Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Kyokushin - Jak się przygotować

TOXYN

Wysłana - 26 lutego 2005 22:34    Edytuj Cytuj

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Po zakończeniu tego roku szkolnego chce się zapisać na treningi Kyokushin. Mam 16 lat wcześniej trenowałem 2 miesiące Oyama karate, więc praktycznie nie mam doświadczenia. A moje pytania są następujące:
1. Jak trenować przez ten okres do końca roku, aby przygotować się odpowiednio na wymagania fizyczne stawiane na treningach?
2. Jaki sprzęt powinienem zakupić?
3. Czy są osoby trenujące w Jeleniej Górze, jeśli tak czy mogą mi udzielić jakiś informacji, co do ilości treningów cen itd.,
4. Czy w Jeleniej są dobre treningi czy lepiej zapisać się gdzieś w niedalekiej okolicy i dojeżdżać?
Z góry Dziękuje za odpowiedzi

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 27 lutego 2005 02:35 
W większości przypadków polecamy:

Olimp - BCAA Mega Caps

CENA: 79.00zł
Trec - Mass XXL

CENA: 159.00zł
Trec - Whey 100

CENA: 159.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

iHwarangi

Wysłana - 27 lutego 2005 02:35    Edytuj Cytuj
- plywalnia,pobiegaj raz w tygodniu lub pograj w cos dynamicznego (kosz,noga itp.)
- nie kupuj nic, odloz sobie pieniazki -trener powie co i kiedy kupic a nawet moze i gdzie,zeby dobre bylo
- jesli palisz -rzuc palenie
-> poprostu nie siedz na dupsku<-

pewnym swojej wiedzy jest się wtedy,kiedy się wie mało-wraz z wiedzą rosną wątpliwości

TOXYN

Wysłana - 27 lutego 2005 03:10    Edytuj Cytuj
Biegać już zacząłem po wczorajszym mam takie zakwasy ze lepiej nie mówić ledwo, co się doczołgałem po schodach do domu, ale i tak się dziwie, że tyle(1h) byłem w stanie biegać a mogłem i więcej, ale mnie ojciec z rytmu wybił jak zaczął się drzeć, że już późno (było coś koło 23:30) i mam wracać do domu jakoś wtedy zacząłem się męczyć:/
Palić nie palę pić też nie piję