logo
zamknij zamknij

Leki spowalniające metabolizm

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 202

0 5 0
napisał(a)
mateo33
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 21 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254
Witam bardzo serdecznie :)

Mam następujący problem - jestem chory na schizofrenię i biorę silne psychotropy, które bardzo spowolniły mój metabolizm.

W ciągu 6 lat zażywania przytyłem z wagi 76 na 96 kg.

W szkole średniej nie mogłem przytyć, teraz mam odwrotny problem.

Od pn - pt ćwiczę cardio (plus trochę siły) i trzymając drastyczną dietę 1200 kcal. jestem w stanie chudnąc mniej więcej 0.4 kg na tydzień. (dodam, że biorę spalacze).

Czy macie może jakieś rady dla mnie, jako osoby, która poprzez leki na strasznie ma spowolniony metabolizm i tyje?

Nie mogę pogodzić się z moją sylwetką - wyglądam jak niedźwiedź :( I zastanawiam się, czy biorąc takie leki mam szansę poprawić sylwetkę czy jestem skazany na bycie grubaskiem?


Zmieniony przez - mateo33 w dniu 2017-04-19 12:14:48

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1943 Napisanych postów 12038 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67432
Ja sądzę, że przy Twoich schorzeniach branie spalaczów, nadmiar cardio, mało kalorii to jak ciosy w kolano.
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
Wrzuć proszę ankietę z działu, wrzuć zrzuty 2-3 dni jak jadasz.
Nie waga jest ważna, a obwody, mierzysz się?

Jak długo jesteś na obecnej kaloryczności ?

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Agnieszka_w_kuchni__czyli_co%C5%9B_z_niczego_%3B_-t1096225.html

napisał(a)
domer Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1422 Napisanych postów 46474 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311572
Niestety głodówka i cardio to prosta droga do sporych problemów zdrowotnych. Polecam zwiększyć ilość kcal co najmniej dwukrotnie i wprowadzić treningi siłowe.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 838 Napisanych postów 5757 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 129765
Nie negując potencjalnego wpływu leków na przemianę materii, to ja bym była daleka od wniosku, że 20 kg w ciągu 6 lat, to wina leków. Wychodzi średnio 3-3,5 kg rocznie, czyli mniej niż pól kilo miesięcznie, czyli moim zdaniem tyłeś sobie powolutku. To nie był jakiś drastyczny skok wagi. Ewentualnie rozmowa z lekarzem na temat zmiany leków, ale mnie - laikowi- wydaje się, że tu trzeba zmienić nawyki żywieniowe i wszystko wróci do normy.

http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5Ddeja_vu-t1099661.html# "Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 663 Napisanych postów 10326 Wiek 2016 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 120502
Witaj,
Leki miały wpływ na zwiększenie się wagi ciała , jednakże nie tak drastycznej jaki przybrałeś przez cały ten okres. Co do Twojej sytuacji to głodówka i za dużo objętość treningowa była główną przyczyną .
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie Moje zmagania zapraszam : http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 95kg

Następny temat

Książki o dietetyce.