SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

LifUnia początki z siłowymi

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3560

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Hubert81 z działu Dzienniki treningowe dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 399
Kasia, 23 lata, 168 cm, 58 kg

Bardzo proszę o popatrzenie na dietę i ćwiczenia jako że jestem bardzo początkująca. Przejrzałam posty i Faq i wiele innych i postanowiłam sama coś stworzyć i poddawać do oceny zamiast o wszystko pytać.

Więc wrzucam

Cel: Masa mięśniowa przed rzeźbą
Zapotrzebowanie kaloryczne 1550 dodałam 300 kcal nie wiem w sumie czy dobrze, ale treningi będą intensywne i aeroby codziennie na czczo.
Waśnie, aeroby codziennie czy odpuścić je sobie w dni nie treningowe ?

Jakie suplementy zakupić? Nie sądzę abym była w stanie tyle pochłaniać.
Ile posiłków dziennie mogę zastąpić szejkami białkowymi/carbo i które?

No to wstawiam.
Trening też mam pełny rozpisany poza plecami, jak coś to wstawie.


Cel : masa mięsniowa przed rzeźbą
168cm, 58 kg
7:00 Cardio 30 min bieganie
8:00 I posiłek białko 30g, węgle 40
11:00 II posiłek białko 30, węgle 40
14:00 III posiłek białko 30, węgle 40
17:00 IV posiłek białko 30, węgle 40 (przedtreningowy)
19:00 Trening ok 45 min
V. ??? Co jeść po treningu jako że będzie to ostatni posiłek dnia i do których posiłków dodać tłuszcze i ile ?
W posiłkach będzie standardowo:
-I jaja (białka jaj)
-II kura warzywa ryz
-III szejk
-IV łosoś lub inna ryba, warzywa ryż/kasza
- V dałabym samo białko ale nie wiem czy to dobrze po treningu.

150g białko - 580 kcal
190g wegle - 820 kcal
50g tłuszcze - 450 kcal
razem: 1850

Trening:
1. Poniedziałek część nóg + brzuch
2. Wtorek dalsza część ud + łydka
3. Środa wolne
4. Czwartek plecy + triceps ( nie mam pomysłów jeszcze na te ćwiczenia poza trx )
5. Piątek klatka + biceps + brzuch
6. Sobota wolne