SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Lady M / "Wstań i walcz..." - w pogoni za Bantamweight :) restart str. 53

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34631

napisał(a)
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 94708
to mój pierwszy blog treningowy, więc proszę o wyrozumiałość i przede wszystkim o wskazówki i dopingowanie

na początek parę słów o mnie:
jestem Marta i ze sportami walki mam do czynienia od 13. roku życia - najpierw było karate kyokushin przez blisko 5 lat, potem z powodu kontuzji ścięgna Achillesa musiałam dać sobie spokój ze wszystkim, potem zaczęły sie studia w obcym mieście i jedynym ruchem były zajęcia z WF-u... w styczniu 2008 poszłam na trening muay thai i ćwiczę je do dziś, bo jest moją pasją przerw dłuższych niż kilka dni (z uwagi na drobne urazy) nie miewam. Od wakacji 2009 bawię się w ćwiczenie na siłowni.

a po co mi ten blog? bo ostatnio postanowiłam trochę się ogarnąć i ćwiczyć i odżywiać sie w sposób zorganizowany i mądry. Z moją motywacją różnie czasem bywa, to tutaj zawsze coś wpiszę i nie będę czitować, bo ludzie czytają, więc głupio tak

przejdźmy do szczegółów:

Wiek: 24
Waga: 59
Wzrost: 168
Obwód klatki: 78
Obwód ramienia: 28
Obwód talii: 76
Obwód uda: 57
Obwód łydki: 35
Aktywność w ciągu dnia: praca siedząca przed kompem
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 3x w tygodniu muay thai, codzienne ćwiczenia brzucha, planuję też dołożyć codzienne bieganie; jeden dzień w tygodniu zostawiam sobie na totalne nicnierobienie
Cel treningowy: redukcja wagi do ok.54 kg - a dalej sie zobaczy marzy mi sie też płaski, wyrzeźbiony brzuch; dodatkowo chcę poprawić kondycję i wytrzymałość

Fotki: (tutaj waga ok. 62kg)










Na koniec wstępu zacytuję Marka Piotrowskiego: "Wstań i walcz - to twoje życie, najcenniejszy skarb!"


no to jedziemy

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 264 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3427
trzymam kciuki!!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2060 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25476
powodzenia
napisał(a)
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 94708
zapomniałam dodać, że dziennik ten traktuję dość eksperymentalnie

dzień 1

Dieta:
I posiłek - 6:30
jajecznica z 3 jajek, łyżeczka oliwy
II posiłek - 10:00
serek wiejski, 50g migdałów
III posiłek - 14:00
150g piersi z kuraka, 150g kalafiora, łyżeczka oliwy
IV posiłek - 17:00
jabłko, banan, 25g migdałów
V posiłek - 20:00
białko o smaku owoców leśnych + 200ml mleka


Suple:
Animal Cuts 2x
VitaMin Sport
Magnez 300mg
Omega 3 1000mg
białko ActivLab Whey Protein Concentrate Xtreme 30g

Trening (wieczorny):
30min biegania
brzuch - szukam alternatyw dla A6W, która mnie sakramencko nudzi, więc ćwiczę na razie tak:











wychodzi tego 10 ćwiczeń po 30 powtórzeń

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 837 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12361
Witam, powodzenia i wytrwałości życzę.
Dołożyłbym ww ok 0,6-0,9g/kgmc, najlepiej w postaci skrobi. Tak to ok.

/pzdr.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 8680 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31712
Marta, na brzuch proponuję ABS II, bo to jest na prawdę przemyślany i naukowo umotywowany trening. Brzuch to taka sama partia mięśniowa jak każda inna i zarzynanie jej codziennie masą powtórzeń nie ma większego sensu (A6W skończyłem w ramach sprawdzania samozaparcia, żeby nie było ).
http://www.wpologim.pl/download/absy.pdf 

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2465 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13262
Powodzennia
napisał(a)
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 94708
kopt, tylko że nie posiadam drążka, więc stale musiałabym zastępować zwisy na nim czyms innym

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 7500 Napisanych postów 217917 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 839626
witam graplerke,powodzenia

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 8680 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31712
Oj tam nie posiadam drążka. To sobie kupisz w najgorszym razie za 10-15zł rozporowy i już masz. Tak czy siak przeczytaj sobie to, co podesłałem, bo znajdziesz tam wiele ciekawych informacji o metodologii treningu brzucha w ogóle

Lodzianin, chciałeś powiedzieć strickerkę

Zmieniony przez - kopt w dniu 2010-03-23 12:57:31

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

napisał(a)
Hubert81 Doradca
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72255 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 300822
Ona raczej uderza niż chwyta ale dołączam się do życzeń
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Sęsowny plan treningowy

Następny temat

ddd

Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki