SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

LOW carbo a budowanie suchej masy mięśniowej.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1194

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1105
Witajcie, niech Was nie zmyli to iż to mój pierwszy post… sporo czytałem i sporo wiem lecz mam takie proste, podstawowe pytanie. Jestem 17latkiem - endomorfikiem póki co zalanym tłuszczem… troszeczkę mięśni pod fatem mam… ale tłuszczu więcej.
Mój aktualny cel to redukcj/rzeźba bez utraty mięsa. Dieta co coś z pogranicza 10zasad żywienia i low carb - bo mięsko lubię. Suple to witaminki, BCAA XTRA oraz białeczko po treningu - te białko to wiadomo po co…
Za jakiś miesiąc powinienem się tego fatu pozbyć i tu moje pytanie… Czy będąc endomorfikiem, ćwicząc 3x w tygodniu siłowo, latem, suple jak wyżej, dieta jak wyżej uda mi się wybudować mięśnie? Nie chcę pchać się w gai nery ani krety a na dietkę nie mam za bardzo czasu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 217 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2955
To zalezy od wielu czynników jakimi jest intensywnosc treningów, sam trening odpowiednia dieta. Powiem Ci ze nie, do wakacji nie uda Ci sie wybudować upragnionego ciala, to nie jest kwestia miesiąca.
L. przecz. artykułów 2
hehe czytaj dalej !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1105
Przeczytałem więcej artów - z konta mojego brata- aż w końcu postanowiłem założyć sobie własne.
Wiem, że to zależy od wielu czynników... Oraz wiem, że to nie jest kwestia miesiąca tj. redukcja w miesiąc pójdzie ale nie masa mięśniowa na plus...

Więc pytam jeszcze raz - czy wyrobie sobie mięśnię postępując tak jak niżej napiszę:
-endomorfik ze mnie
- dietki BRAK, 10 zasad żywienia połączone z low carbo
- 3x w tygodniu treningu na siłce a po nim ku regeneracji hydromasaż
- 3x w tygodniu treningu aero/nogi tj. rower, bieganie albko skakanka
- suple to vitaminki, BCAA XTRA oraz białko after trening oraz czasami isotonic
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosba o ocene treningu - staz 2 miechy na silowni

Następny temat

Szeroki pas, pomocy.

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!