SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Laik zabiera się za ćwiczenia ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 806

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 49
Witam,
jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o siłownię, ćwiczenia na niej, odżywi i sjuple ;)
Mam 23 lata, ważę około 97kg przy 180cm wzrostu. Nie mam sylwetki ociekającej tłuszczem ;) jestem raczej typem "zbitej budowy ciała" :D Nigdy nie chodziłem na siłownie, nie korzystałem z suplementów, natomiast przez większość dotychczasowego życia uprawiałem różne sporty. Przez jakieś 8 lat nie było tygodnia żebym nie był na basenie, trenowałem tenis stołowy i koszykówkę(amatorskie ligi). Od jakichś 2-3 lat kiedy zacząłem pracować i studiować jednocześnie zaniedbałem ruch co spowodowało przyrost wagi, bardzo długo utrzymywała się ona w granicach 85kg przy około 180cm. jakieś 2 lata temu z powodu ruchu(moim zdaniem) i złej diety zacząłem tyć. dobiłem do 95-97kg. i tak już stoi od około pół roku...
Postanowiłem w końcu wziąć się za siebie. Mam z pracy kartę Benefit Multisport. Na razie kupiłem sobie skakankę i orbitreka.
Potrzebowałbym jakichś rad, co robić, jak chudnąć. Zawsze miałem dość mocno wyrzeźbioną sylwetkę przez ciągły ruch i uprawianie kilku dyscyplin. Na dzień dzisiejszy tylko spontanicznie pójdę na squasha czy kosza. Chciałbym schudnąć do tej wagi około 85kg. Myślicie że jest to możliwe? W jaki sposób i w jakim czasie ? Nie potrafię sobie rozpisać jakiegoś planu traningu czy coś. Myślałem o White Lion Tea, ponieważ słyszałem że jest to dość skuteczny specyfik ,jednak postanowiłem postawić na ruch.

pozdrawiam
Bartek

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 97

Wzrost: 180

Cel treningowy: schudnięcie/rzeźba

Staż treningowy na słowni: nikły :)

Uprawiane inne sporty: koszykówka, squash