bez sprawiedliwości to przemoc. Sprawiedliwość bez siły to nieudolność.

http://spameria.net/index.php 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 548 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7809
Spoko ponton, kojanis jeszcze podaje jakieś argumenty w rozmowie. Może są typowo propagandowe, ale przynajmniej jakieś podaje.
A nie jak wcześniej na kilkanaście argumentów koleś ci powie: ty się znasz, bo masz 20 lat i wszystko wyczytałeś z internetu

http://www.sfd.pl/temat287876/ No Limits Toruń
MMA/Vale tudo

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 2696 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31115
miesnie zaciskajace powieki sa jednymi z najszybszych w ludzkim ciele
a galke oczna mozna wcisnac na kilka cm w glab czaszki bez powaznego urazu na zdrowiu
do tego dochodzi jeszcze adrenalina-ja kiedys w walce uszkodzilem sobie kosc srodstopia, dowalczylem do konca walki, bol poczulem dopiero 2 godziny po walce, tak samo bedzie z atakiem na oczy czy jadra

a co do punktow witalnych jeszcze to kiedys byl filmik jak gosc, specjalista od tego, swoich uczniow na treningach rozkladal tym jak chcial, przyszedl gosc cwiczacy jakis kontaktowy styl walki i znokautowal mistrza

We gonna break

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 2696 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31115
aaa i argument o wieku zwykle zostaje wyciagniety na swiatlo dzienne jak nie ma sie juz innych

zaobserwowalem to wielokrotnie na roznych forach

We gonna break

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1078 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10596
Ale ja nie o tym oku mówiłem.
Miałem na myśli kakaowe...

Siła bez sprawiedliwości to przemoc. Sprawiedliwość bez siły to nieudolność.

http://spameria.net/index.php 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 474 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8874
hehhe;)
widzę że z tematu Lipne Techniki VT zrobił sie "Lipne Techniki Tradycyjne" hehe

pozdro

"old man dies, young girl lives - fair trade"

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 2696 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31115
z kakaowym moze byc gorzej bo niektorzy lubia ataki na ten punkt witalny

We gonna break

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 344 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2972
Na ulicy nie chodzą sami sportowi,tylko rzezimieszki z kosami i innymi gadżetami.Sportowy w trakcie radzenia sobie z pierwszym może zostać zbutowany przez drugiego i trzeciego,czwarty będzie szykował tulipana...jak dopije...Po prostu sportowych nie uczy się taktyki walki z kilkoma przeciwnikami,jak ich rozstawić,którym się zasłonić,kolejności ataku na poszcz. atakujących.Tego nie wysysa się z palca,tego trzeba się nauczyć,i to nie waląc w worek albo cuś,ale ruszając głową.To jak gra w szachy.Im więcej elementów rozgrywki,tym trudniej.Im dalej w las,tym ciemniej,co nie?.
Tsnm-ta rzekoma fikcja z brakiem uzbrojonych przeciwników albo większą ich liczbą na ulicy???Gdzie ty żyjesz?Wyślę teściową na wczasy

Jeżeli chcesz krzywdzić,najpierw naucz się leczyć.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1078 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10596
Bo to ma na celu uspokojenie oponenta. Technika ta nazywa się włóż dziecku smoczek...

Siła bez sprawiedliwości to przemoc. Sprawiedliwość bez siły to nieudolność.

http://spameria.net/index.php 

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Co to jest Shorinji Kempo?

Następny temat

Capoeira w Lublinie ? Co sądzice o niej ?

Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie? Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie? Kulturyści, których zabiła farmakologia? Kulturyści, których zabiła farmakologia? Dziewczyna zgłasza pobicie przez trenera z Trójmiasta! Dziewczyna zgłasza pobicie przez trenera z Trójmiasta! Karol Kasprzyk - ocena sylwetki Karol Kasprzyk - ocena sylwetki 10 powodów, dla których siłownia jest lepsza niż dziewczyna 10 powodów, dla których siłownia jest lepsza niż dziewczyna Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Kasi Dmochewicz Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Kasi Dmochewicz Kotlety szarpane z kurczaka Kotlety szarpane z kurczaka Priyanka Vaishya - otrzymała tytuł "Strongman Of India" Priyanka Vaishya - otrzymała tytuł "Strongman Of India"